Naar Acht of naar Zevenbergen is dat dan wel weer logischquote:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:10 schreef alwaysleft het volgende:
Geniaal topic![]()
Ik heb ook iets waar ik jaren later pas begrepen hebIs wel erg simpel eigenlijk
![]()
Je hebt bij de bier reclame als waarschuwing Drink met Mate, ik heb jarenlang gedacht dat dat een overkoepelend bedrijf was die ook sponsor was van al die bier merken en er dus stond Drinken met Mate als engels, heb ik altijd gedacht
Dus ik dacht dat Mate, eeey mate in engels die Mate was en dus een bedrijf was die al die bierreclames deed![]()
![]()
Simpel he
![]()
Openbaring: een Seicento is een Fiat 600!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef mien-moeke het volgende:
Kwam er dus gisteren achter dat de Fiat Cinquecento gewoon een Fiat 500 is.
(Cinque = 5, cento=100)![]()
Let niet op de spelling
nooit geweten. wel grappigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef mien-moeke het volgende:
Kwam er dus gisteren achter dat de Fiat Cinquecento gewoon een Fiat 500 is.
(Cinque = 5, cento=100)![]()
Let niet op de spelling
Wist het allebei nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Openbaring: een Seicento is een Fiat 600!
Dat is nou juist het erge... die wist ik wel...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Openbaring: een Seicento is een Fiat 600!
hehe blijkbaar val jij dus wel in de doelgroep voor die boekiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef Agiath het volgende:
Ik kom er net pas achter dat bij al die boeken van: "..... for Dummies" Het woord Dummies gewoon "dommie" of "domkopjes" betekent...
Ik dacht altijd dat Dummies iets betekende van een Dummy, dus nog leeg enzo.
Ik denk ook weer veels te ver na
Mijn zusje heeft zich heel lang afgevraagd wie die mate (lees meet) nou was waarmee je moest drinken... hahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Kevanovitch het volgende:
Bij bier reclames waar wordt vermeld dat je met mate moet drinken dacht ik vroeger dat je het met je vrienden moest drinken...
Wel eens van leeghoofd gehoord leeghoofd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef Agiath het volgende:
Ik kom er net pas achter dat bij al die boeken van: "..... for Dummies" Het woord Dummies gewoon "dommie" of "domkopjes" betekent...
Ik dacht altijd dat Dummies iets betekende van een Dummy, dus nog leeg enzo.
Ik denk ook weer veels te ver na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |