Volgens mij zei ik toen 'warm'.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Neleos het volgende:
De vorige keer zei ik volgens mij Lynyrd Skynyrd.
Het kan nog ergerquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gefeliciteerv allepaal
Gefelicitaartquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef bukgeit het volgende:
Persoonlijke noot: gisteren was de ene zoon jarig, morgen de andere
Verbreed je horizonquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik wel, ik protesteer zelfs hevig. Want ik kijk altijd bovenaan de lijst!
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik wel, ik protesteer zelfs hevig. Want ik kijk altijd bovenaan de lijst!
Ja, en de modjes zijn het brein van alles: waarom zouden ze wel dit topic zo'n raar ikoontje geven enzo....maar zijn ze te beroert om gelijk even de titel aan te passen????????quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
Precies Sack. Dit gaat dit topic vermoorden, op lange termijn. En de aanval komt zelfs van binnenuit!
en van schrik is je avatar weggelopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is een complot, ik zweer het!!!!!!!!
Photobucket is uit de luchtquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
en van schrik is je avatar weggelopen![]()
Janice Joplinquote:
Janis Joplin.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Janis Joplin.
of is het Pink
en toch nog even klagen dat ze Roky Erickson vragen als ik er niet ben![]()
* Mark draait voor bartrid "Walk among us"quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:07 schreef bartrid het volgende:
Ook persoonlijke noot: mijn gips is eraf na 6 weken en ik mag weer voorzichtig gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |