abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37051150
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:59 schreef WebForce het volgende:
Misschien leuk in de OP voor het volgende topic: de namen van mederwerkers met de afdeling en vestiging...

WebForce - IKEA Duiven - Posters & lijsten, kado, manden en seizoenen.
Yup, goed plan!

Allan24 - IKEA Breda - Klantenservice
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:03 schreef kalinho het volgende:
kalinho - IKEA Sliedrecht - Service
Word je mijn nieuwe collega?
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in Delft ook een code 500. Waar staat dat voor?
Code 500, dat is dat er ineens een hoop mensen zenuwachtig gaan rondrennen enzo. Zo ook code 10, code 200 en code 1000. Hoe hoger het nummer, hoe harder ze rennen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_37051208
Bartjebart - Hengelo - IKEA zakelijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37051295
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]

Code 500, dat is dat er ineens een hoop mensen zenuwachtig gaan rondrennen enzo. Zo ook code 10, code 200 en code 1000. Hoe hoger het nummer, hoe harder ze rennen
Hahahaha je omschrijft het echt perfect!
Ik vind het af en toe gewoon genant... als er dan wat gebeurd dan heb je echt een buds personeel bij je staan... als mij iets zou gebeuren ben ik blij dat ze me helpen hoor, maar ik zou me behoorlijk opgelaten voelen...

Een code 200 hebben wij volgens mij nog nooit gehad... Ben benieuwd hoe de meesten daar op zullen reageren. Volgens mij weten veel collega's helemaal niet meer wat dat in moet houden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37051360
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:47 schreef Flappekz het volgende:

En de ander kan ik niet vinden op internet. Hij heet iets van Alleby, een zwart-wit poster van ik meen New York, met alleen de gele taxi's in kleur
ja, die is erg mooi, alleen wel héél erg groot vind ik...
Ik ga volgende keer bij Ikea ook weer wat leuks uitzoeken voor aan de muur
pi_37055684
Kennen jullie ook de site www.ik2a.nl ?
Of mag ik dat hier niet noemen? Je kunt er tweedehands spullen kopen, meer zoals marktplaats, maar dan alleen voor IKEA-artikelen.
Alsof het nog niet goedkoop genoeg is
pi_37056176
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
MeNicole-Hengelo-Service
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37056351
Ik kan op de site het tafeltje dat bij de Journalist serie hoort niet terugvinden, bestaat het wel? Of moet je dan een plank en apart pootjes kopen?

Mijn mooie PS kast bleek niet diep genoeg voor de TV (die is 53 cm) en gaat dus nu maar naar de slaapkamer. En nu ben ik dus druk op zoek naar een vervanger...

Zou ik eventueel onder de Bonde TV kast nog pootjes kunnen doen? Want ik vind 'm te laag, maar wel ideaal met die la die wegklapt.

Mijn flat kan ondertussen zo de catalogus in overal Ikea.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37057293
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:15 schreef Syrena het volgende:
Ik kan op de site het tafeltje dat bij de Journalist serie hoort niet terugvinden, bestaat het wel? Of moet je dan een plank en apart pootjes kopen?

Mijn mooie PS kast bleek niet diep genoeg voor de TV (die is 53 cm) en gaat dus nu maar naar de slaapkamer. En nu ben ik dus druk op zoek naar een vervanger...

Zou ik eventueel onder de Bonde TV kast nog pootjes kunnen doen? Want ik vind 'm te laag, maar wel ideaal met die la die wegklapt.

Mijn flat kan ondertussen zo de catalogus in overal Ikea.
Euhm... Er is nu volgens mij iets nieuws van de JOURNALIST serie, dat is de 'bank'. Dat eigenlijk hetzelfde is als de oude tv-meubel van deze serie. Dit artikel staat waarschijnlijk niet, en komt waarschijnlijk niet, op internet... Zo wie zo heeft dat meubel ongeveer dezelfde hoogte als de BONDE tv meubel...

En of je poten onder de BONDE kunt doen... alleen als je hele sterke poten (lees blokken) er onder zet. Het tv meubel is nogal zwaar en de kast is er niet op berekend (qua constructie) dat je er pootjes onder schroeft... Ik zou het niet doen iig...

Iets nieuws in het asortiment is de BESTA serie. Hierbij hebben we ook een tv-meubel, op wielen in het wit met een open vak en 2 laden (en een redelijke prijs), en volgens mij hoger dan de BONDE. Maar daarvoor moet je denk ik naar de winkel, aangezien het nog wel even kan duren eer deze online komt...

[ Bericht 10% gewijzigd door Bartjebart op 18-04-2006 11:54:34 (Toevoeging) ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:57:29 #209
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_37060737
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:15 schreef Syrena het volgende:

LOL, wij moeten een bonde-modificatieclubje beginnen (zie mijn post op vorige pagina)
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_37065201
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:57 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

LOL, wij moeten een bonde-modificatieclubje beginnen (zie mijn post op vorige pagina)
Hahaha ja. Mijn vriend heeft hetzelfde buffet als jij en die heeft op zijn werk gewoon wat van de poten afgeflext. Ging prima, je ziet er niks van. Hij vergat alleen om het goed te ondersteunen toen ie ze eronderin zette en toen flikkerde het hele ding om maar niks beschadigd.

Ik wil trouwens geen open TV meubel, dat is het probleem. Dan zou ik wel een Lack-dinges nemen ofzo. In de Ikea gids staat dat de Journalist bank maar 38 hoog is zie ik nu

Nou, dat wordt de TV op de grond voorlopig.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37068932
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:47 schreef Allan24 het volgende:

Word je mijn nieuwe collega?
[..]
\
neej, ga naar Barendrecht. Jullie krijgen wel Jacco, voor de Karren
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:41:54 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_37071764
Dat waren weer 200 zuurverdiende euro's down the IKEA drain.
For great justice!
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:11:50 #213
3185 Adelante
To let it go now
pi_37073110
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Q. het volgende:
Dat waren weer 200 zuurverdiende euro's down the IKEA drain.
wat is er nu weer aangeschaft? en nieuw of ter vervanging?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_37073303
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
Jaha weet al wie jij bent
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:20:14 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_37073451
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

wat is er nu weer aangeschaft? en nieuw of ter vervanging?
Beddespul, dekbed, overtrek, vloerkleedje en een Lack-salontafel.
For great justice!
pi_37073619
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:54 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

Thanks, deze zijn 11-12 cm zie ik, ik schat dat de standaard pootjes ca. 20cm zijn (even verhoudingen gemeten op plaatje ), dus is toch weer een 8-9cm verlaging (weer eens wat anders dan auto's verlagen )
Passen deze pootjes gewoon onder de bonde zonder gekke aanpassingen ofzo?
Gewoon eronder knallen... Ik bouw zoveel meubeld op ik heb zoveel gexperimenteerd ik weet wat ze kunnen hebben...
pi_37073654

[ Bericht 100% gewijzigd door TimC op 18-04-2006 20:29:27 ]
pi_37073676
Fuck man quote ik mezelf
pi_37075160
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef kalinho het volgende:

[..]

\
neej, ga naar Barendrecht. Jullie krijgen wel Jacco, voor de Karren
ik hoorde het ja, wij hebben Michael voor de karren, die heeft 'm twee weken terug de hele dag mee op sleeptouw genomen
pi_37076350
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:04 schreef Allan24 het volgende:

[..]

ik hoorde het ja, wij hebben Michael voor de karren, die heeft 'm twee weken terug de hele dag mee op sleeptouw genomen
Ja, die Michael (zo hoorde ik tenminste) schijnt een Jacco II te zijn
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_37076754
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:35 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ja, die Michael (zo hoorde ik tenminste) schijnt een Jacco II te zijn
Aardige knul is 't wel
pi_37077903
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahahaha je omschrijft het echt perfect!
Ik vind het af en toe gewoon genant... als er dan wat gebeurd dan heb je echt een buds personeel bij je staan... als mij iets zou gebeuren ben ik blij dat ze me helpen hoor, maar ik zou me behoorlijk opgelaten voelen...

Een code 200 hebben wij volgens mij nog nooit gehad... Ben benieuwd hoe de meesten daar op zullen reageren. Volgens mij weten veel collega's helemaal niet meer wat dat in moet houden...
Wij (mannen in Heerlen) hanteren onder ons code 14 als er een lekker mokkel waargenomen is ...
pi_37080432
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef TimC het volgende:

[..]

Wij (mannen in Heerlen) hanteren onder ons code 14 als er een lekker mokkel waargenomen is ...
Ow bij ons in Hengelo is het dan:
Code vijf; lekker wijf...

Maar daar doe ik dus weer niet aan mee
pi_37080453
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Jaha weet al wie jij bent
Ow? hoe kom je daar zo snel achter dan? Vandaag bij IKEA geweest?
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:26:39 #225
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_37081642
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hahaha ja. Mijn vriend heeft hetzelfde buffet als jij en die heeft op zijn werk gewoon wat van de poten afgeflext. Ging prima, je ziet er niks van. Hij vergat alleen om het goed te ondersteunen toen ie ze eronderin zette en toen flikkerde het hele ding om maar niks beschadigd.

Ik wil trouwens geen open TV meubel, dat is het probleem. Dan zou ik wel een Lack-dinges nemen ofzo. In de Ikea gids staat dat de Journalist bank maar 38 hoog is zie ik nu

Nou, dat wordt de TV op de grond voorlopig.
Ik heb nu nog geen Bonde, maar wil er een gaan kopen, vandaar dat ik het even check vooraf
Helaas kan ik niet flexen op mijn werk. Als ik dit wel zou kunnen zou ik waarschijnlijk ook weten wat flexen betekent
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')