Fout. 3 lang, 3 kort, 3 lang, en geen 3 lang, 2 kort, 3 lang...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hier ga ik vanavond de blits mee maken.
henzjup! (hands up!)quote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef MiLalaa het volgende:
zambak.
Wist ik veel dat het eigenlijk over zand in een bak ging. Zandbak.
Ik ken hetquote:Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef Arctica het volgende:
Vroeger dacht ik dat de wolken werden gemaakt door fabriekenAls we langs zo'n fabriek reden waar van die witte pluimen uit kwamen dacht ik daar witte wolken gemaakt gemaakt werden, en bij fabrieken met van die vieze grijze rookpluimen, regenwolken
Ik was nog vrij jong toen
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op de lagere school dat ik heel erg goede ogen had: ik kon bacteriën zien met blote ogen
Jaren later kwam ik erachter dat dat mouches volantes waren(zeg maar: vuiltjes in je glasvocht)
Daar komt dan wel weer "alle hens aan dek" (all hands on deck) vandaan. Dus je was niet de enigequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef The6thgate het volgende:
[..]
herkenning
![]()
heb heel lang gedacht dat het hens up was
De zee golft door de wind.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
De zee golft toch door de aantrekkingskracht van de maan? En ze gaan aan beide kanten heen én terug.
En tegenwoordig werkt dit bij sommige controllers dan ook echt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:16 schreef ryangozer het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat raar meebewegen met een controller van bijv een playstation 2 ook echt hielp met sturen (want ik zag het ook anderen doen), ik weet het nu wel maar ik doe het nogsteeds![]()
Ik mag toch hopen dat het 'tegen' is :-)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:38 schreef ngbom het volgende:
Gister met een meisje lopen analyseren dat paraplu en parachute ongeveer terug te leiden zijn naar "voor bij regen" en "voor bij het vallen".
Je rijdt door een tunnel, niet er onder doorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:38 schreef ngbom het volgende:
WC is watercloset, daar kwam ik een jaar geleden achter en twee weken geleden weer....![]()
Het tankstation Q8 slaat op Kuwait, oftewel Koeweit, waar veel olie vandaan komt.
Gister met een meisje lopen analyseren dat paraplu en parachute ongeveer terug te leiden zijn naar "voor bij regen" en "voor bij het vallen".
Mijn moeder zat vroeger in de auto (toen zij kind was, niet toen ik al geboren was...) en als ze dan onder een tunnel doorreed deed ze altijd haar hoofd omlaag om het niet te stoten...
enigstequote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Als enig kind, was Jantje zijn moeders enigst kind.
Denk daar maar 'ns over na
Hey, dat van Q8 wist ik nog niet!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:38 schreef ngbom het volgende:
Het tankstation Q8 slaat op Kuwait, oftewel Koeweit, waar veel olie vandaan komt.
Tis wel degelijk "shoot" hoor, dus je had het al die tijd goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:44 schreef Allan24 het volgende:
Bij het hockeyen vroeger tijdens de gymlessen op school werd er regelmatig iets geroepen als die ellendige bal weer eens tegen je voeten aan kwam. "Shoot" dus - want zo van, "het spel wordt stilgelegd en je moet opnieuw schieten". Kom ik er vandaag achter dat er "shoe" geroepen wordt... want de bal komt tegen je schoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |