quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef Impry het volgende:
[..]
En een parasailer is dus iemand die zich helemaal tegen de zeilsport keert?
en als ze dan cijfers gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik kwam er pas door Conflict achter dat bij een omleiding ze niet zomaar een willekeurige letter gebruiken. Je ziet altijd dan staan: Omleiding ... Volg B.
Ik dacht namelijk dat het gewoon op alfabet ging ofzo hoe ze die letters uitzochten.
Het is echter zo dat ze de eerste letter van de plaats/wijk waar de omleiding naar toe is gebruiken.
Hier was bijvoorbeeld de brug tussen Papendrecht en Dordrecht afgesloten.
Dus het was:
Omleiding Dordrecht -> Volg D.
En vanaf de andere kant:
Omleiding Papendrecht -> Volg P.
Is het logo niet roze omdat Pink dat toevallig betekent? In plaats van dat het Pinkpop wordt genoemd omdat het logo roze is, bedoel ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien een combinatie zijn van die twee feitjes?![]()
![]()
3.gifquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het logo niet roze omdat Pink dat toevallig betekent? In plaats van dat het Pinkpop wordt genoemd omdat het logo roze is, bedoel ik.
Nee, want da's een Engels woord van oorsprong.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef Impry het volgende:
[..]
En een parasailer is dus iemand die zich helemaal tegen de zeilsport keert?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef Impry het volgende:
En zie ook net de signature van Biancavia en opeens leg ik de relatie met de Vliegende Hollander
Zo zat een vriend van me een tijd geleden te zeiken dat dit jaar zoveel feestdagen in het weekeind vallen (koninginnedag). Ik zei voor de grap "Ja, pasen viel dit jaar ook al op een zondagquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mijn broertje, 16, kwam er vandaag achter dat Oezbekistan een echt bestaand land is.
Een vriend van mij biechtte vorige week op dat hij serieus tot zijn 17e heeft gedacht dat als je altijd je broodkorstjes eet, je pas kan fluiten.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen!
En ik kwam er in de trein richting Pinkpop achter dat het voor pinksterpop staat.
Ik: hey wat een toeval
Vriend: wat?
Ik: Nou, we gaan naar pinkpop, en dat valt precies in het pinksterweekend!
Vriend:
Ik: PINK pop, PINKsteren! hehe!
Heel de trein:![]()
![]()
![]()
Mij had je ook hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zo zat een vriend van me een tijd geleden te zeiken dat dit jaar zoveel feestdagen in het weekeind vallen (koninginnedag). Ik zei voor de grap "Ja, pasen viel dit jaar ook al op een zondag"
"Ja, dat bedoel ik!" Was z'n reactie
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zo zat een vriend van me een tijd geleden te zeiken dat dit jaar zoveel feestdagen in het weekeind vallen (koninginnedag). Ik zei voor de grap "Ja, pasen viel dit jaar ook al op een zondag"
"Ja, dat bedoel ik!" Was z'n reactie
hoe verklaar je dan dat een tijd terug in Limburg ofzo iets stond als: "Omleiding Neer, volg A"quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik kwam er pas door Conflict achter dat bij een omleiding ze niet zomaar een willekeurige letter gebruiken. Je ziet altijd dan staan: Omleiding ... Volg B.
Ik dacht namelijk dat het gewoon op alfabet ging ofzo hoe ze die letters uitzochten.
Het is echter zo dat ze de eerste letter van de plaats/wijk waar de omleiding naar toe is gebruiken.
Hier was bijvoorbeeld de brug tussen Papendrecht en Dordrecht afgesloten.
Dus het was:
Omleiding Dordrecht -> Volg D.
En vanaf de andere kant:
Omleiding Papendrecht -> Volg P.
Ja, daar gaat m'n theorie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 05:14 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat een tijd terug in Limburg ofzo iets stond als: "Omleiding Neer, volg A"![]()
en ze hadden eerst samen een bedrijf!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:32 schreef Pulu het volgende:
Oprichters van Adidas en Puma zijn broers
Grote uitgebreide supermarktketen. Sowieso in België, misschien ook nog in Frankrijk, dat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet niet eens wat carrefour is.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:38 schreef Pulu het volgende:
Geen jaren maar ik kom er nu pas achter wat de afkorting TS hier betekent. En ik maar denken who the fukk is TS...ik zag nergens een gebruikersnaam TS staan
Gohquote:Geregistreerd op: zondag 4 juni 2006 @ 15:12
Naar Acht of naar Zevenbergen is dat dan wel weer logischquote:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:10 schreef alwaysleft het volgende:
Geniaal topic![]()
Ik heb ook iets waar ik jaren later pas begrepen hebIs wel erg simpel eigenlijk
![]()
Je hebt bij de bier reclame als waarschuwing Drink met Mate, ik heb jarenlang gedacht dat dat een overkoepelend bedrijf was die ook sponsor was van al die bier merken en er dus stond Drinken met Mate als engels, heb ik altijd gedacht
Dus ik dacht dat Mate, eeey mate in engels die Mate was en dus een bedrijf was die al die bierreclames deed![]()
![]()
Simpel he
![]()
Openbaring: een Seicento is een Fiat 600!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef mien-moeke het volgende:
Kwam er dus gisteren achter dat de Fiat Cinquecento gewoon een Fiat 500 is.
(Cinque = 5, cento=100)![]()
Let niet op de spelling
nooit geweten. wel grappigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef mien-moeke het volgende:
Kwam er dus gisteren achter dat de Fiat Cinquecento gewoon een Fiat 500 is.
(Cinque = 5, cento=100)![]()
Let niet op de spelling
Wist het allebei nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Openbaring: een Seicento is een Fiat 600!
Dat is nou juist het erge... die wist ik wel...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Openbaring: een Seicento is een Fiat 600!
hehe blijkbaar val jij dus wel in de doelgroep voor die boekiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef Agiath het volgende:
Ik kom er net pas achter dat bij al die boeken van: "..... for Dummies" Het woord Dummies gewoon "dommie" of "domkopjes" betekent...
Ik dacht altijd dat Dummies iets betekende van een Dummy, dus nog leeg enzo.
Ik denk ook weer veels te ver na
Mijn zusje heeft zich heel lang afgevraagd wie die mate (lees meet) nou was waarmee je moest drinken... hahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Kevanovitch het volgende:
Bij bier reclames waar wordt vermeld dat je met mate moet drinken dacht ik vroeger dat je het met je vrienden moest drinken...
Wel eens van leeghoofd gehoord leeghoofd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef Agiath het volgende:
Ik kom er net pas achter dat bij al die boeken van: "..... for Dummies" Het woord Dummies gewoon "dommie" of "domkopjes" betekent...
Ik dacht altijd dat Dummies iets betekende van een Dummy, dus nog leeg enzo.
Ik denk ook weer veels te ver na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |