foto?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef DuranK het volgende:
[..]
Bij mijn gitaarleraar is dat verplichtEn als je dan iets erg moeilijks moet uitzoeken en jij hebt em helemaal perfect, dan weet die ook wel dat jij het niet zelf gedaan hebt
Maar die heeft liever dat hij jou verbeterd dan dat hij een tab moet verbeteren ofzo
En idd, je leert er erg veel van. Het lukt me steeds beter als ben ik er ook nog lang niet
Nope, je hebt altijd nog een eindversterker nodigquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef bouncing het volgende:
[..]
Dus als ik jullie goed begrijp kan ik als ik een gt-8 bezit, gewoon een speakerkast eropaansluiten?![]()
Ik neem aan dat die vraag niet naar mij gericht is maar op die advertentie van die gibson les paul studioquote:
Ja, op die advertentie jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die vraag niet naar mij gericht is maar op die advertentie van die gibson les paul studio?
Nee natuurlijk niet, het is een PRE-amp dus 'voor de amp', en zo is dus al aan de naam te zien dat er nog een amp nodig is om, zoals ik zei, een hengst aan het volume te geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef bouncing het volgende:
[..]
Dus als ik jullie goed begrijp kan ik als ik een gt-8 bezit, gewoon een speakerkast eropaansluiten?![]()
Het verschilt natuurlijk ook per pedaal. De Pod van line6 blinkt bijvoorbeeld uit in amp modelling, dus daar wil je juist zo min mogelijk kleuring bovenop gooien, want die komt gewoon uit het apparaat. Direct in de eindversterker pluggen dus. Met die Boss pedalen heb ik geen ervaring.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is een PRE-amp dus 'voor de amp', en zo is dus al aan de naam te zien dat er nog een amp nodig is om, zoals ik zei, een hengst aan het volume te geven.
Gitaar - Preamp - Amp - Speaker.
Als je een speaker aan de GT-8 hangt zal er maar heeel zacht geluid uit komen. Tenzij het een actieve speaker is natuurlijk... (speaker met ingebouwde versterker) Maar die heb ik geprobeerd met de GT-6 en dat is geen aanradertje. DIe zijn daar ook niet voor bedoeld...
Je moet een GT-8 gewoon voor een gitaarversterker zetten, want je hebt de kleuring die zo'n versterker geeft aan een gitaar nog gewoon nodig. (Zo was mijn ervaringmet de GT-6 in ieder geval).
Meende dat ik em had, weet alleen niet zeker, zal vanmiddag even voor je zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Even het volgende:
Ik zoek nog steeds de Guitar Pro van Right Where I Belong van 3 Doors Down
Nergens te vinden![]()
Dat zou heel vet zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 11:35 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Meende dat ik em had, weet alleen niet zeker, zal vanmiddag even voor je zoeken.
Zo mooi!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Neidropje het volgende:
als iemand nog een gitaar als de mijne zoekt: Gibson Les Paul Studio GEM Saphirekut mn gitaar is behoorlijk in waarde gedaald, maare alla hij gaat toch nooit weg
Maakt niet uit.. Van The Better Life is ook geen Guitar Pro maja....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef Desensitized het volgende:
Nope sorry, staat er niet tussen. Als ik em vind hoor je het wel.
Als ik het geld toch eens hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Neidropje het volgende:
als iemand nog een gitaar als de mijne zoekt: Gibson Les Paul Studio GEM Saphirekut mn gitaar is behoorlijk in waarde gedaald, maare alla hij gaat toch nooit weg
Modegrilquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Gitarist het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat elke gitarist in dit topic dat in z'n ondertitel zet ofzo??? ?Of is het een modegril..
Golden en anderszinsquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef Jorikjet het volgende:
wij zijn de oldies
Tof, ik zal mijn best eens voor je doen, wellicht dit weekend!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:15 schreef Neidropje het volgende:
u vraagt wij draaien, ik ben alleen niet zo'n heel goede fotograaf, dus alla: maareh dit alleen als jij ook ff wat fototjes post van je collectie! (vooral de tele's:P)
damn als ik niet ging verhuisen over een maandje of 2/3 (wat dus flinke poet kost) had ik je gitaar overgekocht..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Neidropje het volgende:
Is niet die van hem...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
damn als ik niet ging verhuisen over een maandje of 2/3 (wat dus flinke poet kost) had ik je gitaar overgekocht..![]()
truequote:
hoeveel vraag je er voor?quote:Op donderdag 6 april 2006 07:55 schreef TeleluvR het volgende:
Zo mooi, ik ga mijn Ibanez maar eens wegdoen en eens serieus rondkijken voor een GEM!
[afbeelding]
500 en daar valt zeker over te praten, in alle redelijkheid.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:49 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hoeveel vraag je er voor?
[edit]
ow 500 ziet mijn oog op marktplaats. misschien heeft een vriend van me er interesse in.
Ik zou in jouw geval voor een tele gaan, teles zijn goed!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Neidropje het volgende:
Fuck die rocked ook zeg, mooie dingen die customs, duur? ohnee ik wou eerst een tele haha. Maareh zet je deze op MP ofzo??
Ikke niet snap?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef Fixxxer het volgende:
Aangezien je weer een gitaar gaat verkopen moet ik toch even vragen hoe je de snaren hebt verwisseld TeleluvR
Ik zou me haast kunnen voorstellen dat dat nog gevaarlijker is!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef Fixxxer het volgende:
Nee k haal er altijd 3 tegelijk af.
Eensch...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef Jorikjet het volgende:
volgens mij is dit alleen 'gevaarlijk' bij accoustische, of spaanse gitaren. maar dan nog is het niet erg als het eventjes is. wel als het zo een paar dagen blijft staan. niet die 5 minuutjes als je de snaren verwisseld.
denk ik.
Eénmaal andermaal?!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Weet iemand nog een lekker scheur nummer dat niet al te moeilijk is?
Zo'n trashmetal achtig nummer?
net zoiets als het begin van Metallica - Metal Militia
bvd
Dat torderen lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien je, wanneer je de kracht ontbindt in vectoren, vanwege de lengte van de hals nog maar een heeele kleine zijwaartse component overhoudt.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou me haast kunnen voorstellen dat dat nog gevaarlijker is!
Je haalt dan enkel de spanning van de heft van je hals af. Gaat de boel dan niet hardstikke torderen? En dan is het lastig schoonmaken van de toets!
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Dat torderen lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien je, wanneer je de kracht ontbindt in vectoren, vanwege de lengte van de hals nog maar een heeele kleine zijwaartse component overhoudt.
Heiden!quote:En schoonmaken vd toets is niet zo lastig hoor op deze manier, doe dat eigenlijk ook zelden maja
Tsja, af en toe is de kwaliteit van epiphone nogal twijfelachtig. Kortom, als je twijfelt, doe voorzichtig of beter nog, breng je gitaar naar de muziekwinkel!quote:Bovendien moet de soep natuurlijk nooit zo heet gegeten worden als hij wordt opgediend. Misschien is het idd ook minder rampzalig bij electrische gitaren dan bij acc. Tis alleen dat k onlangs nog een epi LP gezien heb waarbij het gebeurd was...
Haha zo erg ist ook niet bij mij. Enige vuil wat ik ooit hebt is in de rand vd frets...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heiden!
Toets schoonhouden is wel erg belangrijk, wil je nog even van je gitaren genieten. Laatst een gitaar gezien waarvan de toets smerig was, niet normaal! Niks ebony, gewoon een hele smerige rosewood toets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |