Ik heb er geen verstand van verder hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef -tK- het volgende:
[..]
eerder het tegenovergestelde zul je bedoelen..
Lost wordt in usa uitgezonden in HDTV (je weet wel, wat hier straks met het WK gaat gebeuren) dat via de pc op een hd tv getoverd kant worden. Dan lijkt dat net5 kwaliteit op een analoge prutverbinding uit het jaar nul![]()
De omgeving waar lost afspeeld is trouwens perfect om te genieten van HD (moet je niet de lol versies hebben uiteraard, want dat is gewoon dvd kwaliteit).
ik dacht dat je niet langer dan nodig was naar ana lucia kon kijken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ook ik zit vanavond weer voor de buis. Heb de aflevering al wel gezien, maar ik kijk gewoon nog een keer op tv. Lekker avondje tvkijken bij een vriendin van me.
Lost![]()
Dat is waar. Maar dat gaat alleen om die special-afleveringen over haar, die kan ik niet verdragen. De rest wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet langer dan nodig was naar ana lucia kon kijken?
Die cijfers stonden op de zijkant van de bunker. Bij het luik wat ze vondenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar stonden deze cijfers? Iets van de laatste aflevering?
ANA-LUCIA!!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat gaat alleen om die special-afleveringen over haar, die kan ik niet verdragen. De rest wel.
![]()
niet stoer, zeer irritantquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:13 schreef Molline het volgende:
[..]
ANA-LUCIA!!!!
[afbeelding]
Snap niet wat er verkeerd aan haar is, ik vind haar super-tof
![]()
![]()
![]()
en stoer![]()
ze was 1 keer in punked, toen was ze PRECIES zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze IRL net zo is al de rollen die ze speelt![]()
WTF!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef dewitteparel het volgende:
Toen Kate bij haar vader was, hebben jullie Sayid op de TV gezien op de achtergrond?
[afbeelding]
(helemaal links)
nb: Voor mensen die aan hyves doen: join de evaneline lilly hyve!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben benieuwd!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
Volgende week een episode overDaar ben ik wel heel erg benieuwd naar!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben benieuwd!
Ik vind het een erg leuk personage in LostKeep the faith!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |