quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef Renee2004 het volgende:
Lanieboekje, kom eens terug op msn, je hebt me toch niet geblockt ofzo he?
Ik miste mijn toekomstige buurtgenootje al zo ergquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet geblockt hoor, zit nu alleen niet op MSN. Bijna nooit..![]()
Sawyer was neergeschoten door deze beste man, deze man heeft ook Walt toen ontvoerd vanaf het vlot.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Rahl het volgende:
Ik was vooral verrast dat Sawyer die gast scheen te kennen (of is dat in een aflevering die ik gemist heb naar voren gekomen?)
ja maar hoe kent ie zn naam danquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sawyer was neergeschoten door deze beste man, deze man heeft ook Walt toen ontvoerd vanaf het vlot.
Dat is niet zijn naam.. meer een beetje een bijnaam. "Zeke" wordt vaak gebruikt als een naam voor iemand die nogal cowboy-avonturen uithaalt. In dit geval dus het onverwachts neerschieten van Sawyer. Zeke is dus meer de Amerikaanse variant van Pistolen Paultje (?) in NL.quote:
ahaa, ik dacht alquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is niet zijn naam.. meer een beetje een bijnaam. "Zeke" wordt vaak gebruikt als een naam voor iemand die nogal cowboy-avonturen uithaalt. In dit geval dus het onverwachts neerschieten van Sawyer. Zeke is dus meer de Amerikaanse variant van Pistolen Paultje (?) in NL.
![]()
Zo'n echte rednek met zo'n baard ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is niet zijn naam.. meer een beetje een bijnaam. "Zeke" wordt vaak gebruikt als een naam voor iemand die nogal cowboy-avonturen uithaalt. In dit geval dus het onverwachts neerschieten van Sawyer. Zeke is dus meer de Amerikaanse variant van Pistolen Paultje (?) in NL.
![]()
nog bedankt voor de uitleg.....quote:Op donderdag 20 april 2006 13:30 schreef Arjan het volgende:
[..]
In amerika wordt al in HDTV uitgezonden. Dat is niethetzelfde als HDTV zoals dat in Europa met het WK uitgezonden gaat worden, maar wel vergelijkbaar.
Als je nog via de analoge kabel kijkt, mis je een hoop details in vergelijking met het originele beeld. Als je met digitale televisie (zoals Canaldigitaal) kijkt, mis je al minder details, plus dat de beeldkwaliteit sowieso hoger is dan via de kabel.
Ik ben overigens allang blij dat de SBS-groep (waar Net5 en Veronica onder vallen) de onderiteling van breedbeelduitzendingen niet meer in de zwarte balk plaatst.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:58 schreef Lethe het volgende:
Heette het kind van die Franse vrouw niet iets met Alex? Want die ene met die baard zei toch "Alex, bring her out" o.i.d. toen ze Kate te voorschijn haalden?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:58 schreef Lethe het volgende:
Heette het kind van die Franse vrouw niet iets met Alex? Want die ene met die baard zei toch "Alex, bring her out" o.i.d. toen ze Kate te voorschijn haalden?
Ja inderdaad! STEL EENS EEN VRAAG!! dacht ik de hele tijd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:34 schreef Xurk het volgende:
[kut Jack, Locke en Sawyer die geen vragen stelden], zo typisch Lost
Ik heb de aflevering even terug gekeken en hij zegt idd : Bring her out Alex!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:58 schreef Lethe het volgende:
Dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:58 schreef Lethe het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:43 schreef Brammie1 het volgende:
Ik begin me wel een beetje te ergeren aan Jack, hij gedraagt zich altijd zó manisch, hij wil altijd alles onder controle hebben, en wel op zijn manier, alleen zíjn manierEcht een über-amerikaan
Zo'n beetje. Jack mag van mij wel in die mini-oorlog omkomenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:34 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij hebben we nu alle Jack-verhalen [die relevant zijn] wel gehad toch?
Jaa, dat was tof geweestquote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef Cee het volgende:
Iemand tijdens de confrontatie met The Others ook stiekum gehoopt dat iemand zou roepen dat ze Kate maar moesten schieten?
Zijn de kijkers tenminste ook van die lastige zeur verlost.
Verschil tussen nuchter of spiritueel zijn?quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zou, als ik in een situatie als Lost terecht kom, veel sneller iemand als Locke vertrouwen dan iemand als Jack
Sawyer hebben we al wel eens wat van gezien hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef Molline het volgende:
Komende aflevering: Fire + Water
Weer een flashback van Charlie. Jammer, ik had zo gehoopt van Saywer of iemand waar we nog niks van weten.![]()
Ja maar ik hoopte omdat Locke (?) over Sawyer's echte naam begon er misschien weer een tipje van de sluier opgelicht ging worden. Ben gewoon wel benieuwd naar zijn echte verhaal.quote:Op maandag 24 april 2006 20:09 schreef Eveli het volgende:
[..]
Sawyer hebben we al wel eens wat van gezien hoor.
klopt als een bus, en hij had toen immers die brief bij m die hij aan sawyer had geschrevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef IV_Xample het volgende:
dat had toch te maken met die vent die zijn moeder had vermoord..zijn ouders of zoiets?
iets uit zijn jeugd was het in ieder geval..en volgens mij heette die vent toen sawyer
Nee, Charlie's verhaal komt volgens mij aankomende vrijdag, daar doelde ik op ...quote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef IV_Xample het volgende:
zoveel was charlie toch niej in het verhaal betrokken afgelopen vrijdag?? alleen dat ie claire met andere zag....
Vrijdag komt aflevering 12 van seizoen 2.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:04 schreef Chandler het volgende:
Charlie is eingelijk best wel boeiend, maar zijn verhaal moet nog op gang komen... welk aflevering zijn jullie eingelijk
Net wat ik al dacht .... hoop dat het volgende week weer wat leuker wordt, dan krijgen we het verhaal van SAWYER!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Molline het volgende:
Dat hoop ik ook. Vind Charlie eigenlijk niet zo boeiend ...![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef Cee het volgende:
Iemand tijdens de confrontatie met The Others ook stiekum gehoopt dat iemand zou roepen dat ze Kate maar moesten schieten?
Zijn de kijkers tenminste ook van die lastige zeur verlost.
Nee ik vond het ook wat tegenvallen. Vooral Locke irriteerde me mateloos.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
Voor het eerst dat ik een aflevering niet zo heel erg boeiend vond....
afgelopen vrijdag was aflevering 12 van seizoen 2.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:21 schreef Crazykill het volgende:
Welke ep zijn ze in NL? (ff geen zin om alles door te lezen)
Thnxquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:20 schreef boneyard het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag was aflevering 12 van seizoen 2.
ja het moet verboden worden, niks mis met iemand die brandsticht zodat ie een kind kan stelen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef Coastertommm het volgende:
Aargh. Locke mag echt weg nu van mij, vrezelijke bemoeizuchtige man. En dat 'ie Charlie ook slaat!![]()
Dat kan die rare ziekte zijn waarover die Rosseau het had, misschien worden ze wel allemaal gekquote:Op zondag 30 april 2006 12:55 schreef MociN het volgende:
Die Charlie die steeds vreemder gaat doen.
En wij (steenz en ik) maar denken dat we de enige waren die zo gek waren.quote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eindelijk mijn welverdiende tvp. Heb in 2 weken seizoen 1 en seizoen 2 t/m episode 12 gekeken
. Geweldig spannende serie, vooral de laatste 10 afleveringen van seizoen 1 waren top. Nu kijken of ik het vol kan houden om het via net 5 te volgen
.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kickerdekick.
Vanavond ga ik het weer voor het eerst op tv kijken sinds de eerste 3 afleveringen van seizoen 1. Ik hoop op een Libby aflevering ofzo, (iig geen Jack, Kate, AL, Charlie
) of natuurlijk het Locke raadsel (rolstoel)
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. je kan de spoiler lezen als je wilt weten van wie we flashbacks krijgen vandaag..
Die vorige dan? Die vonden veel mensen in dit topic niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
De aflevering van vanavond krijgt een 9.1 op tv.com gebaseerd op behoorlijk wat votes, dus dat moet een goeie worden
Die kreeg een 7.8, van dat seizoen tot nu toe de laagste score.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die vorige dan? Die vonden veel mensen in dit topic niet zo boeiend.
Dat dacht ik dus ook te horen! Volgens mij is het gewoon een beetje slecht te verstaan en zegt 'ie wel gewoon John. Er zijn dus meer mensen met een sterk gehoor!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:41 schreef fratsman het volgende:
Viel het iemand ook op dat Jack in het begin Locke aansprak met Jack ipv John?
Nee, want hij hoefde het spul helemaal niet (al is dat geen garantie dat-ie er in een zwak moment alsnog naar grijpt). Daar zat zijn frustratie denk ik ook; dat Locke hem niet vertrouwt en ook nog eens in het publiek neersloeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:34 schreef aloa het volgende:
Heeft charlie nou wel of niet dat beeldje aangepakt?
Ach, dat ding heeft wel vaker kurenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:34 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mijn satelliet had anders geen problemen...
Wequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze in Nederland? Ik heb laatst de DVD box van seizoen 1 gekocht en binnen een week helemaal gekeken en nu wil ik eigenlijk verder met seizoen 2.
Psst: Ik heb ze nog wel 'ergens' liggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:
13 afleveringen is wel veel om te overbruggen... en het zal ook nog wel een tijdje duren voordat de DVD box van seizoen 2 er is.
Pff, 2 middagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:
13 afleveringen is wel veel om te overbruggen...
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef Piepje het volgende:
Ik heb het gemist vrijdag, ik viel gewoon tijdens Lost in slaap... Heb dus alleen van t begin stukjes gezien. Wat is er precies gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad...prachtig om te zien, schijt aan iedereenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef coolbabe het volgende:
Het was hem uiteindelijk toch om het geld te doen. Zoals hij zelf tegen Charlie zei; hij is een slecht mens die iedereen bedriegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |