My what ??quote:
Nu doe je t weerquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu doe je t weerJe 'eigen' on-topic...
![]()
quote:
arme jij..quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kutverbinding, kuthumeur, dus gewoon maar naar bed
nu een mooi muziekjequote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
arme jij..
Ik ben ook ff de weg kwijt...en ook..* zucht....
Doe daar dan eens wat aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
Alsof ik een bult in mijn mond heb, sterker nog dat is zo![]()
Verder wel ok![]()
Zegt degene die een complete dag verziekt heeftquote:
Ben weer bij jou in de buurt geweest jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zegt degene die een complete dag verziekt heeft![]()
Maar, ik raak al aan hem gewend, misschien kunnen we een innige band ontwikkelen![]()
Dus dat was die intense liefde die ik voelde vandaagquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben weer bij jou in de buurt geweest ja![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Meuh, koppijn...nutteloze dag achter de rug verder. Morgen hopelijk lichamelijk wat meer in orde en dan tijd om wat nuttigs te doen.
Ook een kusje voor jou danquote:
Ik zei ook niet dat het anders was, maar als je mijn kusjes niet wilt neem ik m wel terug hoorquote:
Kut!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het anders was, maar als je mijn kusjes niet wilt neem ik m wel terug hoor
Doe dat dan ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
ziek en pijnen stekeblind en stapelgek...
* Geweldig Cara! ga naar bed!
Gefeliciteerdquote:
Dus daar is dus m'n oogontsteking gebleven ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
ziek en pijnen stekeblind en stapelgek...
* Geweldig Cara! ga naar bed!![]()
Ik zou willen dat ik 't ook kon, maar 't idee dat ik morgenvroeg weer op moet houdt me tegenquote:
Denk het niet..quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus daar is dus m'n oogontsteking gebleven ??![]()
Succes met je tentamen morgen!!quote:
Jij zit ook constant in 'n rollercoaster, niet? Ik ken 't gevoel wel hoor, heb er "gelukkig" niet zoveel last meer vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Denk het niet..![]()
Hoe is het met je oog? schiet het een beetje op met het genezingsproces?
OT
huilerig, koud, moe , buikpijn..
Zo'n beetje het "Remy, alleen op de wereld" gevoel...
quote:
misschien moet je ook maar eens stoppen hier te posten. door continu bezig te zijn met hoe je je voelt bevorder je volgens mij je gemoedstoestand ook niet. Tenzij je graag iedereen wil laten weten dat je je continu klote voelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
Bezorgd...en niet alleen om mn pa..
Ik wou dat ik net zo nuchter was als mijn zus, die zet alles zo gemakkelijk van zich af...
flauw hoor..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef Laton het volgende:
misschien moet je ook maar eens stoppen hier te posten. door continu bezig te zijn met hoe je je voelt bevorder je volgens mij je gemoedstoestand ook niet. Tenzij je graag iedereen wil laten weten dat je je continu klote voelt.
ontopic :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bedoel het goedquote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
flauw hoor..
OT
Ik ben blij dat Laton zich zo goed voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |