Nee Inge en Lien zijn gezondquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Wat zijn die Mark, Theo, Yves en Wendy een partij onnozele mensen zeg, ongeloofelijk.
en daarmee is dan ook echt alles gezegd... die twee mogen echt achter van de vrachtwagen afvallen.quote:Op zondag 9 april 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Tenminste niet zo onnozel.
Mark en theo zijn er wel als eerstequote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Wat zijn die Mark, Theo, Yves en Wendy een partij onnozele mensen zeg, ongeloofelijk.
dat ben ik niet helemaal met je eens eigenlijk. Als je bekijkt hoe de Amerikaanse Survivor serie zich heeft ontwikkeld over de jaren heen (vooral kwa speelstijl van de deelnemers) dan zie je daar een veel grotere vooruit gang dan bij Expeditie Robinson. Vorig seizoen werd er waren er wederom poep-deelnemertjes die het psychisch en fysisch niet trokkenquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Cairon het volgende:
Beetje raar eigenlijk, want Expeditie Robinson word ieder jaar leuker...
quote:Op zondag 9 april 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
en daarmee is dan ook echt alles gezegd... die twee mogen echt achter van de vrachtwagen afvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
met de stoere johny als hoogtepuntquote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef merino het volgende:
[..]
dat ben ik niet helemaal met je eens eigenlijk. Als je bekijkt hoe de Amerikaanse Survivor serie zich heeft ontwikkeld over de jaren heen (vooral kwa speelstijl van de deelnemers) dan zie je daar een veel grotere vooruit gang dan bij Expeditie Robinson. Vorig seizoen werd er waren er wederom poep-deelnemertjes die het psychisch en fysisch niet trokken
Ach altijd nog beter dan Lien.quote:
ik ookquote:
Type-casting.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Cybart het volgende:
en nu is ze opeens de blijste muts ter wereld
hoezo schizo!
"Als ik de baas niet mag spelen ga ik wel huilen en weg!"quote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef Cybart het volgende:
met de stoere johny als hoogtepunt
mwa vond John en Carl ook behoorlijke hoogtepunten. Ik hou best van de bad-guy types bij Survivor omdat die vaak een mega strakke (sneaky) strategie hebben maar John en Carl waren gewoon paupers die zich door de psychische druk van het survivallen nog zieliger gingen gedragen. Vond ER vorig jaar echt 1 grote ergenis...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |