Herkenbaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef manwithnoname13 het volgende:
Vroeger stond er bij de voetbalwedstrijden tijdens studio sport altijd onderaan in beeld "[naam voetbalclub] speelt van links naar rechts".
Ik heb dat altijd opgevat als "[naam voetbalclub] speelt goed voetbal" (dus dat dat met "speelt van links naar rechts" werd bedoeld).
Ik vroeg me al af waarom Studio sport altijd hetzelfde compliment maakte en dat de tekst nooit afweek van de week daarvoor...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef La_Vita het volgende:
Ben er een paar weken geleden achtergekomen dat mannen geen wcpapier gebruiken na het plassen![]()
En dat er bij urinoirs dus geen wcpapier hangt![]()
Er zijn ook genoeg kroegen waar je je handen ook niet kan wassen, en geen man die hier last van heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef La_Vita het volgende:
Ben er een paar weken geleden achtergekomen dat mannen geen wcpapier gebruiken na het plassen![]()
als de klepel aan het eind verdween.....soms ook een poesquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef zagevent het volgende:
Dat rond punt en rotonde niet hetzelfde zijn.
En iets dat ik nog altijd niet snap; wanneer die hond in Tik Tak nu wél of niet kwam.
Ik kwam er juist een tijdje geleden achter dat vrouwen dat wel doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef La_Vita het volgende:
dan gaat er nu weer een wereld voor je open!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef star01 het volgende:
ik kwam er onlangs pas achter dat het Duct tape is ipv duck tape
Ik dacht dat BP benzinepomp wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat BP staat voor 'Beyond Petrol'.
(Dat Q8 staat voor ' Kuwait' wist ik al een tijdje).
BP plc (LSE: BP), NYSE: BP, TYO: 5051 ), formerly known as British Petroleum, is a British energy company / multinational oil company ("oil major") with headquarters in London.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
(Dat Q8 staat voor ' Kuwait' wist ik al een tijdje).
Waar heb je dat in hemelsnaam gehoord...quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat heb jij dan voor fantasiequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef Hagelkaas het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat het een ventje met bretels was
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Mindspin85 het volgende:
(Toen ik een jaar of 9/10 was.)
Bij Klokhuis was ooit een keer een aflevering over het maken van Klokhuis zelf. Toen vertelden ze dat het het beeld en geluid op verschillende banden stond en dat het los van elkaar werd opgenomen. Ik dacht toen dus dat ze eerst de film opnamen zonder geluid en dat daarna de stemmen werden ingesprokenSoort van nasynchronisatie idee dus.
Weet nog wel dat ik toen op zat te letten of de bewegingen van de mond wel klopten met het geluid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |