Ik hoop het wel ja, anders gaan hij nu nog de verkoop inquote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kans dat je met een volvo iemand ontmoet om kinderen mee te krijgen is alleen zo klein

ok Hummer H1 danquote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zijn engelsen lelijke patserbakken
![]()

als die anwber er al niet bij kan, dacht je dat ik dat kanquote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eerder dat je een lamlul bentGodver ga onder die auto liggen en draai dat schroefje aan
![]()

ben je zo gebrand om alleen te blijven?quote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders gaan hij nu nog de verkoop in

ik vind een volvo nou niet echt een babe magnetquote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ben je zo gebrand om alleen te blijven?

Nee dat zijn inderdaad geen patserbakkenquote:

Nou kinderen hoeven van mij niet zo geloof ikquote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ben je zo gebrand om alleen te blijven?

Ze weten niet wat ze missen...quote:Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind een volvo nou niet echt een babe magnet
tis meer een bak die je neemt nadat je je dikke babe magnet hebt weg moeten doen vanwege je 2.4 kind en labrador![]()

positief blijven over je auto hequote:

Je mag er van mij later wel een lenenquote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou kinderen hoeven van mij niet zo geloof ik![]()

You are one misled human beingquote:Op maandag 3 april 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En een 850 T5-R is echt wel een babe magnet

Om eraan te wennen?quote:

* Googol kietelt Hugster dan ook maarquote:Op maandag 3 april 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sjoem en ik zijn getrouwd, kom je aan haar dan kom je aan mij![]()

Het is toch echt jouw zak waar ze uit komen straks hoorquote:Op maandag 3 april 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Om eraan te wennen?
Het feit is dat ik nu wel stoer kan lullen dat ik geen kinderen wil, maar ik daar straks toch geen zak over te vertellen heb![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |