Ik zat eens te denken. In Mei leggen alle vogels hun ei en krijgt casperrrr net zoals eenieder zijn vakantiegeld. En laat ik nou net ook wat geld gespaard hebben. dat betekent: een auto.
Nu wil ik gaan voor een goeie, betaalbare, ruime en luxe wagen.
Dus schoten mij twee totaal verschillende wagens te binnen: De ford scorpio model '92/'94 en de renault 25 phase 2.
In het geval van de scorpio dacht ik aan een 2.0 i GLX met de broodnodige electrische zaken:
![]()
En in het geval van de Renault 25 dacht ik aan de Renault 25 TXI:
![]()
Ik heb in totaal zo'n 1500 pleuro's te besteden. Dat moet gaan lukken. Heb me al eens flink georienteerd op de bekende 2e hands sites en ze staan er al vanaf 350 euro (de vraag is dan natuurlijk wt voor streetlegal wrak je koopt). Aangezien ik 1500 heb zal ik best wel een knappe kunnen kopen.
Zoals ieder merk hebben ook Renault en Ford hun makke. Laat ik nu net niet weten wat die zijn bij deze auto's. Waar moet ik op gaan letten bij de aanschaf van deze wagens??? Ik ga niet lukraak de eerste de beste kopen maar ga eerst met beide merken rijden. Ik ben ervan overtuigd dat de renault lekkerder zal rijden maar dat de ford net even wat meer betrouwbaarder is (denk ik dan heh). Heeft één van beide of allebei speciale aandachtspunten? Als jullie me daar mee kunnen helpen schrijf ik ze op en dan neem ik het lijstje mee naar de verkoper.
Alvast bedankt
Ooh ja ik stel deze vraag in de PTA dus de onzin en klaagbaak baggeraars met de zogenaamde PAUPER dit en PAUPER dat opmerkingen hoeven niet te reageren. Over smaak valt niet te twisten toch?
------>
www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!