foto?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef DuranK het volgende:
[..]
Bij mijn gitaarleraar is dat verplichtEn als je dan iets erg moeilijks moet uitzoeken en jij hebt em helemaal perfect, dan weet die ook wel dat jij het niet zelf gedaan hebt
Maar die heeft liever dat hij jou verbeterd dan dat hij een tab moet verbeteren ofzo
En idd, je leert er erg veel van. Het lukt me steeds beter als ben ik er ook nog lang niet
Nope, je hebt altijd nog een eindversterker nodigquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef bouncing het volgende:
[..]
Dus als ik jullie goed begrijp kan ik als ik een gt-8 bezit, gewoon een speakerkast eropaansluiten?![]()
Ik neem aan dat die vraag niet naar mij gericht is maar op die advertentie van die gibson les paul studioquote:
Ja, op die advertentie jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die vraag niet naar mij gericht is maar op die advertentie van die gibson les paul studio?
Nee natuurlijk niet, het is een PRE-amp dus 'voor de amp', en zo is dus al aan de naam te zien dat er nog een amp nodig is om, zoals ik zei, een hengst aan het volume te geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef bouncing het volgende:
[..]
Dus als ik jullie goed begrijp kan ik als ik een gt-8 bezit, gewoon een speakerkast eropaansluiten?![]()
Het verschilt natuurlijk ook per pedaal. De Pod van line6 blinkt bijvoorbeeld uit in amp modelling, dus daar wil je juist zo min mogelijk kleuring bovenop gooien, want die komt gewoon uit het apparaat. Direct in de eindversterker pluggen dus. Met die Boss pedalen heb ik geen ervaring.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is een PRE-amp dus 'voor de amp', en zo is dus al aan de naam te zien dat er nog een amp nodig is om, zoals ik zei, een hengst aan het volume te geven.
Gitaar - Preamp - Amp - Speaker.
Als je een speaker aan de GT-8 hangt zal er maar heeel zacht geluid uit komen. Tenzij het een actieve speaker is natuurlijk... (speaker met ingebouwde versterker) Maar die heb ik geprobeerd met de GT-6 en dat is geen aanradertje. DIe zijn daar ook niet voor bedoeld...
Je moet een GT-8 gewoon voor een gitaarversterker zetten, want je hebt de kleuring die zo'n versterker geeft aan een gitaar nog gewoon nodig. (Zo was mijn ervaringmet de GT-6 in ieder geval).
Meende dat ik em had, weet alleen niet zeker, zal vanmiddag even voor je zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Even het volgende:
Ik zoek nog steeds de Guitar Pro van Right Where I Belong van 3 Doors Down
Nergens te vinden![]()
Dat zou heel vet zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 11:35 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Meende dat ik em had, weet alleen niet zeker, zal vanmiddag even voor je zoeken.
Zo mooi!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Neidropje het volgende:
als iemand nog een gitaar als de mijne zoekt: Gibson Les Paul Studio GEM Saphirekut mn gitaar is behoorlijk in waarde gedaald, maare alla hij gaat toch nooit weg
Maakt niet uit.. Van The Better Life is ook geen Guitar Pro maja....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef Desensitized het volgende:
Nope sorry, staat er niet tussen. Als ik em vind hoor je het wel.
Als ik het geld toch eens hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Neidropje het volgende:
als iemand nog een gitaar als de mijne zoekt: Gibson Les Paul Studio GEM Saphirekut mn gitaar is behoorlijk in waarde gedaald, maare alla hij gaat toch nooit weg
Modegrilquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Gitarist het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat elke gitarist in dit topic dat in z'n ondertitel zet ofzo??? ?Of is het een modegril..
Golden en anderszinsquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef Jorikjet het volgende:
wij zijn de oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |