Ja die is echt super leuk! komt maar in de basis kleuren...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:15 schreef Allan24 het volgende:
D'r komt potverdrie een 4-zits KLIPPAN dit najaar! KLIPPAN LIMO ofzo
Die KLIPPAN 4-zits wordt een topper voor de zakelijke markt, prima voor wachtruimtesquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ja die is echt super leuk! komt maar in de basis kleuren...
En om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat die bank echt gaat verkopen... Ik zou er de ruimte nieteens voor hebben volgens mij...
maar gaaf is het wel!![]()
zo te zien is het de buffetkast BJURSTAquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:55 schreef Don_Tom het volgende:
Als we dan toch zo bezig zijn, kan iemand mij vertellen wat dat zwarte dressoir is op pagina 323 plaatje 1? Kan hem verder niet terug vinden in de gids, en er staat ook niets bij vermeld verder.
Zoekresultaten: geen resultaatquote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef PADD0 het volgende:
[..]
zo te zien is het de buffetkast BJURSTA
Dat zat ik ook al te denken, maar feit blijft dat 42 cm net te ondiep is. Mijn versterker is 40cm diep, komt nog een cm of 3 bij voor uitstekende pluggen, dus binnenmaat moet minimaal 43cm zijn. Dus dan kan ik nog net zo goed voor plan A gaan: een bonde kopen (40 diep) en een andere oplossing voor mn versterker verzinnen. Probleem is gewoon dat buiten de ikea ook niet veel te krijgen is, ben al aantal woonwinkels langsgeweest maar dat spul is allemaal veel te lomp en veel te duur. Op marktplaats staat alleen maar lelijke oude meuk en wat leuke bonde's....quote:
Yep, alleen staat het hier best lelijk als het niet strak tegen de muur aan staat helaas...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef PADD0 het volgende:
yep know the problem....heb zelf ook motten zoeken voor iets waar mijn versterker in kon....
resultaat....achterkant uitgezaagd voor mijn versterker, pluggen steken nu uit.....
ach meteen goede koeling....
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef Adelante het volgende:
nieuwe producten:
VINSTRA bedframe
[afbeelding]
ORGEL staande lamp/kamerscherm
[afbeelding]
IKEA STOCKHOLM 1,5 zits/loveseat
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|