Ik had het al over een 'pauperzender'quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Geitesollewok het volgende:
ga gewoon jensen kijken op rtl5, heb je dat gezeik niet!
Gelukkig is de huidige Fok! generatie een stuk slimmerquote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef BiMeWet het volgende:
HAHAHA, nu wordt het snel verbeterd door de regie, zeggen ze:
Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord
Zegt die bitch; ja, je moet eerst delen en aftrekken....
Helemaal niet slet, je moet eerst delen en VERMENIGVULDIGEN... Sloeg ze stil omdat er iets naar ze toe geroepen werd door de regie.
En ook de LERAAR die ze hadden (live) had het fout, hahaha! Ongelofelijk
Sorry, maar ik ben melig en ik typ snel.quote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gelukkig is de huidige Fok! generatie een stuk slimmer
quote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef BiMeWet het volgende:
Zegt die bitch; ja, je moet eerst delen en aftrekken...
Ja, en ze moeten hip doen... laatst zei die kneus met die bril 'damn'... Daar kwam echter zo'n raar piepend braakgeluid uit, ik dacht dat ik het bestierf van het lachenquote:Op maandag 3 april 2006 18:30 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Sowieso verschrikkelijke presentatie waarbij ze altijd wel even hun geweldige 'mening' moeten ventileren.
Zoiets had ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef BiMeWet het volgende:
<snip>
9 klopt echter helemaal niet!!!
Je moet namelijk eerst delen!!!
Nee, mijn topic was eerder GVD. Ik klaag je aan!quote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef Herkauwer het volgende:
En hier verder: Hoofdrekenen bij kinderen beroerd
Stond het dan tussen haakjes? N-e-e-n...quote:Op maandag 3 april 2006 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
De oplossing:
Doe 89-17 tussen haakjes en deel het dan door 8, dan is het idd 9. Dan zul je zien dat de redactie van Editie NL het bij het juiste eind heeft en niet al deze trieste lui, die beweren het gelijk te hebben.
We zullen dat fragment zaterdag dan wel terugzien bij Jack Spijkermanquote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef BiMeWet het volgende:
9 klopt echter helemaal niet!!!
Je moet namelijk eerst delen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |