Zie het maar gewoon als compliment dat wij graag misbruik gebruik van je maken ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef BazzieK het volgende:
Telkens als ik even weg ben wordt er weer over me gepraatSchandalig
Klopt,quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef BazzieK het volgende:
Telkens als ik even weg ben wordt er weer over me gepraatSchandalig
leerquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Te enthousiast geweest en je voering thuisgelaten ... ?
Had ik ook vorige week ...
Als er 'te' voor staat is het nooit goed ... behalve tequila ...
Alles is voor BazzieK ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Klopt,![]()
Het enige wat we nog moeten doen is een uitspraak verzinnen waarin jou naam voor komt.![]()
Voeringquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Te enthousiast geweest en je voering thuisgelaten ... ?
Had ik ook vorige week ...
Als er 'te' voor staat is het nooit goed ... behalve tequila ...
Marmotjequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Klopt,![]()
Het enige wat we nog moeten doen is een uitspraak verzinnen waarin jou naam voor komt.![]()
Met donker vizier is dat ook minder ja, maar dan hadden we tenminste nog ruim een uur kunnen rijden. Nu zijn we eerder terug gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Voering![]()
Ik was in leer, dus dat is nog erger! In de mouwen zit een groot gedeelte van stof en dat waait behoorlijk door. Brrr
Mijn handschoenen heb ik ook alleen maar aan voor de sier, in ieder geval zijn die zomerhandschoenen te dun om iets warm te houden (maar ik denk wel sterk genoeg om mijn hand te beschermen). Normaal heb ik vaak ook nog thermokleding aan, maar die zat in de was. Ofwel, ik was lekker enthousiast door de zon.
![]()
... kom we gaan, de zon schijnt zzooooooooooooo heerlijk, het is nu nog lekker weer - straks is het weer koud en regent het.quote:
en je trui zat verkeerd omquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
... kom we gaan, de zon schijnt zzooooooooooooo heerlijk, het is nu nog lekker weer - straks is het weer koud en regent het.
Zoiets?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zie het maar gewoon als compliment dat wij graag misbruik gebruik van je maken ...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Klopt,![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alles is voor BazzieK ...
[afbeelding]
Vind het al knap dat hij helemaal uit elkaar isquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh Gawaine![]()
Jouw klapjap is vandaag getransformeerd tot een bakje met schroeven en een stapel ongedefineerde zooi plasticzzziet er grappig uit
![]()
't is nu nog echt koud voor leer......heb ook nog maar 1 keer met m'n leren pakkie geredenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Voering![]()
Ik was in leer, dus dat is nog erger! In de mouwen zit een groot gedeelte van stof en dat waait behoorlijk door. Brrr
Mijn handschoenen heb ik ook alleen maar aan voor de sier, in ieder geval zijn die zomerhandschoenen te dun om iets warm te houden (maar ik denk wel sterk genoeg om mijn hand te beschermen). Normaal heb ik vaak ook nog thermokleding aan, maar die zat in de was. Ofwel, ik was lekker enthousiast door de zon.
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef kratjuh het volgende:
Ach, enthousiastme is op zich wel goed ...![]()
Volgende maand ga ik nieuwe bandjes kopen .. En van de zomer ga ik toch echt een leren pakkie met bijpassende helm zoeken ...
Ik-wil-zomer-dans met je mee !quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Na half april wordt het gewoon ineens zomer ofzo![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en je trui zat verkeerd omdaarom had je het zo koud
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |