Maar...maar je hebt toch wel een 360?quote:
ik heb ff gekeken maar hij staat er nogquote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar...maar je hebt toch wel een 360?
*kijktquote:
Neem je een mooi japans meisje voor me mee Gijs?quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef kepler het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook nog naar Tokyo en Kyoto. Op de terugweg van mn stage kan ik ook via Tokyo vliegen
Daar had ik het met Quinny nog laatst over..... zo'n Aziaat zou echt werelds zijn voor je. Ga er anders een halen op de Filipijnen Gijsquote:Op dinsdag 4 april 2006 06:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neem je een mooi japans meisje voor me mee Gijs?
Dat is best slecht van julliequote:
Ken je dat verhaal dat wanneer je een aap een typmachine geeft en hem duizenden jaren zou laten typen hij uiteindelijk een meesterwerk zou schrijven?quote:
PROESTquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal dat wanneer je een aap een typmachine geeft en hem duizenden jaren zou laten typen hij uiteindelijk een meesterwerk zou schrijven?
Me love you long timequote:Op dinsdag 4 april 2006 07:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daar had ik het met Quinny nog laatst over..... zo'n Aziaat zou echt werelds zijn voor je. Ga er anders een halen op de Filipijnen GijsElke ochtend blowjobs
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal dat wanneer je een aap een typmachine geeft en hem duizenden jaren zou laten typen hij uiteindelijk een meesterwerk zou schrijven?
Dus jij noemt alle schrijvers apen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respectquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij noemt alle schrijvers apen?
Surfer comeback, -3
Ik ga echt geen chick importerenquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:35 schreef Sjotime het volgende:
Daar had ik het met Quinny nog laatst over..... zo'n Aziaat zou echt werelds zijn voor je. Ga er anders een halen op de Filipijnen GijsElke ochtend blowjobs
Go Strolquote:
Doe maar een Lucy Liu hoorquote:
Jazekerquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen gisteren trouwens Expeditie Robinson gezien ?
Wat heeft ze met dr haar gedaan?quote:
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze had veel haaruitval na haar laatste Robinson.... vitamine tekort ofzo... nieuw kapsel dan maar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft ze met dr haar gedaan?
Jammer overigens dat Bjorn er alweer uit is.
Serieusquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ze had veel haaruitval na haar laatste Robinson.... vitamine tekort ofzo... nieuw kapsel dan maar.
Marnixquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SerieusDat lijkt me wel een kleine last... Haaruitval als vrouw van 25... Wie had die serie eigenlijk gewonnen? Heb gekeken tot de laatste 4 overbleven ofzo. Eén van die lekkere Belgische chicks, of toch die gast?
Dat is maar tijdelijk joh gekke studentquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SerieusDat lijkt me wel een kleine last... Haaruitval als vrouw van 25...
Dan mag ze weer langskomen als ze langer haar heeftquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk joh gekke student
Een terechte winnaar dusquote:
Notebooksquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Op het werk desktop vervangen door notebook. Uiteraard weer de hele ochtend bezig geweest om alles aan de praat te krijgen.
Wel handig om thuis of onderweg wat te doen.quote:
die tweede winnaar, Richard geloof ik. Die is echt veranderd, ik herkende hem niet eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
die had inderdaad een bierbuikquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:14 schreef Quinny het volgende:
Die Bjorn houd trouwens wel van een biertje zeg
Hoe is het met je vrouw Gijs?quote:
Mjah, domme rukker gewoon. Als er 4 agenten achter je aan lopen met een pistool kun je beter overgeven... Als er even later opeens 10 lopen is dat je eigen schuldquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:04 schreef Sjotime het volgende:
INTENS !!
http://www.dumpalink.com/media/1144138870/Drop_The_Knife
Point of no return Gijs... je weet nooit wat iemand is overkomen of hoe hij in deze staat is terecht gekomen... cops deden het erg goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, domme rukker gewoon. Als er 4 agenten achter je aan lopen met een pistool kun je beter overgeven... Als er even later opeens 10 lopen is dat je eigen schuld
Dat lijkt misschien wel zo, wie weet wat eraan vooraf is gegaan idd, maar toch. Hij had gewoon moeten opgeven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Point of no return Gijs... je weet nooit wat iemand is overkomen of hoe hij in deze staat is terecht gekomen... cops deden het erg goed
Ja ik merkte het van het weekend........ !quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Chooooooooooooooooooo
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
S....shit.... downloadenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Chooooooooooooooooooo
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
Wat is het verhaal in Oblivion nou eignelijk? Volgens mij doet dat er niet toe toch? Tis meer een vrije wereld dan een game met een echt doel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef Sjotime het volgende:
Over Oblivion trouwens..... 49 uur in het spel en kan niet WACHTEN totdat ik weer kan gamenZoiets heet ziek................. niet normaal wat die makers hebben neergezet.... de RPG standaard is met 5 stappen verhoogd
Ik ook hoor. Lara haal ik deze zomer wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:04 schreef Sjotime het volgende:
S....shit.... downloaden
Maar Oblivion blijf ik gamen
Er is wel een verhaal...ben er alleen nog niet aan begonnen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is het verhaal in Oblivion nou eignelijk? Volgens mij doet dat er niet toe toch? Tis meer een vrije wereld dan een game met een echt doel?
Ohhhh, vandaar dat jij iedere avond aan mij vraagt of ik zo moe ben. En dat ik lekker op tijd naar bed moet gaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef Sjotime het volgende:
Over Oblivion trouwens..... 49 uur in het spel en kan niet WACHTEN totdat ik weer kan gamenZoiets heet ziek................. niet normaal wat die makers hebben neergezet.... de RPG standaard is met 5 stappen verhoogd
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Quinny het volgende:
Heb net Daan naar bed gebracht, durf te wedden dat als ik zo naar beneden ga dat de xbox al aan staat![]()
Is alles goed gegaan vandaag met de overdracht? En heb je die neger van je al aan het werk gezet?quote:
Whahahhaha dat doe ik ook altijd regelmatigquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohhhh, vandaar dat jij iedere avond aan mij vraagt of ik zo moe ben. En dat ik lekker op tijd naar bed moet gaan![]()
![]()
Ja 30 denk?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe oud jong ben je geworden ?
Ik knap weer op.. maar blij vandaag en morgen nog thuis.quote:
Nee, om 13:30 uur naar huis gegaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:38 schreef Bastard het volgende:
Ik knap weer op.. maar blij vandaag en morgen nog thuis.
Was je ook ziek gisteren? Zag je de hele tijd bezig in Oblivion
Zo moeilijk is dat levellen toch niet... Je major skills vaak genoeg gebruiken en hop level. Ga trouwens is voor de grap ergens slapen, misschien dat je stiekem al level omhoog kanquote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kom dus gewoon niet hoger dan level 3 hejBen al 18 uur bezig ofzo
Level 14quote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kom dus gewoon niet hoger dan level 3 hejBen al 18 uur bezig ofzo
Geen idee wat ik dus verkeerd doe. Die Magika die komt ook nooit terug, alleen met een potion?quote:
Dat heet 'sucken in games'quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik wordt trouwens wel enorm vaak opgepaktdat is ook slecht, gaan je levels van omlaag
Als je niks hebt wat je magika oplaadt niet.. dan werken potions goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee wat ik dus verkeerd doe. Die Magika die komt ook nooit terug, alleen met een potion?
Ik save altijd voor ik wat ga jatten of inbreken.. als ik dan word gepakt, dan is het simpel LOAD.. en ik kan weer opnieuw proberen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik wordt trouwens wel enorm vaak opgepaktdat is ook slecht, gaan je levels van omlaag
Wat heb je voor ras/class gekozen?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Geen idee wat ik dus verkeerd doe. Die Magika die komt ook nooit terug, alleen met een potion?
Moet je even kijken wat je Birthsign is, denk dat je The Atronarch hebt gekozen en dan regen je idd geen Magicka. Zou serieus opnieuw beginnen als dat je birthsign isquote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe hoger level je bent des te toffere items je vindt en je betere spells/skills tot je beschikking hebt. Makkelijkste is trouwens om nooit een level omhoog te gaan en het spel uit te spelen als level 1quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef Bastard het volgende:
Maar aan de andere kant, wat wil dat level nou zeggen dan?
Ik ben level 5 en ik vermaak me toch prima in het spel hoor.. doe ook veel minor skills upgraden.. hoe hoger het level, des te moeilijker de tegenstander
Ow, welk level heb jij dan in Oblivion?quote:
Tjas inderdaad!!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef Tain het volgende:
Wat een kuttopic is dat Oblivion topic geworden zeg
Ik speel alleen JPRG'squote:Op woensdag 5 april 2006 16:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, welk level heb jij dan in Oblivion?
Heerlijk schatquote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Quinny het volgende:
Bedankt voor de felictaties allemaal
Ik heb vandaag en topdag gehad. Heel anders dan ik me had voorgesteld
Zag mezelf namelijk al s'morgens met mijn moeder en tante zitten en s'middags met Daan en Jort boodschappen doen
Maar Sjo heeft mij super verrast
Vanmorgen deed die net of hij moest werken ging ook weg en zo. Maar na 5 min. kwam die weer thuis. En toen kwam de verrassing dat we foto's gingen maken met Daan en Jort. Deze zijn erg mooi geworden
Daarna naar huis. Mijn moeder en tante kwamen op visite. Toen werd ik mee gekaapt door Sjo. Oma bleef oppassen. Vol spanning zit je in de auto te denken wat voor aktie Sjo bedacht zal hebben.
We hebben eerst heerlijk geluncht op de Denneweg in DenHaag. En daarna gingen we naar Thor voor een navelpiercing. Echt onwijs gaaf vond ik dat.
En nu gaan ik lekker Harry Potter kijken en een pizza eten
Kortom een topdag
Wat coolquote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Quinny het volgende:
Zag mezelf namelijk al s'morgens met mijn moeder en tante zitten en s'middags met Daan en Jort boodschappen doen
Vanmorgen deed die net of hij moest werken ging ook weg en zo. Maar na 5 min. kwam die weer thuis. En toen kwam de verrassing dat we foto's gingen maken met Daan en Jort. Deze zijn erg mooi geworden
Daarna naar huis. Mijn moeder en tante kwamen op visite. Toen werd ik mee gekaapt door Sjo. Oma bleef oppassen. Vol spanning zit je in de auto te denken wat voor aktie Sjo bedacht zal hebben.
We hebben eerst heerlijk geluncht op de Denneweg in DenHaag. En daarna gingen we naar Thor voor een navelpiercing. Echt onwijs gaaf vond ik dat.
Kortom een topdag
wat coolquote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Quinny het volgende:
Kortom een topdag
Dat's zeker een gezellige dag.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Quinny het volgende:
Kortom een topdag
Ventje hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Quinny het volgende:
Kortom een topdag
Daar heb je ook speciale piercings voorquote:Op donderdag 6 april 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ventje hoor![]()
Eeen piercing ook
ik heb `m gisteren bij Angeliek eruit moeten halen vanwege der dikke buik. Stond wel ff raar, na 7 jaar geen piercing mee daar
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar heb je ook speciale piercings voor
plastic piercings die je er tijdelijk in kan doen als je zwanger bent, dan groeit het gaatje niet dichtquote:
Ik zal je een piercing geven !quote:Op donderdag 6 april 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
plastic piercings die je er tijdelijk in kan doen als je zwanger bent, dan groeit het gaatje niet dicht
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker Gijs... kom je alweer een beetje bijquote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. de tuin gesnoeid
Zit op 1/3 .. en de groene bak zit al weer vol...
Vorige week de vlinderstruik gedaan, en verplaatst.. was ook een bak vol.. ah tegen de tijd dat het zomer word is de tuin bijgesnoeid voor het voorjaar
Het is zelfs makkelijker om het spel als level 1 uit te spelenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]Een van je skills (minor of major) gaan wat naar beneden... geen ramp verder. Als je wilt levellen moet je aan je major skills werken. Dus is block een major skill dan veel blocken. Is blade een major skill dan veel vechten etc. etc. Maar het gaat in het spel niet om het levellen idd.... vijanden en omgevingen levellen mee voor een coole game ervaring. Je zou theoretisch dus het spel met level 1 uit kunnen spelen
Je hebt wel een dramatische birthsign gekozen !
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. de tuin gesnoeid
Zit op 1/3 .. en de groene bak zit al weer vol...
Vorige week de vlinderstruik gedaan, en verplaatst.. was ook een bak vol.. ah tegen de tijd dat het zomer word is de tuin bijgesnoeid voor het voorjaar
Nee, het gaat wel weer nu, maar ga niet voor 1 dag werken, Vrijdag had ik al vrij genomen omdat we morgen weg gaan tot en met Maandag.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
[..]dat ziek zijn ook
typiscg geval van neguritis
Das lastquote:Op donderdag 6 april 2006 08:02 schreef kepler het volgende:
ik was in de veronderstelling dat ik over een uurtje tentamen had. Kijk ik net op de TU-website en zie ik dat er vandaag een vragenuurtje is over dat tentamen. Ik denk: hey das gek, vandaag is ook het tentamen. Blijkt het tentamen morgen pas te zijn![]()
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooo...online ingechecked, boarding pass uitgeprint! Hoef ik vanavond alleen naar de goede gate te lopen! KLM
Al die vliegtuigen zitten krapquote:
heb je alleen handbagage dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooo...online ingechecked, boarding pass uitgeprint! Hoef ik vanavond alleen naar de goede gate te lopen! KLM
Je gaat weer op vakantie?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Yepquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Tain het volgende:
heb je alleen handbagage dan?
Weer ook, ik ben al sinds eind augustus niet meer vrij geweest man.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Je gaat weer op vakantie?
Birthsign valt wel mee. Heb 2 van die kerkers gehads, heb je van die blauwe stenen, Daarmee is je magika in 1x vol. Ik heb er nu 22 ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]Een van je skills (minor of major) gaan wat naar beneden... geen ramp verder. Als je wilt levellen moet je aan je major skills werken. Dus is block een major skill dan veel blocken. Is blade een major skill dan veel vechten etc. etc. Maar het gaat in het spel niet om het levellen idd.... vijanden en omgevingen levellen mee voor een coole game ervaring. Je zou theoretisch dus het spel met level 1 uit kunnen spelen
Je hebt wel een dramatische birthsign gekozen !
Beidenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al die vliegtuigen zitten krapOf bedoel je meer vliegen in het algemeen?
Ja op het tapje met je drie krachtbalken gaan staan.... dan scrollen met vierpunttoets ( <> )quote:Op donderdag 6 april 2006 11:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Birthsign valt wel mee. Heb 2 van die kerkers gehads, heb je van die blauwe stenen, Daarmee is je magika in 1x vol. Ik heb er nu 22 ofzo
Waar staan je major skills? Eerste tapje zeker
Maar wat een spel he. Begon gisteren bij zo`n kerker, stapte er na een uur en een kwartier pas weer buitenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja op het tapje met je drie krachtbalken gaan staan.... dan scrollen met vierpunttoets ( <> )
Vind het zo prachtig dat als je s' avonds naar binnen gaat je er pas in de ochtend soms uit komt. Maar om een beetje de feeling van het spel te krijgen adviseer ik je een klein begin aan de main quest te maken.... er wordt nog een hoop uitgelegd.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar wat een spel he. Begon gisteren bij zo`n kerker, stapte er na een uur en een kwartier pas weer buiten.Verborgen gangen, boobytraps enzo
Een blauw/wittequote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
KLM
Wat voor vliegtuig heb je Strol?
Vetquote:
Ik heb die medalion al afgeleverd, moet nu eigenlijk z`n verloren zoon gaan zoeken. Maar daar heb ik nog geen zin inquote:Op donderdag 6 april 2006 11:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vind het zo prachtig dat als je s' avonds naar binnen gaat je er pas in de ochtend soms uit komt. Maar om een beetje de feeling van het spel te krijgen adviseer ik je een klein begin aan de main quest te maken.... er wordt nog een hoop uitgelegd.
Toch is dat Kvatch stuk erg coolquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb die medalion al afgeleverd, moet nu eigenlijk z`n verloren zoon gaan zoeken. Maar daar heb ik nog geen zin in
Ben benieuwd hoe moeilijk die main quest line gaat zijn als ik een level of 30 benquote:
Ik wilde toen ook meer dorpjes gaan ontdekken eerst, en in die dorpen is weer zoveel te doen dat je er blijft hangenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb die medalion al afgeleverd, moet nu eigenlijk z`n verloren zoon gaan zoeken. Maar daar heb ik nog geen zin in
Jasmijntjequote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Jasmijn heeft vandaag voor het eerst zonder ondersteuning alleen kunnen zitten
En ze kan nu ook traantjes aanmaken![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
HOLY SHIT
http://www.telegraaf.nl/b(...)_superdiscipel_.html
Iig dat ze de afgelopen 2000 jaar en 20 films fout zatenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow... Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken...
Mjah, daar gaat het term Judasquote:Op donderdag 6 april 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Iig dat ze de afgelopen 2000 jaar en 20 films fout zaten
Nu wordt Judas een positief woordquote:Op donderdag 6 april 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, daar gaat het term Judas![]()
idd, dag negerzoen, dag Judaskus.. wat houden we nog overquote:Op donderdag 6 april 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, daar gaat het term Judas![]()
Blanke vla?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd, dag negerzoen, dag Judaskus.. wat houden we nog over![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:09 schreef QueenR het volgende:
Deze mooie heer werd hier vanmiddag gebracht. Hij moet nog wat verzorging hebben, en als ie opgelapt is gaat ie naar ons asiel.
(voor degene die meegeleefd hebben met het dierenambulance probleem, we hebben dus een asiel voor onszelf nu!!! ipv de standaard 2 weken en dan inslapen hebben we kunnen regelen dat ze 6 maanden bij ons mogen blijven. Zieke of te jonge dieren komen bij mij, en mijn collega's thuis en als ze beter zijn komen ze in het asiel en gaat die 6 maanden in. helemaal geweldig dus. Ik ben nu hard daar aan het werk om het in orde te krijgen, schilderen enzo)
Hij lijkt mij opzeker een britse korthaar, of iig een mengeling met dat ras erin
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
en B. Jasmijn!! wat een dropje (en wat lijkt ze vreselijk veel op jou!)
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, Billy Nasty was het toch?
http://downloads.q-dance.(...)Nasty_In_Qontrol.wma
Hier, PAK AAN! Ben het nu aan het luisteren.
He wat fijn voor jullie zeg! En voor al die poezenbeesten ookquote:Op donderdag 6 april 2006 19:09 schreef QueenR het volgende:
Deze mooie heer werd hier vanmiddag gebracht. Hij moet nog wat verzorging hebben, en als ie opgelapt is gaat ie naar ons asiel.
(voor degene die meegeleefd hebben met het dierenambulance probleem, we hebben dus een asiel voor onszelf nu!!! ipv de standaard 2 weken en dan inslapen hebben we kunnen regelen dat ze 6 maanden bij ons mogen blijven. Zieke of te jonge dieren komen bij mij, en mijn collega's thuis en als ze beter zijn komen ze in het asiel en gaat die 6 maanden in. helemaal geweldig dus. Ik ben nu hard daar aan het werk om het in orde te krijgen, schilderen enzo)
Hij lijkt mij opzeker een britse korthaar, of iig een mengeling met dat ras erin
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
en B. Jasmijn!! wat een dropje (en wat lijkt ze vreselijk veel op jou!)
Ik vind er geen zak aan trouwensquote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]OWNT*
He lekker die linkjes Gijs, zo moet je ze hebben!
Te moeilijk ookquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan trouwensNiet mijn muzieksoort zeg maar, Techno is me te moeilijk.
Overigens kun je op de Qdance site van In Qontrol alle In Qontrol sets van vorig jaar downloaden:
http://events.q-dance.nl/2006-04_15-april_inqontrol/
Wat een herriequote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens kun je op de Qdance site van In Qontrol alle In Qontrol sets van vorig jaar downloaden:
http://events.q-dance.nl/2006-04_15-april_inqontrol/
Zeker, hij draait goedquote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Te moeilijk ookDie heb ik nog nooit gehoord
Techno is altijd al mn liefde geweest, al vanaf dat ik op mn 12e bandjes zat op te nemen van "For those who like 2 groove"
Maar je moet toegeven, die gast kan wel naadloos draaien en het tempo er in houden he
Techno is a door to the other sidequote:Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker, hij draait goed
En te moeilijk als in euh, geen idee. Heb altijd het idee dat ik techno te moeilijk vindCarl Cox trek ik net, maar meer ook echt niet. Snap het niet ofzo. Hardcore/style is simpel raggen, trance is heerlijk genieten, maar techno? Geen idee
Dat laden van die pagina ookquote:Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker, hij draait goed
En te moeilijk als in euh, geen idee. Heb altijd het idee dat ik techno te moeilijk vindCarl Cox trek ik net, maar meer ook echt niet. Snap het niet ofzo. Hardcore/style is simpel raggen, trance is heerlijk genieten, maar techno? Geen idee
Bagger hequote:Op donderdag 6 april 2006 21:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind die Billy Nasty mix op die q-dance site ook goed trouwens
Dat laden van die pagina ook
pageviewsquote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bagger heSnap niet dat ze niet gewoon die kant en klare linkjes beschikbaar maken. Nu moet je allemaal moeilijk doen
het is ook een mengelmoesje, hij heeft idd iets perserigs (is dat een woordquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
He wat fijn voor jullie zeg! En voor al die poezenbeesten ook
Soort pension "the miauw inn" aan het maken dus.. lief hoor.
Ik beloof, als we weer een kat nemen, dat we bij jullie dan een kijkje komen nemen..
Die mooie heer heeft inderdaad wat weg van een britse korthaar, de kleur is in ieder geval helemaal goed, maar zn neus en staart heeft toch ook iets weg van een pers?
Als het een korthaar is, dan heb je er echt een schat van een kat aan, het liefste ras wat ik ken, echt van die theemutsen die er bij willen komen liggen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis dat ik wat ziek ben, maar anders had ik je natuurlijk geholpen.![]()
![]()
Ik begin me af te vragen of het me niet teveel zou worden...quote:Op donderdag 6 april 2006 23:20 schreef Bastard het volgende:
Dat spel .. serieus.. ben vanaf 1900 uur vanavond al bezig, blijf gaan er in..... nog nooit gehad.. dat ik zo... kon ... door... gamen.
Moet dit doen, moet daarheen, die helpen, zonsopgang kijken, kelder roven, bloemen plukken, mages guild weer joinen... pffff.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:20 schreef Bastard het volgende:
Dat spel .. serieus.. ben vanaf 1900 uur vanavond al bezig, blijf gaan er in..... nog nooit gehad.. dat ik zo... kon ... door... gamen.
Moet dit doen, moet daarheen, die helpen, zonsopgang kijken, kelder roven, bloemen plukken, mages guild weer joinen... pffff.
Gijsssssssssssss.......... hoe bevalt je nieuwe huis..... teringzooi aan je sms te zienquote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]sure.....
![]()
veel plezier dit weekend hè gijs![]()
weekendje geen oblivion
weekendje met je gezin![]()
Ik vermaak me er wel weer mee.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]sure.....
![]()
veel plezier dit weekend hè gijs![]()
weekendje geen oblivion
weekendje met je gezin![]()
He dropie,.......... hoe is het huis NOUUUUUquote:
quote:Er lopen 2 kamelen, 2 kamelen, Hiep hoi, hobbel de bobbel
Zet dan een K3 DVD op, die chicks zijn tenminste nog lekker om naar te kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
Staat hier een kinder cd op... word er helemaal simpel van
[..]
![]()
![]()
Is dat de Nutricia cdquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
Staat hier een kinder cd op... word er helemaal simpel van
[..]
![]()
![]()
Met Gerda Haverkampquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat de Nutricia cdDat blauw groenige hoesje ?
Ja dieeeequote:
ja...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dieeeeIndianen in het bos heeerst
En de helicopter vlucht........ ohh zo goed
Dat eeuwige klagen ookquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had net tranen in mn ogen van het lachen om sommige liedjes![]()
Gijs ik doe niks andersquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat eeuwige klagen ook
SerieusGa lekker op IGN kijken voortaan.
Ohw wacht, heb je hier last van:quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik doe niks andersEn opbouwende kritiek is goed voor jullie. Geef nou zelf toe....prettig lettertype he !
Ja,.. zo raar was mijn opmerking toch nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw wacht, heb je hier last van:
[GAM][LAY][XEVIOUS] Alle letters zijn vetgedrukt en lelijk..![]()
Jawel want het is alleen bij die Skin onder Internet Explorerquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.. zo raar was mijn opmerking toch niet
Jawel gek, ik zie dat niet. Het is maar bij één skin. Ik heb standaard een Cube skin (jij kan ook kiezen voor altijd dezelfde skin via de settings aangezien je oud crew bent)quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.. zo raar was mijn opmerking toch niet
Hij kan ook tranparantie uitzetten, dan is ie er ook vanafquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel gek, ik zie dat niet. Het is maar bij één skin. Ik heb standaard een Cube skin (jij kan ook kiezen voor altijd dezelfde skin via de settings aangezien je oud crew bent)
Ja idd,....niemand gebruikt IE idd !quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Jawel want het is alleen bij die Skin onder Internet Explorer
Zeg dat wel!quote:
Revolutie is ver te zoeken maar wel cool concept...... ga het alleen niet doen denk ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revolution screenshots:
Eerste Revolution screens: Red Steel
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo is de Revolutie ver te zoeken Sjo? Ik vind het wel revolutionair dat je net doet alsof je een grenaat gooit, maar dat je die dan ook daadwerkelijk gooit.
Maar misschien ben ik daar de enige in
`Ga eerst je roes eens uitslapen dronkelapquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:12 schreef Magneet het volgende:
op zich is het mss wel revolutionair en gaat het in de richting van VR natuurlijk. Maar dan nog zou ik het zwaar irri vinden, de ene keer zit je zo of lig je zelfs e gamen dan reageerd dat ding weer heel anders. Oftewel je word net als bij pc gamen in een bepaalde houding geduwd en laat dta nunet 1 vade voordelen van consoles zijn dat dat niet hoeft.
House of the dead meets Virtual Reality........ knap van Nintendo dat ze de grens verder trekken.... zeer zeker.. maar denk dat dit even leuk is...... En ik zie nergens iets over een granaat gooienquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo is de Revolutie ver te zoeken Sjo? Ik vind het wel revolutionair dat je net doet alsof je een grenaat gooit, maar dat je die dan ook daadwerkelijk gooit.
Maar misschien ben ik daar de enige in
Revolutionair kan op verschillende manieren hequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:39 schreef Sjotime het volgende:
Maar als jij een standaard game met nieuwe controls revolutionair vind ben ik blij voor je
Ja maar die consoles en games noemen zichzelf niet meteen revolutionair Gijsquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Revolutionair kan op verschillende manieren heFFVII was revolutionair groot en uitgebreid met een zeer, zeer diep verhaal. Xbox live was revolutionair, de DS is revolutionair, Donkey Kong Jungle Beat, muziekgames met speciale controllers, Buzz, Singstar, Eyetoy. Allemaal wel iets van een revolutie.
Wait and see. Dit is nog maar een 3rd party game. De nieuwe Mario wordt goddelijk. Kameo in het kwadraat.quote:ga het wel met plezier bekijken allemaal die ontwikkelingen
Dat geloof ik wel Gijs.... Kameo is niet echt denderend vergeleken met de Mario serie... op wat zonneschijn na danquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wait and see. Dit is nog maar een 3rd party game. De nieuwe Mario wordt goddelijk. Kameo in het kwadraat.![]()
Das ook weer zo. Nou, dan ga ik zeggen dat de impact van de nieuwe Mario die van Mario 64 gaat overtreffenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel Gijs.... Kameo is niet echt denderend vergeleken met de Mario serie... op wat zonneschijn na dan
Ik woon hier nu sinds vorig jaar augustus en de badkamer en de slaapkamer zijn nog steeds niet afquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:16 schreef O-Ren het volgende:
we zijn pas 5 dagen aan het slopen maar ben het nu al zat![]()
Heerlijk zo'n oud huis![]()
Wie ben jij ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik woon hier nu sinds vorig jaar augustus en de badkamer en de slaapkamer zijn nog steeds niet af
das Teen die heeft hier asiel gekregen omdat hier wel fatsoenlijk over Oblivion geluld kan worden ipv in GAMquote:
Hij heeft wel Magneets ogenquote:
Hum... ik moet het nog maar eens zien...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
das Teen die heeft hier asiel gekregen omdat hier wel fatsoenlijk over Oblivion geluld kan worden ipv in GAM
Gijs gaat nu zelfs de enige echte newbie knuffelaar twijfelen aan een Gijsjes-newbie?quote:Op zondag 9 april 2006 02:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hum... ik moet het nog maar eens zien...
quote:
En dat terwijl je OoT nog nooit had gespeeld Gijsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Nintendo topic was zo mooi toen, allemaal nog onder de indruk van de DS en alle andere dingetjes, komt daar ineens die Zelda trailer. Ik werd gek...
Er is een hoop te doen maar het wordt wel watquote:Op zondag 9 april 2006 14:05 schreef Sjotime het volgende:
Dropies............Zo naar O-Ren en Brown toe.... nieuwe huisje van ze bekijken.
Ik heb de komende 8 weken alleen in de middag collegequote:
Welkomquote:Op maandag 10 april 2006 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Door ziekte zal ik waarschijnlijk morgen alsnog werken
Teringggg veel werk maar het is geweldigquote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Er is een hoop te doen maar het wordt wel wattoch?
![]()
houd van jullie
Ik poep op mech gamesquote:Op maandag 10 april 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een 360: http://www.jeux-france.co(...)o-chrome-hounds.html
Ik hou niet van mechs denk ik... trekt me nietquote:Op maandag 10 april 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een 360: http://www.jeux-france.co(...)o-chrome-hounds.html
Halve dagen?quote:Op maandag 10 april 2006 15:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis goed met je, kga naar huis
Lekker Gijs.......quote:Op maandag 10 april 2006 15:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis goed met je, kga naar huis
Werkt er iemand Vrijdag bij jullie?quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lekker Gijs.......
Deze week 2 avondjes.... 2 dagdiensten en vrijdag vrij... lang weekend tot dinsdag![]()
Oh,... en Oblivion wordt alleen maar beter en beter en beter en beterZiek........
Nee vrijdag is geen feestdagquote:Op maandag 10 april 2006 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werkt er iemand Vrijdag bij jullie?
Of moet er dan de waakdienst worden gebeld bij calamiteiten?
Ja ik zou wel willenquote:Op maandag 10 april 2006 16:51 schreef QueenR het volgende:
Feli voor miranda neet!
Kijk eens wat een leuk kado ik voor haar heb:
[afbeelding]
(al is het toch NOG meer een Bastard Kat, past goed bij hem)
Oh bij ons is eigenlijk iedereen vrij.. maar ik neem die vrije dag de week er op denk ik.quote:Op maandag 10 april 2006 17:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee vrijdag is geen feestdagIedereen is er gewoon
quote:
Maak dit niet vaak mee maar ik vind hem zoooo goedquote:
Ben je al over het schokkende nieuws heen trouwens?quote:
He lekker. Dit is nou mooiquote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]Thor belde me,....... GIJSSSSSSSSS zegt die.... wat is dat spel toch waar iedereen het over heeft. Iets van een RPG op 360 die erg groot is ofzo,... heb jij die toevallig KENKERGEKKK: vroeg die me
Ja Gijs heb hem............. haal maar.......
Blind vroeg hij?
Ja zei ik
Ik weet genoeg Gijsssssssssssssss... zei Thor....
Welk schokkend nieuwsquote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben je al over het schokkende nieuws heen trouwens?
WTF is PDLquote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk schokkend nieuws. Heeft vast met PDL te maken
![]()
?
Quinny?quote:
Ow nee, vertel maar danquote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
WTF is PDL
Als dat dat zelf person shoot spel is ja... daar wilde ik een grap over maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |