My what ??quote:
Nu doe je t weerquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu doe je t weerJe 'eigen' on-topic...
![]()
quote:
arme jij..quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kutverbinding, kuthumeur, dus gewoon maar naar bed
nu een mooi muziekjequote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
arme jij..
Ik ben ook ff de weg kwijt...en ook..* zucht....
Doe daar dan eens wat aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
Alsof ik een bult in mijn mond heb, sterker nog dat is zo![]()
Verder wel ok![]()
Zegt degene die een complete dag verziekt heeftquote:
Ben weer bij jou in de buurt geweest jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zegt degene die een complete dag verziekt heeft![]()
Maar, ik raak al aan hem gewend, misschien kunnen we een innige band ontwikkelen![]()
Dus dat was die intense liefde die ik voelde vandaagquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben weer bij jou in de buurt geweest ja![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Meuh, koppijn...nutteloze dag achter de rug verder. Morgen hopelijk lichamelijk wat meer in orde en dan tijd om wat nuttigs te doen.
Ook een kusje voor jou danquote:
Ik zei ook niet dat het anders was, maar als je mijn kusjes niet wilt neem ik m wel terug hoorquote:
Kut!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het anders was, maar als je mijn kusjes niet wilt neem ik m wel terug hoor
Doe dat dan ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
ziek en pijnen stekeblind en stapelgek...
* Geweldig Cara! ga naar bed!
Gefeliciteerdquote:
Dus daar is dus m'n oogontsteking gebleven ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
ziek en pijnen stekeblind en stapelgek...
* Geweldig Cara! ga naar bed!![]()
Ik zou willen dat ik 't ook kon, maar 't idee dat ik morgenvroeg weer op moet houdt me tegenquote:
Denk het niet..quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus daar is dus m'n oogontsteking gebleven ??![]()
Succes met je tentamen morgen!!quote:
Jij zit ook constant in 'n rollercoaster, niet? Ik ken 't gevoel wel hoor, heb er "gelukkig" niet zoveel last meer vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Denk het niet..![]()
Hoe is het met je oog? schiet het een beetje op met het genezingsproces?
OT
huilerig, koud, moe , buikpijn..
Zo'n beetje het "Remy, alleen op de wereld" gevoel...
quote:
misschien moet je ook maar eens stoppen hier te posten. door continu bezig te zijn met hoe je je voelt bevorder je volgens mij je gemoedstoestand ook niet. Tenzij je graag iedereen wil laten weten dat je je continu klote voelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
Bezorgd...en niet alleen om mn pa..
Ik wou dat ik net zo nuchter was als mijn zus, die zet alles zo gemakkelijk van zich af...
flauw hoor..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef Laton het volgende:
misschien moet je ook maar eens stoppen hier te posten. door continu bezig te zijn met hoe je je voelt bevorder je volgens mij je gemoedstoestand ook niet. Tenzij je graag iedereen wil laten weten dat je je continu klote voelt.
ontopic :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bedoel het goedquote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
flauw hoor..
OT
Ik ben blij dat Laton zich zo goed voelt.
Klaar om weggegooid te worden danquote:
quote:
jemig .. wat een onmenselijke tijd zeg.. ik heb met je te doen..en dat morgenochtend nog eens..quote:
Zit je bij het Usko?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Blij! Ik heb net de cap and gown besteld voor mijn afstudeerceremonie en dadelijk ga ik mijn nieuwe paspoort halen voor een concertreis naar Estland, Finland en Rusland!
Yep.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zit je bij het Usko?
OT: prettig
Nee. Klasgenote van me wel, die had het ook al over een concertreis naar die landen. Toen ging er hier even een lampje branden.quote:
Ze verwennen je wel hequote:Op donderdag 6 april 2006 15:29 schreef Morwen het volgende:
Het hooikoorts-seizoen is begonnen
![]()
![]()
Dag bloemetjes, dag bijtjes.....dag zicht![]()
Arme Morwenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:29 schreef Morwen het volgende:
Het hooikoorts-seizoen is begonnen
![]()
![]()
Dag bloemetjes, dag bijtjes.....dag zicht![]()
quote:
En wie zijn die ze nou weer?quote:
ehm...de grassoorten ofzo??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
[..]
En wie zijn die ze nou weer?![]()
thanx beide![]()
*checkquote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef DuchessX het volgende:
Niezo heppie. En heel, heel erg moe.
Ga maar eens goed in je tuin zoeken tussen het gras, daar lopen kabouters, trollen en elfen (al zal jij die wel niet kunnen zien). en die mogen je blijkbaar nietquote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
[..]
En wie zijn die ze nou weer?![]()
thanx beide![]()
quote:
Zegt hij nu, morgen zegt hij weet wat anders.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:25 schreef newsman het volgende:
Prima, kan niet beter, eindelijk is een goede beslissing genomen.
melkequote:Op vrijdag 7 april 2006 01:28 schreef melke het volgende:
[..]
Zegt hij nu, morgen zegt hij weet wat anders.![]()
Hieroquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:31 schreef melke het volgende:
[..]Waar hang jij de laatste tijd uit!
Trutje
Ja, hoiquote:
Zullen we even knuffelen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
![]()
OT: ik voel me een beetje nostalgisch![]()
Dat dacht jijquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:50 schreef Morwen het volgende:
OT: Wel redelijk, de pollen, trollen, boskabouters en al het andere gespuis liggen veilig onder de wol![]()
Aha, dus ik kan WEL denken............quote:
Blijkbaar niet he, anders had je het wel goed gehadquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan WEL denken............![]()
En geirriteerd is goed, Einstein was ook altijd geirriteerd heb ik uit betrouwbare bronnen![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he, anders had je het wel goed gehad![]()
Vergeet niet er één of ander Egyptisch deuntje erbij te visualiseren . . .quote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef ThunderChild het volgende:
* steekt armpjes strak vooruit . . .
Oww.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:54 schreef Thisbe het volgende:
Moe, maar goedHet was een vruchtbaar dagje
![]()
Oehh, da's klotequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef rena het volgende:
KloteGrote kans op een begravenis binnen nu en een paar weken
![]()
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:22 schreef rena het volgende:
M'n opa. 85 jaar dus het moest een keer gebeuren, maar toch blijft het klote.![]()
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:22 schreef rena het volgende:
M'n opa. 85 jaar dus het moest een keer gebeuren, maar toch blijft het klote.![]()
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef rena het volgende:
KloteGrote kans op een begravenis binnen nu en een paar weken
![]()
Ik heb nog steeds last van een echt-niet-zo-heel-erg avondje stad.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:34 schreef ondeugend het volgende:
Lichtelijk moe... niet gek na een nacht dansend doorhalen.
Ik word oud !
Zow volges mij heb jij af en toe van die buien dat we uit je buurt moeten blijven....quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met vreselijke koppijn en een humeur waar je niet goed van wordt... toen keek ik uit het raam en bemerkte ik een vurig verlangen om hevige pijn en onmenselijk lijden en verdriet te inflicteren... ik wou iemand een rolstoel inschoppen en niet alleen dat... ik wou dat hij een videodagboek bijhield waarin ik zijn dagelijkse lijdensweg kon volgen... het verdriet van een vernietigd leven, slechts omdat ik niet van regen hou... en dat dan lekker kijken met een biertje erbij.
Maar ik moet zeggen dat het nu wel weer gaat
Was het vroeg vanmorgenquote:
Vooral iets teveel baco en teveel lichamelijke bewegingquote:
Dat gevoel ken ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik moet gewoon nodig bezig met gebaren leren en herhalen vandaag ivm examen binnenkort maar heb er niet zo'n zin in merk ik![]()
Ach ik weet me soms vrij goed uit te drukken... Maar ik heb soms van die buien ja. Maar op de huisraad na vallen er doorgaans geen klappen bijquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Zow volges mij heb jij af en toe van die buien dat we uit je buurt moeten blijven....![]()
Met mij gaat t heel goed*zweeft.......
*
Ook ik knap alweer op.. het valt dus best mee met de oud.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
kater is zo goed als weg... heb zin in het fijne feestavondje hedenavond...
En ga je vanavond een nieuwe kater verwekken? Of ben je daar toch een beetje te oud voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ook ik knap alweer op.. het valt dus best mee met de oud.oke dus.
Een kater ken ik niet... vanavond gewoon weer borrelen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En ga je vanavond een nieuwe kater verwekken? Of ben je daar toch een beetje te oud voor
Hier is het net andersom... ach je moet wat he?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een kater ken ik niet... vanavond gewoon weer borrelen.
Wel in iets mindere mate.
Zonneschijn doet rare dingen met een mens...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Net een stukje gewandeld door de stad. Het was nog even twijfelen: lekker onder mijn dekentje op de bank blijven (ook fijn) maar de zon lonkte me ook dus daarom de deur uit. Boel gedachten en gevoelens gingen stromen bij het zien van mooie mensen; mooie gebouwen en mooie natuur. Het was zo'n wandeling die ik ook in Zwolle en Nijmegen (voormalige woonplaatsen) maakte met hetzelfde gevoel: ik vind het heerlijk om alleen te zijn (zou denk ik ook best eens mee willen doen aan een stilte-retraite-weekend) maar ergens wil ik me ook met iets verbonden voelen..met een groter geheel (een hoeft ander niet uit te sluiten maar goed...) Telkens heb ik bij deze wandelingen het gevoel dat ik er bijna ben...bij een heeeel belangrijk punt maar elke keer net weer niet helemaal... vaag. Ik had ook wel zin om thuis te komen om te merken dat mijn geliefde (die ik niet heb) er al is; zo blij is als een kwispelende hond als ik er ben en lieve woorden in mijn oor zou fluisteren...gewoon een warme avond. Echter zou het ook wel lekker zijn om te gaan stappen...
Hmm...
Eerst maar eens Everwood kijken
*knuffel*quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Kut. Ik heb het koud, ben moe, m'n keel hurts like hell, ik ben helemaal stram en heb overal pijn. Ik wil niet weer ziek worden en eigenlijk wil ik gewoon huilen.
Wat vertel je dat mooiquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Net een stukje gewandeld door de stad. Het was nog even twijfelen: lekker onder mijn dekentje op de bank blijven (ook fijn) maar de zon lonkte me ook dus daarom de deur uit. Boel gedachten en gevoelens gingen stromen bij het zien van mooie mensen; mooie gebouwen en mooie natuur. Het was zo'n wandeling die ik ook in Zwolle en Nijmegen (voormalige woonplaatsen) maakte met hetzelfde gevoel: ik vind het heerlijk om alleen te zijn (zou denk ik ook best eens mee willen doen aan een stilte-retraite-weekend) maar ergens wil ik me ook met iets verbonden voelen..met een groter geheel (een hoeft ander niet uit te sluiten maar goed...) Telkens heb ik bij deze wandelingen het gevoel dat ik er bijna ben...bij een heeeel belangrijk punt maar elke keer net weer niet helemaal... vaag. Ik had ook wel zin om thuis te komen om te merken dat mijn geliefde (die ik niet heb) er al is; zo blij is als een kwispelende hond als ik er ben en lieve woorden in mijn oor zou fluisteren...gewoon een warme avond. Echter zou het ook wel lekker zijn om te gaan stappen...
Hmm...
Eerst maar eens Everwood kijken
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Kut. Ik heb het koud, ben moe, m'n keel hurts like hell, ik ben helemaal stram en heb overal pijn. Ik wil niet weer ziek worden en eigenlijk wil ik gewoon huilen.
Dat kan niet hehquote:
JIj je zin,quote:
Stappen? je woont bij den haag in de buurt he...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik had ook wel zin om thuis te komen om te merken dat mijn geliefde (die ik niet heb) er al is; zo blij is als een kwispelende hond als ik er ben en lieve woorden in mijn oor zou fluisteren...gewoon een warme avond. Echter zou het ook wel lekker zijn om te gaan stappen...
gefeliciteerdquote:Op zondag 9 april 2006 11:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben wakker vrolijk super weer verkoudheid is nu echt bijna helemaal weg
Sorryquote:Op zondag 9 april 2006 11:15 schreef melismay het volgende:
Ik ben verschrikkelijk kwaad, waarom houd die klootzak niet gewoon op
Sterker nog: ik woon in Den Haag. Duinenmars had ik al aan gedacht (grapjasquote:Op zondag 9 april 2006 07:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stappen? je woont bij den haag in de buurt he...Duinenmars lopen vandaag
heel veel stappen
Achteraf wel beetje spijt dat ik niet gegaan ben en toen maar anderhalf uur door de stad en parken gewandeld; er zijn nog genoeg plekken die ik nog niet ken bleek wel maar toch anders dan lekker struinen door de duinen...aan de andere kant ben ik niet zo'n fileloper en dit was ook wel okquote:Op zondag 9 april 2006 16:05 schreef nixxx het volgende:
Zere voetenmaar wel een duinenmars medaille
en geen konijnen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |