Ik ben gestoptquote:

1e type V70's hebben best een net interieur geloof ik?quote:Op maandag 3 april 2006 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind de 850 estate eigenlijk nog het mooist van buiten
Maar dan met ons interieur

Neh, 1e type V70's hebben een andere neus dan de 850'squote:Op maandag 3 april 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1e type V70's hebben best een net interieur geloof ik?
En het uiterlijk van een 850

Ik geef het 1% kans van slagenquote:

Nostalgiequote:Op maandag 3 april 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman speelt ook og graag met duplo

Met die koffiemolen erinquote:Op maandag 3 april 2006 18:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, 1e type V70's hebben een andere neus dan de 850's
En niet zo net als het interieur van de gefacelifte huidige V70

Ik ben een optimistquote:

De neus van die 1e type V70 vind ik wel mooier eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, 1e type V70's hebben een andere neus dan de 850's
En niet zo net als het interieur van de gefacelifte huidige V70

De pizza wordt al gehaaldquote:Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben superen en een pizza scoren

Je verveelt je? Of heb je net je kamer opgeruimd?quote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef ook_gek het volgende:
hoi

Hoe kom je daar dan bij?quote:Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg heyjij bent zeker ook een volvo fan
![]()

* Googol kietelt Sjoemquote:Op maandag 3 april 2006 19:02 schreef Sjoem het volgende:
*Sjoem zwijgt dan maar.

ze is te jong voor jequote:

dat zegt niksquote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben te bezet voor haar ... dus?

zeg maar jaquote:

auto wilde vorige week niet starten omdat er een moertje weg was van de min pool op de startmotorquote:

Hmm, ja danquote:Op maandag 3 april 2006 19:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]
zeg maar jadan krijg je later geen spijt dat je ooit nee hebt gezegd tegen volvo's

Dan maak je in iedergeval al weer 3 man blijquote:

Kans dat je met een volvo iemand ontmoet om kinderen mee te krijgen is alleen zo kleinquote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan maak je in iedergeval al weer 3 man blij![]()
En wees nou eerlijk als je kinderen hebt wil je toch een veilige auto voor je kids![]()

whats wrong with a range roverquote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan maak je in iedergeval al weer 3 man blij![]()
En wees nou eerlijk als je kinderen hebt wil je toch een veilige auto voor je kids![]()

die dingen kraken toch nooitquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |