De laatste paar weken waren vrij gezapig. Na de opwinding van de laatste afleveringen in seizoen 1, en het begin van seizoen 2, is het vrij rustig geweest.quote:
Ja er zijn er nog veel meer. Vind ik wel heel leuk gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Meer van dat soort toevalligheden. Hurleys aandelen in een dozenfabrikant. Locke werkte bij een dozenfabrikant. Hurley op de achtergrond op tv bij die werknemer waar Yin naartoe ging (en waarbij ie die hond kreeg, als ik me niet vergis)
Sawyer die Jack vader ontmoet in een barquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Ja er zijn er nog veel meer. Vind ik wel heel leuk gedaan![]()
Helaas nietquote:
En Sawyer die het politiebureau binnengebracht wordt terwijl Boone daar zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef Green_eye het volgende:
Ja er zijn er nog veel meer. Vind ik wel heel leuk gedaan![]()
Die is dan bijvoorbeeld ook iets minder subtiel ja, maar nog steeds leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
En Sawyer die het politiebureau binnengebracht wordt terwijl Boone daar zit.
Blijf je wel lekker bezigquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Eveli het volgende:
Ja en na iets van 10 afleveringen allemaal nog een keer om te zien of er in de tussentijd alweer dingen geweest zijn die je niet opvielen.
http://cnn.netscape.cnn.com/news/st...20050517NYET706quote:BURBANK, Calif. (AP) - The Walt Disney Co. said Monday its TV group plans to offer four ABC prime-time shows including ``Desperate Housewives'' and ``Lost'' online for free beginning in May.
The offerings will also include current episodes of ``Commander in Chief,'' as well as the entire season of ``Alias,'' and will be available through June.
The shows, being offered by the Disney-ABC Television Group, will be supported by advertisers, including AT&T Inc., Ford Motor Co., Procter & Gamble Co., Toyota Motor Corp. and Unilever PLC, among others.
The TV group also said it will launch a broadband channel for soap opera viewers on April 17, available to Verizon Communications Inc. consumer broadband customers, called Soapnetic.
Shares of Walt Disney Co. rose 12 cents to $27.65 in morning trading on the New York Stock Exchange.
Ze blokkeren alle ip's buiten de US, doet de BBC bv ook al voor bepaalde online content.quote:
Ow, jammerquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze blokkeren alle ip's buiten de US, doet de BBC bv ook al voor bepaalde online content.
Yup...quote:
Er is een hand met een stukje arm in beeldquote:Op woensdag 12 april 2006 20:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Goede aflevering, ik ben helemaal bij. In ongeveer 2 weekjes alles gezien tot hier![]()
Toen Sawyer en Kate dat paard zagen, zag je rechts inbeeld iemand staan, om het paard rustig te houden, of zag ik het fout![]()
Hij zal waarschijnlijk al bekend zijn, maar als ze op dat vlot zitten midden op zee zie je op de achtergrond een kustwacht-achtige boot varenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef Arjan het volgende:
[..]
Er is een hand met een stukje arm in beeld
[[url=http://img.hadrian.net/img/330/th_a69ab8dd414432219c9fe5be68b29d70/th_vlcsnap-6623135-hand.png]afbeelding][/url]
He jammer ik had gehoopt dat ze het eruit zouden halen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik wist dus wel dat die hand bij Lost in beeld zou komen, dus ik wilde dat laten zien aan een vriendin van me.. was die hand toch nergens in beeld. Ik dacht dus dat ze het in NL netjes eraf gehaald hadden. Nu las ik dat jullie die hand allemaal wel gezien hadden, dus ik zo die vriendin van me bellen.. Blijkt heel die tv-instelling van het beeld niet te kloppen, de rechterrand wordt zegmaar 'afgesneden'. Echt nooit gemerkt, dankzij jullie staat daar nu alles wel goed.
Volgens mij is dat gelul. Ik heb die scene waar het in zou moeten zitten, paar keer gezien, maar geen auto te bekennen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Xurk het volgende:
Ach, in LotR: FotR zie je in de achtergrond een auto rijden, maar boeiend
Volgens mij bestaat er geen film / serie waarin je niet op zijn minst eens in een weerspiegeling iemand van de crew ziet.
Die scene was alleen in de bios te zien. Op de DVD is-ie weggewerkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gelul. Ik heb die scene waar het in zou moeten zitten, paar keer gezien, maar geen auto te bekennen.
Oh okquote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef Arjan het volgende:
[..]
Die scene was alleen in de bios te zien. Op de DVD is-ie weggewerkt.
In de aflevering van Lost van twee weken geleden kon je ook een auto zien rijden.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Xurk het volgende:
Ach, in LotR: FotR zie je in de achtergrond een auto rijden
Nee, het moet iemand zijn waarbij het als verrassing komt. Totaal onverwacht.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar eerlijk gezegd denk ik dat Walt de volgende is, als in dat hij inmiddels al dood is..
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Symer het volgende:
Nee, het moet iemand zijn waarbij het als verrassing komt. Totaal onverwacht.
Ik hoop Jack.
Niet Jack. Kate. Die jankt al om een scheet! Dat rijmt ook...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet Jack! Ben je gek?! Dat rijmt..
14.gifquote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Laniboekje het volgende:
Maar... maar ... mijn JACK![]()
![]()
Die mag niet weg.. ik vind dat iemand van de tailies dood moet.. Ana-Lucia bijv.
![]()
quote:
ik vind die box goedkoop, 45 euro voor 24 afleveringen lost van +- 45 minuten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb zojuist seizoen 1 gekocht op dvd
Koste wel wat, maar wel een hoop plezier.
Dat was de reden dat ik hm gekocht had. Maar toch, uitgaven aan films/cd's staan normaal niet opde begrotingquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind die box goedkoop, 45 euro voor 24 afleveringen lost van +- 45 minuten.
Vergelijk het maar met een normale film die anderhalf ~ 2 uur duurt voor 20~25 euro
Misschien wist hij na dat hij in de rookpluim had gekeken wel, dat hij een priester was. Dat hij een openbaring kreeg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:31 schreef Xurk het volgende:
En zie je iets bijzonders als je in de rookpluim kijkt? Want toen Locke dat in "Walkabout" deed, sprak hij later ervan dat hij: "Looked into the eye of this island, and what I saw was... beautiful"... ik ben benieuwd wat Eko in dat geval heeft gezien
Kom nu, iedereen snapt toch dat dat een Bijbelverwijzing is. Als dat je na dat gesprekje tussen Eko en Claire over Mozes en Aaron, de Mariabeeldjes en ga zo maar door nog niet duidelijk was is het wel heel erg met je gesteld.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef Oxymoron het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom hij (eko) nou 40 dagen stil was
Nou ja, ik ben niet gelovig en interesseer me ook niet echt voor het geloof. Natuurlijk weet ik er wel het één en ander vanaf, en snap ik heus wel de [meeste] verwijzingen die Mr. Eko maakt, maar helaas weet ik het verhaal achter "40 dagen zwijgen" niet [al neem ik aan dat het iets te maken heeft met 40 dagen zwijgen na een zware zonde te hebben begaan [moorden]?], en daar wens ik ook niet op afgerekend te worden. Niet iedereen is immers religeus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef Marble het volgende:
Kom nu, iedereen snapt toch dat dat een Bijbelverwijzing is. Als dat je na dat gesprekje tussen Eko en Claire over Mozes en Aaron, de Mariabeeldjes en ga zo maar door nog niet duidelijk was is het wel heel erg met je gesteld.
Het getal 40 staat voor beproeving. De Joden trokken 40 jaar door de woestijn naar het beloofde land. Mozes, Elia en Jezus vastten elk 40 dagen lang. De christelijke vasten , de veertigdagentijd vindt zijn oorsprong omstreeks de derde of vierde eeuw en is een navolging van de veertig dagen die Jezus in de woestijn doorbracht. De veertigdagentijd is in de eerste plaats een voorbereiding op het paasfeest.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet gelovig en interesseer me ook niet echt voor het geloof. Natuurlijk weet ik er wel het één en ander vanaf, en snap ik heus wel de [meeste] verwijzingen die Mr. Eko maakt, maar helaas weet ik het verhaal achter "40 dagen zwijgen" niet [al neem ik aan dat het iets te maken heeft met 40 dagen zwijgen na een zware zonde te hebben begaan [moorden]?], en daar wens ik ook niet op afgerekend te worden. Niet iedereen is immers religeus.
Ik eigenlijk ook een beetje...quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag.
Zijn ook nog niet klaar met Eko, want we weten nog niet hoe ie op flight 815 komtquote:Op zaterdag 15 april 2006 07:35 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook een beetje...
De flashback was op zich een goed verhaal, maar je bent zo gewend dat het enorm gerekt wordt. En ik vond dat er hier nogal doorheen geraasd werd. En ik weet niet zo goed wat ik met die rookpluim moet...
maar dat was toch meteen ook al duidelijk? Zonder deze aflevering, tenminste, vond ik. Dez aflevering liet niet meer zien dan de vorigen waarom hij 40 dagen stil was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het getal 40 staat voor beproeving. De Joden trokken 40 jaar door de woestijn naar het beloofde land. Mozes, Elia en Jezus vastten elk 40 dagen lang. De christelijke vasten , de veertigdagentijd vindt zijn oorsprong omstreeks de derde of vierde eeuw en is een navolging van de veertig dagen die Jezus in de woestijn doorbracht. De veertigdagentijd is in de eerste plaats een voorbereiding op het paasfeest.
Toen ik Hurley en Libby samen zag moest ik ineens aan één van de extra's denken op de dvd; ladies, it's Hurley timequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Zelf ben ik uiterst benieuwd wat ze nou voor het personage Libby in petto hebben.
wtf, ik heb hm vorige week voor 50euro gekochtquote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Brammie1 het volgende:
Vanmiddag de DVD box van seizoen 1 besteld. ¤33 bij bol.com
balenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wtf, ik heb hm vorige week voor 50euro gekocht![]()
Op het moment dat Eko in de rook kijkt flitst zijn leven voorbij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:31 schreef Xurk het volgende:
...
En zie je iets bijzonders als je in de rookpluim kijkt? Want toen Locke dat in "Walkabout" deed, sprak hij later ervan dat hij: "Looked into the eye of this island, and what I saw was... beautiful"... ik ben benieuwd wat Eko in dat geval heeft gezien
Zelf dus echt totaaaaal niet gezien, hoe komen mensen hierachter vraag ik me afquote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het moment dat Eko in de rook kijkt flitst zijn leven voorbij.
Als je die scene vertraagd afspeelt krijg je deze plaatjes:
De Amerikaanse uitzendingen zijn qua kwaliteit en detail niet te vergelijken met de uitzendingen hier in Nederland.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zelf dus echt totaaaaal niet gezien, hoe komen mensen hierachter vraag ik me af![]()
Ja, klopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef beefcake het volgende:
De man op plaatje nummer 10 is toch degene die hij als kind dood schoot en daarmee zijn broertje redde?
Vrijdag: The Hunting Partyquote:Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef karoltje het volgende:
Welke afl. zitten we nu?
Wauw idd vetquote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat vet!
Ik heb echt niets doorgehad, ik dacht dat het rook gewoon voor hem stilstond en hij niet bewoog zodat het rook hem niet zou aanvallen [ofzo], maar er blijken gewoon allemaal beelden langs te zijn geflitst!
Door dit soort dingenik Lost
Digitale televisie roeleert. Gauw naar canaldigitaal.nlquote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat vet!
Ik heb echt niets doorgehad, ik dacht dat het rook gewoon voor hem stilstond en hij niet bewoog zodat het rook hem niet zou aanvallen [ofzo], maar er blijken gewoon allemaal beelden langs te zijn geflitst!
Door dit soort dingenik Lost
Vreemd, in nederland zenden ze dus een kwalitatief mindere versie uitquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef Symer het volgende:
[..]
De Amerikaanse uitzendingen zijn qua kwaliteit en detail niet te vergelijken met de uitzendingen hier in Nederland.
Dit soort dingen zijn daar dus duidelijker te zien.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef Xurk het volgende:
Er was geloof ik iets met die coördinaten, waar ze nu gecrasht zijn, kon mogelijk precies aan de andere kant van de wereld liggen van Nigerië, en dat het dan iets te maken zou hebben met die magnetisme-dingen in het luik. Dus dat het vliegtuig door de aarde heen werd getrokken ofzo
In amerika wordt al in HDTV uitgezonden. Dat is niethetzelfde als HDTV zoals dat in Europa met het WK uitgezonden gaat worden, maar wel vergelijkbaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 06:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Vreemd, in nederland zenden ze dus een kwalitatief mindere versie uit![]()
Dat van die beelden in de rook had ik ook niet gezien. Maar daarom houd ik dit topic ook in de gaten![]()
Als je het nou andersom doet? Vanuit Nigeria graven, waar komt dat gat dan uit?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef Rainboww het volgende:
[..]
[afbeelding]
en zie ook: [Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:52 schreef DJKoster het volgende:
En het gaat over:Hè bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |