Oh, jij hebt ze ook al??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zorgen zijn wel terecht moet ik zeggen,
je hebt heel wat pikante info opgeslagen de afgelopen tijd...
Wie niet kun je beter vragenquote:
is dit nou materiaal dat je wél of níet in dat topic met userfoto's mag zetten?!? ik weet dat nooit...quote:
Rechtermuisknop >> eigenschappenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Is niet zo moeilijk, hoor. Gewoon je icoontje opslaan en uploaden.
Zelfs ik kan het en ik heb echt geen computerkennis of toegang tot jouw PC.
Ja ook. Maar omdat dat bij mij vaak kruisjes oplevert, vertrouw ik alleen nog op tinypic.quote:
En het staat op mijn afbeeldingen die foto's en avata'squote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Is niet zo moeilijk, hoor. Gewoon je icoontje opslaan en uploaden.
Zelfs ik kan het en ik heb echt geen computerkennis of toegang tot jouw PC.
Het zou meer iets voor sexy en gewaagd zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dit nou materiaal dat je wél of níet in dat topic met userfoto's mag zetten?!? ik weet dat nooit...
Dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
Anyhoe ... het mysterie is opgelost. Over naar echt belangrijke zaken.
In verkeerde feedback topic geplaatst.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef FrancisC het volgende:
Ik zie dat er een aantal Mods bestaan die een persoonlijke strijd aangaan met de users - dit zijn de mods die niet alleen in strijd handelen met de vrije meningsuiting die een forum zou moeten bieden, maar ook users onderwaarderen - het forum wordt uiteindelijk vorm gegeven door de users, niet door de mods - en over regelgeving? Die bestaat er hier niet - GERT TIMMERMAN (WEBLOG) - HET GEBEUREN ACHTER DE SCHERMEN!
Copy cat verwijderd zonder reden van opgaaf de link naar mijn weblog, die ik mocht aanleggen van andere mods om de discussie voort te mogen zetten - is er een onvertogen woord van mijn kant geweest? Nee - wanneer Mods nog over regelgeving willen spreken zouden ze eerst geselecteerd moeten worden op fatsoen en het vermogen van beredeneren. Vervolgens zou er eendracht van regels afgesproken kunnen worden die persoonlijke interpretatie kan voorkomen.
Ik ben dit momenteel achter de schermen aan het checken. Tot nu toe zonder resultaat. Van wie heb jij die toezegging gehad?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:43 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er trouwens niets van meegekregen dat je in SHO je hetze zou mogen voortzetten.
Ik weet niet of daarnaar gerefereerd wordt, maar ik heb een tijdje geleden idd gevraagd of er een goede reden is om zijn weblog leeg te laten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben dit momenteel achter de schermen aan het checken. Tot nu toe zonder resultaat. Van wie heb jij die toezegging gehad?
quote:
Ik heb je geredquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt het alsof ik tegen mezelf aan het lullen ben?
Nu snap iik er nog minder vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Mirage het volgende:
Ik weet niet of daarnaar gerefereerd wordt, maar ik heb een tijdje geleden idd gevraagd of er een goede reden is om zijn weblog leeg te laten.
Eerst stond er ontzettend veel informatie, veel "interviews/verklaringen" van/over mensen uit de omgeving van de Timmermannen en "opeens" was alles weg.
Om maar een simpel voorbeeld te noemen; een exvriendje van één van de dochters die iets vreemds mee had gemaakt.
Dit is allemaal erg interessant om te lezen en omdat het binnen truth afgesloten was stelde ik hem deze vraag, zodat eventueel geïnteresseerden alles rustig na kunnen lezen buiten het forum om.
Ik had namelijk nog wat geïnteresseerden in mijn mailbox.
Mocht daar een misverstand over zijn ontstaan, mijn excuses.
Alhoewel ik niet zeker ben of dat wel is waar naar gerefereerd word, want het heeft op zich niks met SS&S te maken (niet eens met FOK!).
Doe ik, ik zal gelijk even de geschiedenis hier doornemen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu snap iik er nog minder van.
Check anders even het topic dat ik heb geopend in FC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |