Leueueueueuk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
New York
Ik vlieg op 14 juni en kom 18 juni terug... 5 dagenGenoeg om NewYork te zien + hou ik nog over voor een hoop dingen te kopen.
Plus ik moet ook nog geld overhouden omdat ik naar Parijs/Disneyland ga
Plus ik ga ook nog van de zomer een paar dagajes Berijn
Weer zo doen?quote:
quote:Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Psst, het is maar een film, hoor! Er is niet echt zo'n groen monster dat kleine kindjes pest...
Mits je die hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo doen?
Zo ben ik altijd al geweest.
Zelfkennis is oké.
Jij en zelfkennis?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo doen?
Zo ben ik altijd al geweest.
Zelfkennis is oké.
Mag ik meequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef rena het volgende:
Ik ga nu naar de snackbar toe![]()
![]()
![]()
Vreet smakelijk allemaal![]()
De enige vast niet, maar toch wel redelijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik nou de enige die friet gewoon niet lekker vind?.
ik ben volgens mij de enige die geen thee lustquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik nou de enige die friet gewoon niet lekker vind?.
Ik ken iemand die ook geen thee lust.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die geen thee lust
Maar zo extreem is het nietquote:ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die geen thee lust
ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
ik wil diegene graag ontmoetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken iemand die ook geen thee lust.
Diegene is wel te jong voor je.quote:
Koude patatquote:ik luste tot mijn tiende ofzo geen friet, maar dat kwam vooral omdat ik zo langzaam at
[en koude patat is zooooooo vies]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Die franse frietjes van de Mac zijn trouwens nog wel te eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |