Sorry maar ik kan geen kinderachtiger, onsportiever, hysterischer kind voorstellen dan Lien.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Jullie zien liever allemaal Yves en Wendy's?
De meeste suffe en domme kanidaten ever.
Wendy saaiquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Tja, jij vond Reinier ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Saaier misschien wel, maar ik vind hun (of beter gezegd Liens) fanatisme gewoon eng.
Geweldige tv toch! Waren ze allemaal maar zo!quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze zijn te aardig voor andere koppels
laten mensen hun liften krijgen, laten mensen meeliften met hen terwijl ze kans maken op eliminatie, en dat eigenlijk de hele serie al
Een beetje strijd is niet erg maar er zijn wel grenzen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Ja precies, ze mogen best fanatiek zijn, dat waren Reinier en Clarinca, Jeroen en Manja ook..., maar Lien en Plien maken het te persoonlijk, inderdaad gewoon grof naar andere kandidaten. Fuck you bitch.., zonder aanleiding, daar zouden ze een gele kaart voor moeten krijgen. Tuurlijk is het een wedstrijd, een competitie, maar een beetje fair play is wel gewenst vind ik.quote:Op zondag 9 april 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar wederzijds respect is iets wat niet meer dan normaal is lijkt me
ik vind het een mooie eigenschap van zequote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldige tv toch! Waren ze allemaal maar zo!
dat bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja precies, ze mogen best fanatiek zijn, dat waren Reinier en Clarinca, Jeroen en Manja ook..., maar Lien en Plien maken het te persoonlijk, inderdaad gewoon grof naar andere kandidaten. Fuck you bitch.., zonder aanleiding, daar zouden ze een gele kaart voor moeten krijgen. Tuurlijk is het een wedstrijd, een competitie, maar een beetje fair play is wel gewenst vind ik.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef Cairon het volgende:
Recept: Geluk.
Ingredienten:
1 plank
1 hamer
1 roestige met tetanus besmette spijker.
1 hoogblonde irritante lesbie of een hoogrode, evenzo, irritante tapijthapper
Bereidingswijze:
Men neme de plank en met slaat de roestige met tetanus geinfecteerde spijker door de plank heen met de hamer.
Neem de plank, met de roestige uitstekende spijker en sla de matjes-knabbelaar tegen het hoofd, voor een optimaal effect herhaal deze handeling herhaaldelijk.
Variatie-tip:
Bij gebrek aan geduld kan met de hamer, of de plank of de roestige spijker gebruiken los van elkaar.
Dat is een punt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, jij vond Reinier ook verschrikkelijk.
Ik heb het gewoon niet zo op die mensen die altijd maar alles leuk en aardig willen doen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vind het een mooie eigenschap van ze
maar daar gaat het niet om, want jij probeert met die opmerking stiekem Lien goed te praten...
daar kan ik me best wel aan ergeren ben ik bangquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze zijn te aardig voor andere koppels
laten mensen hun liften krijgen, laten mensen meeliften met hen terwijl ze kans maken op eliminatie, en dat eigenlijk de hele serie al
Reinier was weer geweldig, maar hij zat toch effe misquote:Op zondag 9 april 2006 21:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is een punt.Alhoewel ik Reinier nu heel erg leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |