Eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Snakey het volgende:
Doe is op één been naar de andere kant van de kamer hinkelen!
ok amamentjeeeequote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Snakey het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Snakey het volgende:
Doe is op één been naar de andere kant van de snelweg hinkelen
En daarna hetzelfde op het randje van het dak.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Snakey het volgende:
Okee, nu nog een keer maar dan met je ogen dicht terwijl je een vinger op het topje van je neus houdt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ahaaaaa ok gellluuiuktttt
Sinds wanneer staat doe gelijk aan op één been naar de andere kant van de kamer hinkelen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Snakey het volgende:
En nu met je vinger in je oogkas een slotje proberen te zettenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, nu nog een keer maar dan met je ogen dicht terwijl je een vinger op het topje van je neus houdt.
Ja stoer weet jequote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
alemaala haha ok, mmaje moe nu zege wat je vaann BAajguagDan vind!!1 darom ok to topicc
Sinds 15:24.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat doe gelijk aan op één been naar de andere kant van de kamer hinkelen!
En als je vanaf 15:34 probeert de Nederlandse taal onder de knie te krijgen is iedereen blij.quote:
Alwaysquote:
sinds wanneer is er zoiets als op 2 benen hinkelen, dat vraag ik me nu weer af.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat doe gelijk aan op één been naar de andere kant van de kamer hinkelen!
Als je benen aan elkaar bindt??quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:36 schreef milagro het volgende:
[..]
sinds wanneer is er zoiets als op 2 benen hinkelen, dat vraag ik me nu weer af.
haahhaha paupwr hahah lulje:DDDDFquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind je een kloddermongool. Iemand met grote psychische problemen. Ja, dat valt toch echt af te leiden uit je postgedrag. Voor de rest ben je erg kansloos dat je om half vier 's middag stoer gaat lopen posten over je dronkenschap.
dakjewelquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:37 schreef PsyCha het volgende:
je bent echt tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |