Zelf dus echt totaaaaal niet gezien, hoe komen mensen hierachter vraag ik me afquote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het moment dat Eko in de rook kijkt flitst zijn leven voorbij.
Als je die scene vertraagd afspeelt krijg je deze plaatjes:
De Amerikaanse uitzendingen zijn qua kwaliteit en detail niet te vergelijken met de uitzendingen hier in Nederland.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zelf dus echt totaaaaal niet gezien, hoe komen mensen hierachter vraag ik me af![]()
Ja, klopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef beefcake het volgende:
De man op plaatje nummer 10 is toch degene die hij als kind dood schoot en daarmee zijn broertje redde?
Vrijdag: The Hunting Partyquote:Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef karoltje het volgende:
Welke afl. zitten we nu?
Wauw idd vetquote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat vet!
Ik heb echt niets doorgehad, ik dacht dat het rook gewoon voor hem stilstond en hij niet bewoog zodat het rook hem niet zou aanvallen [ofzo], maar er blijken gewoon allemaal beelden langs te zijn geflitst!
Door dit soort dingenik Lost
Digitale televisie roeleert. Gauw naar canaldigitaal.nlquote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat vet!
Ik heb echt niets doorgehad, ik dacht dat het rook gewoon voor hem stilstond en hij niet bewoog zodat het rook hem niet zou aanvallen [ofzo], maar er blijken gewoon allemaal beelden langs te zijn geflitst!
Door dit soort dingenik Lost
Vreemd, in nederland zenden ze dus een kwalitatief mindere versie uitquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef Symer het volgende:
[..]
De Amerikaanse uitzendingen zijn qua kwaliteit en detail niet te vergelijken met de uitzendingen hier in Nederland.
Dit soort dingen zijn daar dus duidelijker te zien.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef Xurk het volgende:
Er was geloof ik iets met die coördinaten, waar ze nu gecrasht zijn, kon mogelijk precies aan de andere kant van de wereld liggen van Nigerië, en dat het dan iets te maken zou hebben met die magnetisme-dingen in het luik. Dus dat het vliegtuig door de aarde heen werd getrokken ofzo
In amerika wordt al in HDTV uitgezonden. Dat is niethetzelfde als HDTV zoals dat in Europa met het WK uitgezonden gaat worden, maar wel vergelijkbaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 06:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Vreemd, in nederland zenden ze dus een kwalitatief mindere versie uit![]()
Dat van die beelden in de rook had ik ook niet gezien. Maar daarom houd ik dit topic ook in de gaten![]()
Als je het nou andersom doet? Vanuit Nigeria graven, waar komt dat gat dan uit?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef Rainboww het volgende:
[..]
[afbeelding]
en zie ook: [Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:52 schreef DJKoster het volgende:
En het gaat over:Hè bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef Renee2004 het volgende:
Lanieboekje, kom eens terug op msn, je hebt me toch niet geblockt ofzo he?
Ik miste mijn toekomstige buurtgenootje al zo ergquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet geblockt hoor, zit nu alleen niet op MSN. Bijna nooit..![]()
Sawyer was neergeschoten door deze beste man, deze man heeft ook Walt toen ontvoerd vanaf het vlot.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Rahl het volgende:
Ik was vooral verrast dat Sawyer die gast scheen te kennen (of is dat in een aflevering die ik gemist heb naar voren gekomen?)
ja maar hoe kent ie zn naam danquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sawyer was neergeschoten door deze beste man, deze man heeft ook Walt toen ontvoerd vanaf het vlot.
Dat is niet zijn naam.. meer een beetje een bijnaam. "Zeke" wordt vaak gebruikt als een naam voor iemand die nogal cowboy-avonturen uithaalt. In dit geval dus het onverwachts neerschieten van Sawyer. Zeke is dus meer de Amerikaanse variant van Pistolen Paultje (?) in NL.quote:
ahaa, ik dacht alquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is niet zijn naam.. meer een beetje een bijnaam. "Zeke" wordt vaak gebruikt als een naam voor iemand die nogal cowboy-avonturen uithaalt. In dit geval dus het onverwachts neerschieten van Sawyer. Zeke is dus meer de Amerikaanse variant van Pistolen Paultje (?) in NL.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |