Ja, dàg, dan moet ik allemaal dingen doen waar ik niet op zit te wachten.quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef Tafkahs het volgende:
werk maar aan je Tao jij![]()
(de 'Tao Te Tjing' ofwel de Weg van de Deugd.)
Jij natuurlijk, niemand heeft dat ooit tegen me gezegd.quote:
knetterdeknetterquote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Hou je mond. Sterf.
Zo, ik zet wel ineens in een liga, zeg.quote:
Sterf, Tafkahs.quote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, niemand heeft dat ooit tegen me gezegd.
quote:
Dit telt niet als huwelijksaanzoek, dus de teller staat nog maar op tien.quote:Op maandag 3 april 2006 23:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
O dat topic natuurlijk.Nee toen kon je me maar matig bekoren. Maar irritant=interessant dus wie weet. Ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen.
Dat er ueberhaubt mensen willen trouwenquote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit telt niet als huwelijksaanzoek, dus de teller staat nog maar op tien.
Jeuzes! Zijn het toch mensen?quote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef RichardQuest het volgende:
Jonge moslims positief, kritisch en verschillend
Oh jee, ze zijn verschillend. Hmm uitwassen en niet-uitwassen?.
Daar verbaas ik mij ook over.quote:Op maandag 3 april 2006 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat er ueberhaubt mensen willen trouwen
quote:Het Internet speelt een grote rol in het leven van jonge moslims en dan niet om op zoek te gaan naar radicale teksten, maar gewoon voor sociale contacten.
Da's toch the amazing racist ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |