ah ja.quote:
Ja, als je het opnoemt wel, maar zoals het er nu staat, eerst delen en dan aftrekkenquote:Op maandag 3 april 2006 18:41 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ah ja.
maargoed als je het opstraat aan iemand vraagt kan die natuurlijk denken '(89-17) / 8' of '89-(17/8)'
Ja, da's idd niet best. Je hebt aan hoofdrekenen dagelijks plezier later. Ik wel tenminste.quote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
beetje triest dat op de basisschool een rekenmachine mag worden gebruikt,
Ach whatever gebruik altijd een rekenmachine voor alles wat enigszins ingewikkelt lijktquote:
Al gebruik je een rekenmachine, moet je nog wel in de goede volgorde werkenquote:Op maandag 3 april 2006 18:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ach whatever gebruik altijd een rekenmachine voor alles wat enigszins ingewikkelt lijkt.
Ik had btw rekenen met de citotoets als beste gemaakt vd hele klas. Beetje jammer dat het verder met de talen niet zo goed ging
daar zie je het al, ik ben dr ook zo eenquote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef gelly het volgende:
Mensen denken niet met haakjes, dat doen computers.
Klein denkfoutje kan altijd gebeuren, vandaar dat ik toch wel een rek. machine prefereerquote:Op maandag 3 april 2006 18:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, da's idd niet best. Je hebt aan hoofdrekenen dagelijks plezier later. Ik wel tenminste.
Tenzij je op [ENTER] of [=] tussendoor drukt niet hoorquote:Op maandag 3 april 2006 18:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Al gebruik je een rekenmachine, moet je nog wel in de goede volgorde werken
Als jij eerst 89-17 intoetst en dan enter vervolgens op /8. Dan gaat het alsnog foutquote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tenzij je op [ENTER] of [=] tussendoor drukt niet hoor.
Ik heb niet altijd een rekenmachine bij me, en bij sommige examens zijn ze niet toegestaan.quote:Op maandag 3 april 2006 18:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klein denkfoutje kan altijd gebeuren, vandaar dat ik toch wel een rek. machine prefereer.
Whehe...ik nietquote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef gelly het volgende:
Aldus een item bij RTL nieuws. Maar hoe goed kan de redactie zelf rekenen...
Men ging met de volgende som de straat op
89-17:8 = ???
Het antwoord was 9. Wie is het met hen eens ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |