[...] Mmmja?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:25 schreef Winkeldier het volgende:
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
Das leuk! Met een stok met een klomp eraan en dan het balletje in een emmer in de grond krijgen of zoiets.quote:Op zondag 23 april 2006 10:51 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Vandaag is het jaarlijkse logistiek uitje van IKEA hengelo, we gaan boerengolfen ofzoiets![]()
![]()
Heb je het bonnetje nog, dan kun je hem OMRUILEN...quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:56 schreef Koningin het volgende:
Ik heb nog een lamp in de aanbieding:
[afbeelding]
Hij heeft maar een paar maanden gehangen, nu past ie niet meer in het interieur.
Nee, is ongeveer 2 jaar geleden gekocht. Heeft even gehangen, maar nu vinden we hem niet meer zo mooi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef TimC het volgende:
[..]
Heb je het bonnetje nog, dan kun je hem OMRUILEN...
Erg benieuwd! Heb je hiervoor boven- of onderkastjes gebruitk? Met onderkastjes lijkt het me niet echt laag? Wat zijn de precieze maten eigenlijk, ik kan dit niet op de ikea site vinden?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:35 schreef TimC het volgende:
Ik heb zelf een tv mebeul/laag dressoir gemaakt van keukenkastjes en deuren, vandaag ff bovenplaat bestellen word hoogglas zwart post wel ff een pic als het klaar is..
En of het leuk was, wat een lollig spel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Das leuk! Met een stok met een klomp eraan en dan het balletje in een emmer in de grond krijgen of zoiets.
De kastjes die ik gebruikt heb zijn de kastjes die boven een afzuigkap komen te hangen 60x35 daarvan heb ik er drie naast elkaar + 3 ärlig deurtjes en de grip hanvatten. Bovenop komt een plaat genaamd faktum abstrakt hoogglans zwart. verder zitten er 4 paar capita poten onder. Let wel op de kasjte die ik heb gekocht ondersteunen geen planken die heb ik er wel bijgekocht en er zelf in moeten fixen zodat mijn dvd, modem, server er mooi inpasten..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:59 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Erg benieuwd! Heb je hiervoor boven- of onderkastjes gebruitk? Met onderkastjes lijkt het me niet echt laag? Wat zijn de precieze maten eigenlijk, ik kan dit niet op de ikea site vinden?
Ben zelf van plan om een bonde dressoir te halen voor onder m'n (hangende) tv, alleen deze zijn net te ondiep (40cm) voor m'n versterkerEen benno vind ik dan weer te diep (60)...
Die deurtjes zijn helaas maar 35cm diep heb ik inmiddels gevonden, helaas voor mij ook geen optie dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef TimC het volgende:
[..]
De kastjes die ik gebruikt heb zijn de kastjes die boven een afzuigkap komen te hangen 60x35 daarvan heb ik er drie naast elkaar + 3 ärlig deurtjes en de grip hanvatten. Bovenop komt een plaat genaamd faktum abstrakt hoogglans zwart. verder zitten er 4 paar capita poten onder. Let wel op de kasjte die ik heb gekocht ondersteunen geen planken die heb ik er wel bijgekocht en er zelf in moeten fixen zodat mijn dvd, modem, server er mooi inpasten..
Idd altijd handig, vorig jaar hadden we een malm bed gekocht, inclusief alle toebehoren (matrassen, nachtkastjes, etc)...... scheelde toch bijna 100 euro met de korting!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:54 schreef Bartjebart het volgende:
hahahahaha altijd handig die personeelskorting!
sssssht, de fiscus leest mee en je mag max. ¤ 450,- per jaar genietenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:48 schreef WebForce het volgende:
Ik heb laatst een keuken gekocht, scheelde me toch ¤600
Dat is dan een fout van de kassamedewerk(st)erquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:27 schreef Adelante het volgende:
sssssht, de fiscus leest mee en je mag max. ¤ 450,- per jaar genieten
¤300 voor mij en ¤300 voor m'n oudersquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
sssssht, de fiscus leest mee en je mag max. ¤ 450,- per jaar genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |