Rot op. Het boeit me niet waar ik in zit, zolang het godverdomme maar niet 10x per week stil staat, en al helemaal niet als ik ergens MOET zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, je moet niet zo klagen, man! Wees blij dat je niet in een krakkemikkige Railhopper zit.
Het zal me boeien wie ik de tyfus wens. Op die gele dingen staat nog altijd het NS logo, dus ik zeg tyfus ns.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef descendent1 het volgende:
Officieel is het dan 'Tyfus pro rail'... tenminste dat werd mij verteld toen ik in een topic zat te![]()
op de NS om ongeveer dezelfde reden..
![]()
TS: Woon je in Nieuw Amsterdan, Bargeres, Dalen of Emmen?![]()
En laat me raden: De tentamenweken van WIndesheim zijn weer begonnen!![]()
![]()
ja dat is pas echt ergquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
ONTOPIC
Ja bij minimaal 7 blaadjes op de rails is het hele treinverkeer in NL verstoort![]()
En ja als ik me voor 3 dingen moest schamen in NL is het wel de NS, het kabinet, Dries Roelvink.
OFFTOPIC
Tja.. NS![]()
Ik zat afgelopen vrijdag om half 4 in de trein, eerste klas (wilde even luxe doen) komt er een marokkaanse jongen van ongeveer 17 jr binnen stappen. Hij had geen kaartje, de conducteur bleek ook een marokkaan te zijn (opzich geen moeite mee) maar die gozert had geen kaartje. Ik hoorde ze wat smiezelen en ''Ja loop maar door'' gaat die marokkaanse jongen in de 1ste klas zitten zonder kaart. Ik loop naar die conducteur en vraag waarom hij geen kaartje hoeft te kopen en ik wel. ''Ja hij stapt zo uit", Fock hé ik betaal gvd voor een *ahum* luxe *ahum* zit plaats en....ik schijt op NS en buitenlanders die ons benadelen.
sterktequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dit is nou een mooi topic om te starten met het centrale NS topic...
*centraal gemaakt dus*
Geen idee wie het was,iig een opgemaakte pop,met fel rode lippenstiftquote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef kikoooooo het volgende:
Wie is dat dan?
Volgens mij is iedereen hoofdconducteur wanneer je alleen op een trein zit
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga zo weer richting Emmen, zal mn ogen open houden
Tokkie!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Vies goor imcompetent kankerbedrijf
Zwolle-Emmen
13.03-15.30
2 en een half uur
GODVERDOMME
|
Forum Opties | |