Bleh, Olie B. Bommel TT's...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:03 schreef Pheno het volgende:
(T)Oppie
True, maar dat komt meestal in een wat later stadium...quote:
Vroegah kwam dat elk nieuwjaarsdag wel op tv. Tegenwoordig is het allemaal sex op tvquote:
Dat hangt er maar vanaf... Je hebt toch een gelegenheid nodig om de sex te bedrijven...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
True, maar dat komt meestal in een wat later stadium...
Dat kan overal hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf... Je hebt toch een gelegenheid nodig om de sex te bedrijven...
Damn, die film heb ik te vaak gezien... Zwelgje de zwelbast...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah kwam dat elk nieuwjaarsdag wel op tv. Tegenwoordig is het allemaal sex op tv
Generatiekloof
Ik ook. Ik heb nog trauma'squote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, die film heb ik te vaak gezien... Zwelgje de zwelbast...
Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf... Je hebt toch een gelegenheid nodig om de sex te bedrijven...
Ze kunnen prima zonder elkaar bestaan. Maar om het ene te doen is het wel makkelijk om de ander te hebben...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.
Mijn woonsituatie staat trouwens los van mijn relatie, ondanks het feit dat ik er seks in bedrijf. 14.gif
Het maakt in ieder geval reacties losquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Een hoogst verbazende TT, met uw welnemen.
Buitensexquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen prima zonder elkaar bestaan. Maar om het ene te doen is het wel makkelijk om de ander te hebben...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Een hoogst verbazende TT, met uw welnemen.
Dat zou een groot succes zijn geweest de afgelopen week met windkracht 10...quote:
Ja, onvoorstelbaar dat je als niet-roker met een roker zou willen hokken.quote:
Gefelici!quote:
ach, dat is de uitdagingquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een groot succes zijn geweest de afgelopen week met windkracht 10...
Been there, done that... Kwestie van goed afspraken maken!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar dat je als niet-roker met een roker zou willen hokken.
Niet iedereen woont aan het strandquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een groot succes zijn geweest de afgelopen week met windkracht 10...
Ik ben een groot liefhebber van sex, maar daar zou ik bij voorbaat nee tegen zeggen...quote:
Zodat je die hunk nog kan versieren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |