?quote:Op maandag 3 april 2006 18:50 schreef Googolplexian het volgende:
... ullie ... ullie ... ullie ... ullie ... ullie
het is toch ook Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing!quote:Op maandag 3 april 2006 18:58 schreef Ballicious het volgende:
't is maar moeilijk.
lol! nog niet eens gezienquote:
fuck ik ben te laatquote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef nielsgeode het volgende:
Het zou ook leuk zijn als ze nuttig en/of fijn (ergo halicunerend) zijn
Arsole is alleen maar zo toxisch dat je met 50mg een heel gezin omlegt
en dat is nou nét niet de bedoeling
oja, de belangrijkste in het leven van een student:
[afbeelding]
ETHANOL
je zal er toch maar op kicken...quote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef nielsgeode het volgende:
De titel lijkt me duidelijk
Ik begin:
[afbeelding]
Capsaicine, de actieve stof in alles wat heet is
[afbeelding]
Cocaine, behoeft geen verdere uitleg
[afbeelding]
Caffeine, altijd handig voor de late uurtjes!
Nu jullie![]()
ik studeer scheikundequote:
Dat zag ik ja, maar het is traditie dat "wij" op jullie afgevenquote:
Doet me denken aan die plaatje van LOLLERCAUSTquote:Op maandag 3 april 2006 20:01 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Er zat tetraethyllood in: [afbeelding] en dat is dus vervangen door MTBE
Gast, check mijn usericonquote:Op maandag 3 april 2006 21:33 schreef DonGorgon het volgende:
Niet echt een verbinding maar wel een super structuur!!
[afbeelding]
lengte x breedte x hoogte x Blengte x Lhoogte x Bhoogte
Oftewl een Calabi-Yau-ruimte
En dan toch technische natuurkunde studerenquote:
Hehe, ben pas bachelorstudent, het ware inzicht kan nog komen hoorquote:Op maandag 3 april 2006 21:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En dan toch technische natuurkunde studeren![]()
Ik hoop het voor je, kerel. Eerlijk waar.quote:Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hehe, ben pas bachelorstudent, het ware inzicht kan nog komen hoor.
Yos heeft es een prachtig topic geopend over de mooiste natuurkunde formules. Topics als die en deze vervullen elke nerd met een gelukzalig gevoel. Alleen kan het normale volk daar niet van meegenieten.quote:Op maandag 3 april 2006 23:25 schreef Ballicious het volgende:
Oke, ik begrijp het. Je bent nogal ondersteboven van scheikunde. Je bent er vandaag achter gekomen dat je er iets van snapt. En wil dat nu uiten. Tchuss
LOLquote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Yos heeft es een prachtig topic geopend over de mooiste natuurkunde formules. Topics als die en deze vervullen elke nerd met een gelukzalig gevoel. Alleen kan het normale volk daar niet van meegenieten.
Dus terug naar ONZ dan maar weer.
Nanotubesquote:Op maandag 3 april 2006 20:11 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, maar het is traditie dat "wij" op jullie afgeven.
OT:
Dan zal ik maar eens een echt interessant molecuul laten zien (geinspireerd op jouw icon):
[afbeelding]
hé, die ken ik ergens vanquote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef nielsgeode het volgende:
Het zou ook leuk zijn als ze nuttig en/of fijn (ergo halicunerend) zijn
Arsole is alleen maar zo toxisch dat je met 50mg een heel gezin omlegt
en dat is nou nét niet de bedoeling
oja, de belangrijkste in het leven van een student:
[afbeelding]
ETHANOL
de mooiste van allemaalquote:
Zo, dat is een interessante structuur. Jij moet wel een heel interessante studie doen dan...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Metalex het volgende:
[afbeelding]
Een clathraat. Structuur van watermoleculen waar ik me elke donderdag mee bezig mag houden.
Dezelfde hele interessante en zeer mooie studie die jij ook doetquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zo, dat is een interessante structuur. Jij moet wel een heel interessante studie doen dan...
w000t ik wist niet dat die twee zo op elkaar lekenquote:
Phenethylamines hequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef merino het volgende:
[..]
w000t ik wist niet dat die twee zo op elkaar leken
Wel genoemdquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
buckeyball nog niet genoemd
Maar nog geen plaatjequote:
quote:
Gooi er nog wat hop bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef SNArky het volgende:
Dat is voor het grootste gedeelte ethanol met water.
yupquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:29 schreef SNArky het volgende:
Is dit dan toch het verkapte "Ik ben eigenlijk nerd, maar ik wil stoer doen, dus dan post ik maar structuren van drugs"-topic?
De meest verslavende 'drug' van ze allemaal zijn ook het simpelste... O2quote:
Niet zo serieus jijquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef SNArky het volgende:
Dat is voor het grootste gedeelte ethanol met water.
Drugsnerds verzamelen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:29 schreef SNArky het volgende:
Is dit dan toch het verkapte "Ik ben eigenlijk nerd, maar ik wil stoer doen, dus dan post ik maar structuren van drugs"-topic?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:48 schreef jaap393 het volgende:
bestel hier toffe t shirts waarop je je affiniteit met drugs laat zien zonder dat je moeder t doorheeft (tenzij ze iets van scheikunde afweet)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |