Tot in de middelbare school??? Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:05 schreef daReaper het volgende:
Tot ergens in de middelbare school gedacht dat vrouwen uit hun poepertje piesten
Geloof je het niet tochquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
BoeiendHet is echt niet strafbaar om iemand anders je pincode te vertellen.
LOLquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op de lagere school dat ik heel erg goede ogen had: ik kon bacteriën zien met blote ogen
Jaren later kwam ik erachter dat dat mouches volantes waren(zeg maar: vuiltjes in je glasvocht)
hehequote:Op vrijdag 7 april 2006 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Een beetje in de lijn dat ik dacht dat mijn oma echt Oma Velp heette.(ze woonde daar alleen)
En dat de buurvrouw Buurvrouw heette![]()
Hahaha, daar heb ik het laatst nog over gehad met mijn oude buurjongetje, wij dachten altijd dat we lucht-moleculen konden zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op de lagere school dat ik heel erg goede ogen had: ik kon bacteriën zien met blote ogen
Jaren later kwam ik erachter dat dat mouches volantes waren(zeg maar: vuiltjes in je glasvocht)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 05:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Geloof je het niet tochHet is wel zo.
De pincode is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. De kaarthouder draagt zorg voor een zorgvuldig gebruik van de pincode vanaf het moment dat de kaarthouder de beschikking heeft over de pincode. De kaarthouder is ten aanzien van de hem/haar toegekende pincode verplicht geheimhouding ten opzichte van een ieder, daaronder mede begrepen familieleden, huisgenoten, mederekeninghouders en gemachtigden, te betrachten. De kaarthouder dient het bericht met de pincode direct na ontvangst te openen, kennis te nemen van de pincode en vervolgens het bericht met pincode terstond te vernietigen.
Ik heb dit ook, alleen gaat het bij mij verder. Ik zie toch echt kleine bewegende dingen in mijn oog als de zon in een goede positie staat. De vuiltjes kan ik er wel uithalen, maar de "bewegende dingen" zijn wit en zijn zeker tien keer kleiner dan zo'n luchtbelletje of vuiltje. Ze bewegen allemaal kriskras door elkaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Zo vertelde een vriendje een keer aan mij dat je bij sex ook moest wippen, ik zag m'n ouders al op de wipwap zittenquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:14 schreef Isabeau het volgende:
En toen ik ontdekte wat seks was, heb ik aan mijn moeder gevraagd hoe vaak ze seks had gehad. En toen moest ze heel erg lachen en ik begreep het niet. Je wist toch wel hoe váák je seks had gehad??
Naja wel dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat maakt het nog niet strafbaar als je het wel verteld..
Oh, ja, zo, natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor de heren die het niet snappen: dat bij jullie nu twee uitgangen gecombineerd worden, betekent niet dat dat bij vrouwen ook zo is.
Dat dacht ik ook toen ik klein wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Hee wat grappig, ik kan me nu ik dit zo lees en zie voorstellen waar je idee vandaan kwamquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat de Noordpool en de Zuidpool één stuk zijn: dus dat als je bij de Noordpool naar de 'andere kant van de kaart' zou lopen, dat je dan bij de Zuidpool uitkomt.
je vergeet incontinent nog, of verwar je incompetent altijd met incontinentquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:28 schreef BazzieK het volgende:
Dat impotent en incompetent niet hetzelfde is, en dat tot midden middelbare school ook door elkaar gebruikte
Ik ben eens een 12-jarige tegengekomen die dacht dat vrouwen een kind door hun kont barenquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:05 schreef daReaper het volgende:
Tot ergens in de middelbare school gedacht dat vrouwen uit hun poepertje piesten
Bij de uitdrukking "een draai om de oren geven" heb ik ook genoeg vraagtekens bij gezet, destijdsquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:43 schreef bakayarou het volgende:
Toen m'n oom zei "pas op of ik zet je kop tussen 2 oren" dacht ik dat dat veel pijn zou gaan doen.
ik ging gelijk in je fotoboek om te kijken hoe blond jij wel niet moest zijn!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus je pist elke keer door je tampon heen?.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
ik ging gelijk in je fotoboek om te kijken hoe blond jij wel niet moest zijn!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef steeg het volgende:
cky wat staat voor camp kill yourself, volgens sommigen is het eigenlijk
fuCKYou
ik weet nog steeds niet hoe het echt zit![]()
waarom moet een kamp zichzelf doden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef steeg het volgende:
cky wat staat voor camp kill yourself, volgens sommigen is het eigenlijk
fuCKYou
ik weet nog steeds niet hoe het echt zit![]()
Dat wist ik tot nu toe ook niet!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Nepthys het volgende:
Ik bedacht me laatst dat y grec gewoon precies hetzelfde betekent als Griekse y, maar dan in het Frans.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Nepthys het volgende:
Ik bedacht me laatst dat y grec gewoon precies hetzelfde betekent als Griekse y, maar dan in het Frans.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Nepthys het volgende:
Ja, wel ygrec, maar ik wist niet dat dat stond voor het Franse 'griekse Y'quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Iksje het volgende:
Dus als jullie de naam kelly spellen was dat ka - ee- el - el - griekse y?
hier heet die letter ypsilon of ygrec als je spelt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef 18konijn het volgende:
Vanavond in het RTL-nieuws hoorde ik een Spaanstalige Venozolaan de naam van het eiland Bonaire (Bonère in het NL) uitspreken als Bon-aire, precies zoals je het schrijft dus. Letterlijk vertaald uit ik weet niet welke taal (geen Spaans, dat zou buen aire zijn) betekent dat Goede Lucht. Het was nog nooit tot me doorgedrongen dat Bonaire iets zinnigs betekende...
ja, dat is vast dé reden achter die naam!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:30 schreef Nega het volgende:
[..]Dat had ik laatst met SkyRadio, dat het eigenlijk gewoon LuchtRadio is (iemand op me werk riep dat namelijk), dus dat je het ontvangt uit de lucht, ook nooit aan gedacht.
Dat weet ik niet, maar nooit aan de betekenis opzich gedacht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat is vast dé reden achter die naam!![]()
![]()
Zeker wel, maar desondanks ging er nooit een belletje rinkelen, vast en zeker vanwege de uitspraak boonère dus, toch wel anders dan het Franse bòn-èr.quote:
dat krijg je met die gekke hollandse uitspraakquote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Zeker wel, maar desondanks ging er nooit een belletje rinkelen, vast en zeker vanwege de uitspraak boonère dus, toch wel anders dan het Franse bòn-èr.
Haha, ja, herkenbaar!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:17 schreef samchestido het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat atoombommen van die bommen waren uit tekenfilmpjes, die ronde zwarte met een lontje eraanAbsoluut van overtuigd, en heb zelfs een weddenschap afgesloten met mijn vader toen
![]()
Net als de hoofdstad van Argentiniëquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef 18konijn het volgende:
Vanavond in het RTL-nieuws hoorde ik een Spaanstalige Venozolaan de naam van het eiland Bonaire (Bonère in het NL) uitspreken als Bon-aire, precies zoals je het schrijft dus. Letterlijk vertaald uit ik weet niet welke taal (geen Spaans, dat zou buen aire zijn) betekent dat Goede Lucht. Het was nog nooit tot me doorgedrongen dat Bonaire iets zinnigs betekende...
quote:
42quote:Op woensdag 12 april 2006 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Toen we onze eerste computer kregen (ik was een jaar of 10 denk ik), dacht ik dat een computer àlles wistHet eerste wat ik wilde weten (levensbelangrijke vraag) was hoeveel grassprietjes er op aarde waren. Dat kon ie dan weer niet
![]()
Zo vet, had ik toch gelijk, kreeg ik meteen alweer een reactie met:quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Klopt, zie hier. Zijn foto's van de gasexplosie in België, in 2004.
Ook tvp
En jacket is ook een term voor rukken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
Dit hier is de cd Take Off Your Pants And Jacket van Blink 182. Een hele tijd heb ik me afgevraagd waar die plaatjes op de voorkant nou voor staan (pants, jacket, dat is eigenlijk wel logisch maar dat vliegtuig???). Tot ik een paar dagen geleden besloot om deze cd maar weer eens op te zetten, en toen opeens zag dat die plaatjes samen de albumtitel (ongeveer) vormen (het viegtuig stijgt op ->: take off)
...en dat heb ik dus pas jaren later begrepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |