OMG, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou weet ik eindelijk waar de Vice President me bekend van voorkomt!
Hij speelt de President in Red Alert 2.
sorry als het al gezegd was
jah die heb ikquote:Op donderdag 6 april 2006 00:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je er ook één van "And now I'm... upset"?
Logan is toch die president?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou weet ik eindelijk waar de Vice President me bekend van voorkomt!
Hij speelt de President in Red Alert 2.
sorry als het al gezegd was
Nee hoor, Ray Wise (Vice President in 24) speelt echt de President in die fantastische Red Alert 2 filmpjes.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, Ray Wise (Vice President in 24) speelt echt de President in die fantastische Red Alert 2 filmpjes.
http://www.imdb.com/name/nm0936403/
Kan geen screenshot vinden van RA2 met hem als President![]()
Van welk website ben jij?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja![]()
Zijn er nog meer Fokkkers begin mei in LA?![]()
Hij speelt hier ook al in als vice-president:quote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, Ray Wise (Vice President in 24) speelt echt de President in die fantastische Red Alert 2 filmpjes.
http://www.imdb.com/name/nm0936403/
Kan geen screenshot vinden van RA2 met hem als President![]()
Oh, vet.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:27 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik mag geen reclame maken toch
insidenogwat.nl
ik denk dat je dan maar beter kan zorgen dat je hier snel weg bent!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:35 schreef basalphenaar het volgende:
Heb nu bijna seizoen 1 helemaal gezien en ik vind het echt helemaal geweldig. Jammer dat ik al ergens per ongeluk las dat Teri doodgaat. Ik heb in ieder geval na dit seizoen nog veel te doen, ik wil 2, 3, 4 en 5 ook nog zien
Weer een zieltje. Maar idd, niet hier kijken totdat je alles t/m seizoen 5 hebt gezien.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:35 schreef basalphenaar het volgende:
Heb nu bijna seizoen 1 helemaal gezien en ik vind het echt helemaal geweldig. Jammer dat ik al ergens per ongeluk las dat Teri doodgaat. Ik heb in ieder geval na dit seizoen nog veel te doen, ik wil 2, 3, 4 en 5 ook nog zien
I was a Marine, Jack.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Iemand een goede TT hij is bijna vol
Wayne zegt dat voordat ie die gast moet doodschieten, hij deed wel stoer, maar het duurde even voordat hij de trigger overhaalde.quote:
tiadbttksaahtdiquote:Op donderdag 6 april 2006 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Iemand een goede TT hij is bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |