quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou haar zwaffelen.
Ik had je sig nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]![]()
Ik heb er aan lopen denken. Alleen jammer dat ik mn reuzendildo niet altijd bij me heb
Beetje lullig voor de mensen die er niks aan kunnen doen dat die kut automaat stuk isquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:37 schreef HighLander het volgende:
Ze doen tegenwoordig sowieso een beetje moeilijk als je kaartjes bij de conducteurs wil kopen geloof ik.
Maar als je op een station zonder loket staat en de automaat doet het niet, dan kunnen ze niet moeilijk doen vind ik. Gelukkig heb ik er nooit last van, maar er zijn conducteurs die ik de nek om kan draaien om hoe ze andere mensen behandelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:37 schreef HighLander het volgende:
Ze doen tegenwoordig sowieso een beetje moeilijk als je kaartjes bij de conducteurs wil kopen geloof ik.
In Emmen heb je toch ook nog gewoon een loket?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Beetje lullig voor de mensen die er niks aan kunnen doen dat die kut automaat stuk is
fuck NS
Vergeet je niet in haar bek te pissen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
ik zou haar hosselen achter het station! haar daarna haar nek doorsnijden, haar darmen eruit halen erop stampen, daarna over haar heen kotsen en dan heel hard roepen: GOEDE MIDDAG kut slet!
En jij denkt dat dat werkt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef Natalie het volgende:
Zulke mensen zijn 't gewoon niet waard om je druk over te maken.
Lekker zonder kaartje de trein in, en als ze kritiek hebben dan wijs je gewoon naar die muts
Inderdaad, ben je zo netjes om het te melden krijg je nog zulks situaties omdat mevrouw zich te goed voeltquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef Natalie het volgende:
Zulke mensen zijn 't gewoon niet waard om je druk over te maken.
Lekker zonder kaartje de trein in, en als ze kritiek hebben dan wijs je gewoon naar die muts
Degene die mss 35 euro boete door zo'n actie kan ontvangen, lijkt mij.quote:
Tja, och, dan doet ie het toch niet? Simpel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Degene die mss 35 euro boete door zo'n actie kan ontvangen, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |