Goed idee, de volgende keer ga ik fietsenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:16 schreef Cosworth het volgende:
Ga dan ook niet met de trein als je dermate belangrijke afspraken hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Goed idee, de volgende keer ga ik fietsen
90 kilometer
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ja hoor, het was weer eens zover!
Dat vooroorlogse tyfusmateriaal stond weer eens stil op het spoor met storing, waardoor mijn trein niet verder ging dan Coevorden en ik godverdomme mn tentamen niet kon maken!
Vies goor incompetent kankerbedrijf dat het is
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
ONTOPIC
Ja bij minimaal 7 blaadjes op de rails is het hele treinverkeer in NL verstoort![]()
En ja als ik me voor 3 dingen moest schamen in NL is het wel de NS, het kabinet, Dries Roelvink.
OFFTOPIC
Tja.. NS![]()
Ik zat afgelopen vrijdag om half 4 in de trein, eerste klas (wilde even luxe doen) komt er een marokkaanse jongen van ongeveer 17 jr binnen stappen. Hij had geen kaartje, de conducteur bleek ook een marokkaan te zijn (opzich geen moeite mee) maar die gozert had geen kaartje. Ik hoorde ze wat smiezelen en ''Ja loop maar door'' gaat die marokkaanse jongen in de 1ste klas zitten zonder kaart. Ik loop naar die conducteur en vraag waarom hij geen kaartje hoeft te kopen en ik wel. ''Ja hij stapt zo uit", Fock hé ik betaal gvd voor een *ahum* luxe *ahum* zit plaats en....ik schijt op NS en buitenlanders die ons benadelen.
Dan had ik naar alle waarschijnlijkheid geschreven dat deze hollandse kaaskoppen mij erg benadelen. Toevallig (of niet) waren het twee van marokkaanse afkomst, het hadden ook twee chinezen kunnen zijn, dan had ik ook pissed off geworden. Of twee Belgen, had ik ook shit loaded geweest. Hij wilde zelfs geld lenen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:27 schreef Cosworth het volgende:
[..]
En als het nou allebei Nederlanders waren geweest?
Wat een gelul. Je probeert gewoon op een goedkope manier op Marrokkanen te zeiken. Het is ook mijn vrienden niet, maar jij maakt je echt belachelijk nu.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan had ik naar alle waarschijnlijkheid geschreven dat deze hollandse kaaskoppen mij erg benadelen. Toevallig (of niet) waren het twee van marokkaanse afkomst, het hadden ook twee chinezen kunnen zijn, dan had ik ook pissed off geworden. Of twee Belgen, had ik ook shit loaded geweest. Hij wilde zelfs geld lenen..![]()
Loop naar buiten en scheld een groepje Marrokkanen uit, pauper.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:39 schreef wolferl het volgende:
Reageer er dan niet op hond.
Jij bent echt stoer!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef RedFever007 het volgende:
verneukte
tyfushoereebola
godverdetering
Gelukkig is de auto beterquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
KUT OV
Ov is standaard kut. Bewijs: De 3592230948230985094826098235098235 topics hierover.
Doei ! ik stond om 7 uur al op het stationquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:47 schreef Mikkie het volgende:
Da's kut. Wellicht in de toekomst een paar treinen eerder nemen als dat kan? Kut als dan alles op tijd rijdt, maar dan bén je er in elk geval op tijd. Dit is zonde. KutNS
Rot op. Het boeit me niet waar ik in zit, zolang het godverdomme maar niet 10x per week stil staat, en al helemaal niet als ik ergens MOET zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, je moet niet zo klagen, man! Wees blij dat je niet in een krakkemikkige Railhopper zit.
Het zal me boeien wie ik de tyfus wens. Op die gele dingen staat nog altijd het NS logo, dus ik zeg tyfus ns.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef descendent1 het volgende:
Officieel is het dan 'Tyfus pro rail'... tenminste dat werd mij verteld toen ik in een topic zat te![]()
op de NS om ongeveer dezelfde reden..
![]()
TS: Woon je in Nieuw Amsterdan, Bargeres, Dalen of Emmen?![]()
En laat me raden: De tentamenweken van WIndesheim zijn weer begonnen!![]()
![]()
ja dat is pas echt ergquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
ONTOPIC
Ja bij minimaal 7 blaadjes op de rails is het hele treinverkeer in NL verstoort![]()
En ja als ik me voor 3 dingen moest schamen in NL is het wel de NS, het kabinet, Dries Roelvink.
OFFTOPIC
Tja.. NS![]()
Ik zat afgelopen vrijdag om half 4 in de trein, eerste klas (wilde even luxe doen) komt er een marokkaanse jongen van ongeveer 17 jr binnen stappen. Hij had geen kaartje, de conducteur bleek ook een marokkaan te zijn (opzich geen moeite mee) maar die gozert had geen kaartje. Ik hoorde ze wat smiezelen en ''Ja loop maar door'' gaat die marokkaanse jongen in de 1ste klas zitten zonder kaart. Ik loop naar die conducteur en vraag waarom hij geen kaartje hoeft te kopen en ik wel. ''Ja hij stapt zo uit", Fock hé ik betaal gvd voor een *ahum* luxe *ahum* zit plaats en....ik schijt op NS en buitenlanders die ons benadelen.
sterktequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dit is nou een mooi topic om te starten met het centrale NS topic...
*centraal gemaakt dus*
Geen idee wie het was,iig een opgemaakte pop,met fel rode lippenstiftquote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef kikoooooo het volgende:
Wie is dat dan?
Volgens mij is iedereen hoofdconducteur wanneer je alleen op een trein zit
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga zo weer richting Emmen, zal mn ogen open houden
Tokkie!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Vies goor imcompetent kankerbedrijf
Zwolle-Emmen
13.03-15.30
2 en een half uur
GODVERDOMME
Whehehe, marienberg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:45 schreef kikoooooo het volgende:
wisselstoring ofzo
anderhalf uur in dat kanker marienberg staan te wachten op de bus![]()
Marienbergquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:45 schreef kikoooooo het volgende:
wisselstoring ofzo
Gelukkig zijn de wissels nog altijd van de staatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:45 schreef kikoooooo het volgende:
wisselstoring ofzo
Interesseert me geen flikker. Ik reis met de NSquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de wissels nog altijd van de staat.
Maar die steken hun centen liever in het eindeloos verbreden van autosnelwegen...
Prima johquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
Interesseert me geen flikker. Ik reis met de NS
Wat is dat voor knake opmerking. Als je gewoon op tijd met de trein gaat mag je er toch van uit gaan dat deze doet wat hij moet doen en gewoon rijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:16 schreef Cosworth het volgende:
Ga dan ook niet met de trein als je dermate belangrijke afspraken hebt.
Dat doen ze elk jaar, helder lichtquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef Robin2130 het volgende:
En zal je net weer zien.
Is 1 januari 2007 aangebroken en de NS verhoogt weer lekker de kaartjes.
quote:
Kunnen ze natuurlijk veel beter doordeweeks doen, dan hebben er minder mensen last vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Zwaffel het volgende:
ik zag net trouwens dat die idioten perse 8 sept (OP ZONDAG) aan het spoor moeten werken. De hele fucking dag
vreselijk!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
Of je gooit ff een bananenschil in de prullenbak waar ik zit
Zit je altijd in een prullenbak?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
Of je gooit ff een bananenschil in de prullenbak waar ik zit
is er een politiewagen aangereden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
Politie die het spoor tussen Arnhem en Utrecht dichtkankerd![]()
Nu heb ik verdomme een vrije dag![]()
Nee het kwam, was later op het journaal, door een verdacht pakketje (lees: iemand was z'n tas vergeten) op Driebergen-Zeistquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is er een politiewagen aangereden?![]()
ja had het gehoord. echt te belachelijk voor woorden. laatst ook op gouda, geloof ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee het kwam, was later op het journaal, door een verdacht pakketje (lees: iemand was z'n tas vergeten) op Driebergen-Zeist![]()
Even voor de duidelijkheid, dit is het station:
[afbeelding]
Ieder wel denkend mens snapt natuurlijk wel dat dat doelwit nummer 1 is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |