de mooiste van allemaalquote:

Zo, dat is een interessante structuur. Jij moet wel een heel interessante studie doen dan...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Metalex het volgende:
[afbeelding]
Een clathraat. Structuur van watermoleculen waar ik me elke donderdag mee bezig mag houden.

Dezelfde hele interessante en zeer mooie studie die jij ook doetquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zo, dat is een interessante structuur. Jij moet wel een heel interessante studie doen dan...

w000t ik wist niet dat die twee zo op elkaar lekenquote:

Phenethylamines hequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef merino het volgende:
[..]
w000t ik wist niet dat die twee zo op elkaar leken

Wel genoemdquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
buckeyball nog niet genoemd
Maar nog geen plaatjequote:

quote:

Gooi er nog wat hop bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef SNArky het volgende:
Dat is voor het grootste gedeelte ethanol met water.

yupquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:29 schreef SNArky het volgende:
Is dit dan toch het verkapte "Ik ben eigenlijk nerd, maar ik wil stoer doen, dus dan post ik maar structuren van drugs"-topic?

De meest verslavende 'drug' van ze allemaal zijn ook het simpelste... O2quote:

Niet zo serieus jijquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef SNArky het volgende:
Dat is voor het grootste gedeelte ethanol met water.

Drugsnerds verzamelen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:29 schreef SNArky het volgende:
Is dit dan toch het verkapte "Ik ben eigenlijk nerd, maar ik wil stoer doen, dus dan post ik maar structuren van drugs"-topic?

quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:48 schreef jaap393 het volgende:
bestel hier toffe t shirts waarop je je affiniteit met drugs laat zien zonder dat je moeder t doorheeft (tenzij ze iets van scheikunde afweet)
[afbeelding]
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |