Bleh, Olie B. Bommel TT's...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:03 schreef Pheno het volgende:
(T)Oppie
True, maar dat komt meestal in een wat later stadium...quote:
Vroegah kwam dat elk nieuwjaarsdag wel op tv. Tegenwoordig is het allemaal sex op tvquote:
Dat hangt er maar vanaf... Je hebt toch een gelegenheid nodig om de sex te bedrijven...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
True, maar dat komt meestal in een wat later stadium...
Dat kan overal hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf... Je hebt toch een gelegenheid nodig om de sex te bedrijven...
Damn, die film heb ik te vaak gezien... Zwelgje de zwelbast...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah kwam dat elk nieuwjaarsdag wel op tv. Tegenwoordig is het allemaal sex op tv
Generatiekloof
Ik ook. Ik heb nog trauma'squote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, die film heb ik te vaak gezien... Zwelgje de zwelbast...
Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf... Je hebt toch een gelegenheid nodig om de sex te bedrijven...
Ze kunnen prima zonder elkaar bestaan. Maar om het ene te doen is het wel makkelijk om de ander te hebben...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.
Mijn woonsituatie staat trouwens los van mijn relatie, ondanks het feit dat ik er seks in bedrijf. 14.gif
Het maakt in ieder geval reacties losquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Een hoogst verbazende TT, met uw welnemen.
Buitensexquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen prima zonder elkaar bestaan. Maar om het ene te doen is het wel makkelijk om de ander te hebben...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Een hoogst verbazende TT, met uw welnemen.
Dat zou een groot succes zijn geweest de afgelopen week met windkracht 10...quote:
Ja, onvoorstelbaar dat je als niet-roker met een roker zou willen hokken.quote:
Gefelici!quote:
ach, dat is de uitdagingquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een groot succes zijn geweest de afgelopen week met windkracht 10...
Been there, done that... Kwestie van goed afspraken maken!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar dat je als niet-roker met een roker zou willen hokken.
Niet iedereen woont aan het strandquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een groot succes zijn geweest de afgelopen week met windkracht 10...
Ik ben een groot liefhebber van sex, maar daar zou ik bij voorbaat nee tegen zeggen...quote:
Zodat je die hunk nog kan versieren?quote:
Daar kan je vrijen met je vrouw, wat nergens anders mogen zouquote:
Ik ook (nog) niet overigens... Wel op loopafstand!quote:
Helaas??? 16 miljoen mensen aan het strand, dat is pas helaas!quote:
Hokken, wie heeft het over hokken?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar dat je als niet-roker met een roker zou willen hokken.
Het gaat je steeds beter afquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan je vrijen met je vrouw, wat nergens anders mogen zou
Terwijl je kalm je krantje leest, je handen strelend om haar leest
Ik zou een rokende man niet willen zoenen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hokken, wie heeft het over hokken?
Bovendien, Johnny Depp kan tenminste een huis betalen waarin je geen last hoeft te hebben van de ander z'n rook.![]()
Ik hoor dat Vanessaquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hokken, wie heeft het over hokken?
Bovendien, Johnny Depp kan tenminste een huis betalen waarin je geen last hoeft te hebben van de ander z'n rook.![]()
Ook al is het Johnny Depp!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik zou een rokende man niet willen zoenen.
Privé-strandje opkopen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Helaas??? 16 miljoen mensen aan het strand, dat is pas helaas!
edit: Ah ja, je was me voor.
Dank je... Een hele klus nog... Beheers jij het kunstje al?quote:
Ach, ik heb gehoord dat het best te doen is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
een rokende vrouw dan wel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Met mijn huidige verkoudheid vermoed ik niet te kunnen slagen zonder Michael Jackson's oude zuurstoftent erbij te halen, maar van de zomer moet ik een eind komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je... Een hele klus nog... Beheers jij het kunstje al?
Neem een taxiquote:
Dan ga je kijken naar een vrouw die je wel graag versieren zouquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
... maar van de zomer moet ik een eind komen.
Werd jij vroeger ook al door rokende mannen gezoend dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoewel die smaak en geur natuurlijk wel doet denken aan vroeger tijden, dat heeft dan wel weer een bepaalde charme, natuurlijk!.
Videoclip nog hebben?quote:
die vind ik dan weer niksquote:
Die versierd al iemand andersquote:
Hier moest ik echt even om lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je kijken naar een vrouw die je wel graag versieren zou
Dan krijg je ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan
En met je tanden in je hand sjok je weer verder over 't strand
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die vind ik dan weer niks
ja er zijn ook vrouwen die ik niks vind
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Werd jij vroeger ook al door rokende mannen gezoend dan?
Dat zet die generatiekloof wel in een heel nieuw perspectief!
Trouwens, ging jij niet naar huis ofzo?
nee, in zwelgenquote:
Ik ook niet, eigenlijk. Ze heeft een beetje een eng gezicht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het zijn stiekum ook wel mijn favoriete regels uit het nummer... Strand van Boudewijn de Groot, mocht je het eens willen horen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier moest ik echt even om lachen.
Nouja, biologisch gezien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]. Vroeger rookte ik. En ik ben een man. Nouja, mannelijk
.
En ja ik ging weg, maar toen iets met exim. En dan ben ik de enige die dat weet en voel ik me verplicht toch nog even te blijven.
psies!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk. Ze heeft een beetje een eng gezicht.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En dan ga je zitten slowchatten? Nee, logisch.
Ja, waar blijf je dan met je generatiekloofquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, nu was jij mij voor, lubbe.
Vroeger was ze wel mooi...en een spleetje..quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ze lijkt zelfs een beetje op een skelet. Of een doodshoofdaapje.quote:
spleetje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel mooi...en een spleetje..
Hm, betekent dat dat ik oud word?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, waar blijf je dan met je generatiekloof.
jeuj!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze lijkt zelfs een beetje op een skelet. Of een doodshoofdaapje.
Dat heeft Celine Dion ook geen windeieren gelegdquote:
Nou, ik mag niet ontkennen dat mijn afkeer van heel dunne vrouwen een beetje samenhangt met mijn eigen figuur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeuj!
volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak haha
Ik zocht naar haar spleetje...(foto)quote:
Een motivatie die maar zo eens door liefie_ gedeeld zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik mag niet ontkennen dat mijn afkeer van heel dunne vrouwen een beetje samenhangt met mijn eigen figuur.
Is het de bedoeling dat iemand dit begrijpt of wou je gewoon even zwelgen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Jaja, ik ga eens op tijd naar huis. Denk ik dan.
warn (was deny)
message = Broken Reverse DNS. No hostname found for IP address $sender_host_address
!verify = reverse_host_lookup
Doen we gewoon even joh!
God, over "niet mijn smaak" gesproken...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft Celine Dion ook geen windeieren gelegd.
over te dun gesproken
't Is niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat iemand dit begrijpt of wou je gewoon even zwelgen?
Alstu!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Die zag ik ook, maar haar spleet was vroeger veel groter..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
God, over "niet mijn smaak" gesproken...
Marie Fredriksson dan? Ook al zo'n muzikaal spleetje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
God, over "niet mijn smaak" gesproken...
Daar heb ik nog wel een periode van gehad. Nog een cd en een single aan overgehouden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Marie Fredriksson dan? Ook al zo'n muzikaal spleetje.
nou ik heb gewoon liever iets wat je ook vast kunt houdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een motivatie die maar zo eens door liefie_ gedeeld zou kunnen worden.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet ik vind sterren sowieso snel te dun... dus beetje moeilijk voorbeelden zoeken
zij is al beter idd... maar nog best dunnig... ik bedoel voor een ster misschien "stevig" maar als je dr in de supermarkt zet...quote:
Rosanne Barr?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik heb gewoon liever iets wat je ook vast kunt houden
beetje rondingen... borsten en een kont als t even kan
als ze mijn figuur hebben vind ik ze geloof ik ook niet mega sexy
ik weet niet ik vind sterren sowieso snel te dun... dus beetje moeilijk voorbeelden zoeken
ee die is weer te stevigquote:
Mwah, dit is nog een van haar dunnere foto's.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zij is al beter idd... maar nog best dunnig... ik bedoel voor een ster misschien "stevig" maar als je dr in de supermarkt zet...
(maar ze is wel jummie hoor)
van mij mag jequote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwah, dit is nog een van haar dunnere foto's.
Maar goed, ik ga niet het halve topic volspammen met Kate Winslet, da's meer iets voor B&H.
Vermoedelijk gaan we dan geen ruzie krijgen over Jennifer Lopez, goede zaakquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
van mij mag het wel iets voller..quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van mij mag je
[afbeelding]
die vind ik al weer beter... niet zo'n mooie jurk maja
Van boven misschien wel ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
van mij mag het wel iets voller..
ja maar probeer maar eens een ster te vinden die voller isquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
van mij mag het wel iets voller..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk gaan we dan geen ruzie krijgen over Jennifer Lopez, goede zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |