owquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef nixxx het volgende:
ik BEN nog niet dood... stelletje lijkepikkers!
Ik vind een condoleancetopic in R&P toch gepaster in dit geval.quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het organiseren van een begrafenis, de dagen tussen je dood en je begrafenis zullen daar te hectisch voor zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef nixxx het volgende:
ik BEN nog niet dood... stelletje lijkepikkers!
Mieke Telkamp natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het organiseren van een begrafenis, de dagen tussen je dood en je begrafenis zullen daar te hectisch voor zijn.
Laten we beginnen met de vraag welke muziek er gedraaid moet worden.
The Last Waltz!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
Laten we beginnen met de vraag welke muziek er gedraaid moet worden.
Weinig origineel, maar wel ontroerend.quote:
quote:
Sommige mensen reageren daar alsof hun moeder overleden is.quote:
En het wordt natuurlijk live uitgezonden op Mokster TV.quote:
Ik condoleer hier, daar nodigt de TT voor uit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren daar alsof hun moeder overleden is.![]()
*mental note maak*quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:13 schreef nixxx het volgende:
en ik wil een springveer in mijn kist zodat ik op een gegeven moment rechtop schiet
Het is niet zo zeer hypocriet, maar wel sterk overdreven. Tuurlijk dacht ik ook toen ik dat nieuwsbericht hoorde dat ze wel jong is overleden etc., maar verder raakt het me niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik condoleer hier, daar nodigt de TT voor uit.
En inderdaad, het hypocriete straalt van wat mensen weer af. Ik ken haar voor de rest niet.
Laat me raden, jij zat vast niet in de Arena toen Andre Hazes was overleden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer hypocriet, maar wel sterk overdreven. Tuurlijk dacht ik ook toe ik dat nieuwsbericht hoorde dat ze wel jong is overleden etc., maar verder raakt het me niet.
Nee, maar ik was wel aanwezig toen zijn as de lucht in werd geschoten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden, jij zat vast niet in de Arena toen Andre Hazes was overleden?
Hop, daar viel je van je voetstuk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik was wel aanwezig toen zijn as de lucht in werd geschoten.![]()
En gelijk heeft hij. Mensen die postuum fan zijn geworden van Hazesquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden, jij zat vast niet in de Arena toen Andre Hazes was overleden?
Jij bent toch die gozer die naast me stond te huilen op het moment suprème?quote:
Yup, als natuurliefhebber deed het me zeer dat die afvalstoffen op deze wijze in de natuur werden gebracht...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent toch die gozer die naast me stond te huilen op het moment suprème?
De oorzaak van de vogelpestquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik was wel aanwezig toen zijn as de lucht in werd geschoten.![]()
auw!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*mental note maak*
Automatisch nietpistool meenemen om de kist mee dicht te nieten... en dan.... *klabats* ... Een postume cosmetische operatie!![]()
Ik dacht dat die via van de Zuidpool ontsnapte pinguïns naar Nederland was gekomen?quote:
Daar heeft "onze Andre" helemaal niets mee te maken iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die via van de Zuidpool ontsnapte pinguïns naar Nederland was gekomen?
Nee, hoe durven ze hem daar van te beschuldigen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar heeft "onze Andre" helemaal niets mee te maken idd
maar eerstquote:
Natuurlijk, je moet genieten van de tijd die je nog rest.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je moet genieten van de tijd die je nog rest.![]()
daar zou ik dood aan gaanquote:
die wilt niks met mannen te maken hebben: ze kijkt wel uitquote:
die is natuurlijk meteen op de trein gesprongenquote:
*kras*quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:ik heb me in mijn duim gesneden met de kaasschaaf
handigquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:ik heb me in mijn duim gesneden met de kaasschaaf
Duimschroeven was ik wel mee bekend, maar duimschaven...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:ik heb me in mijn duim gesneden met de kaasschaaf
Muts..quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:ik heb me in mijn duim gesneden met de kaasschaaf
kaasschaaf bij de muts, auwquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Muts..ik dacht dat ik alleen maar zo onhandig was..
![]()
neehoor, dr wilde iemand de kaas hebben en trok daaraan, toen schoot ik uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
komen er geen bloemetjes uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
Opzich wel weer heel bijzonder, nu zit er een gat in, maar nog niet diep genoeg
t bloeit nog niet
neej nog nietquote:
ik doe het ook wel eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Vermoedelijk bedoelt Pheno dat bloeien een ander werkwoord is dan bloeden.quote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoelt Pheno dat bloeien een ander werkwoord is dan bloeden.![]()
als het nog eens gebeurd krijg je net als Yns ook een kusje erop!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik doe het ook wel eensligt er zo'n mooi stukje vel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |