Ik wil ze het liefst zo snel mogelijk zien, boeie aan de kwaliteit (Wel in de goeie volgorde)quote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef Lief-visje het volgende:
zo is er toch niks leuks meer aan ? of ben ik echt de enige die wacht tot maandag en er naar uitkijkt om prison break te kijken

quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
Ik weet niet of ik nu uit dit topic moet blijven tot woensdag, ze spoileren hier soms zonder tagjes

Geen geduld om te w8en tot maandagquote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef Lief-visje het volgende:
zo is er toch niks leuks meer aan ? of ben ik echt de enige die wacht tot maandag en er naar uitkijkt om prison break te kijken

Ik heb het een keer gedaan (dvdscr gekeken), maar eigenlijk is het toch zonde, wacht er gewoon op, dat doe ik al sinds de serie in augustus is begonnenquote:

Join the clubquote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef Timmai het volgende:
damn, vorige week ep 1+2 op NL tv gezien, ben nu helemaal bij tot ep. 16, ik ben hooked

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

Ik klikte ook al,quote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef NiNi het volgende:
Shiiiiiiiiit, ik wil die spoilers niet lezen. IK WIL HET NIET!![]()
*trillende handjes*
En ik heb verdomme wel geklikt op op die ene link, maar toch wel
EP 18 wil ik ook niet zien zonder EP17..maar wederom jeuken de handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik nu maar niet geklikt.
![]()

quote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik klikte ook al,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik nu maar niet geklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi

Klopt, geeft je een beeld van hoe ze in Fox River terecht zijn gekomen. Ik vermoed dat die ep nooit in de planning zat, maar dat ze de ep hebben gemaakt omdat ze het seizoen dan verder konden uitrekken.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:26 schreef Breuls het volgende:
Leuk, die achtergronden in EP16. Geeft nog meer waarde aan het verhaal.

quote:Op woensdag 5 april 2006 22:32 schreef Timooon het volgende:
Ep18 spoiler over de eventuele vader van Michael/Lincoln:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi

quote:Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..](nog steeds ep18)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Timooon het volgende:
[..]
(nog steeds ep18)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi

Juistquote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef tonks het volgende:
Oh hell no.
Een screener kijken doe ik nog wel, maar ik ga niet eerst 18 kijken en dan pas 17.

Same hier.. Wacht met smart op episode 17quote:Op donderdag 6 april 2006 00:13 schreef Merkie het volgende:
Pff, heb ik aflevering 18, is 17 er nog niet![]()
.

een van de weinigequote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die dit gewoon op de TV volgt?

Ik wacht gewoon op maandag/dinsdag, dan heb ik een goede versie. En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
OMG Episode 19 is volgens mij gelekt. Ben het nu aan het d.......n![]()
Als het daadwerkelijk 19 is, dan kan ik volgende week 3 eps achter elkaar checken![]()
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet![]()

Waarom heb jij geen e-mail in je profiel staan.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dat doet denk ik bijna iedereen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17![]()

precies en zo lang duurt het niet meer voordat het maandag isquote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op maandag/dinsdag, dan heb ik een goede versie. En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17![]()

Et kan niet snel genoeg gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
precies en zo lang duurt het niet meer voordat het maandag is

Die kerel kijkt altijd scary, ook in andere rollen van hem.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Lief-visje het volgende:
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?

* Silentuz downloadt ook \o/quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als het daadwerkelijk 19 is, dan kan ik volgende week 3 eps achter elkaar checken![]()
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet![]()

denk ik ook, op die site staat namelijk geen ep 19.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Silentuz het volgende:
[..]
* Silentuz downloadt ook \o/
maandag of dinsdag 3 eps achter mekaar
edit: hmm, de download doet moeilijk, lijkt erop dat iemand op cheape reclame voor z'n site uit is.

Ja, hij keek echt viesquote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Lief-visje het volgende:
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?

jup, hij heeft gewoon een fake tracker op de torrent sites gegooid methinks.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
denk ik ook, op die site staat namelijk geen ep 19.

Ja klopt, ik had al enig argwaan toen ik het aantrof op de site. Maar goed, het is niet anders.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jup, hij heeft gewoon een fake tracker op de torrent sites gegooid methinks.
beetje triest. de description is ook alleen een ascii-art van zijn site....

jammer dat 18 al gelekt is, en 17 nietquote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had al enig argwaan toen ik het aantrof op de site. Maar goed, het is niet anders.
Volgende keer beter !!!![]()

Dinsdag gwn aflevering 17 + 18 kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jammer dat 18 al gelekt is, en 17 niet
nu heb ik 18, maar kan (wil) ik em niet kijken![]()

Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:45 schreef i-Mo het volgende:
Ik neem aan dat vanavond aflevering 3 & 4 op RTL7 komen? Aangezien ik vorige week op vrijdag 1 & 2 gezien heb

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat had ik ook wel kunnen raden ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb gehoord dat er een dvd box uitkomt

En dan is het weer maandag !quote:

John!quote:

Waar zie jij die dan? Ik zie niks.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie alleen ep 18 staan en geen 17

Klopt, aflevering 17 komt maandag op de buis in USA, savviequote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie alleen ep 18 staan en geen 17

Klopt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.

Daarvoor heb je toch de NL-topicquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.

Klopt meer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch de NL-topic?

de gelekte aflevering heet The Key, en hij gaat daar ook over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dusss als ik het goed begrepen heb, is aflevering 19 uitgelekt....Dus geen 18
![]()
Dat betekent dat we dinsdag alleen ep 17 kunnen kijken![]()
![]()

Volgens deze site is er sprake van dit schema:quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:55 schreef Silentuz het volgende:
[..]
de gelekte aflevering heet The Key, en hij gaat daar ook over.
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_guide.html leert ons dat episode 19 "The Key" heet, en dat dit dus waarschijnlijk ook ep 19 is
17 J-Cat
18 Bluff
19 The Key
20 GO
alleen, http://www.epguides.com/PrisonBreak/ (nu down) geeft dit lijstje:
edit: imdb volgt ook dit lijstje http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes /edit
17 J-Cat 10 april
18 The Key 17 april
19 Tonight 24 april
20 Go 1 may
dus ik ben er nog niet echt uit :s

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?

quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar dit is de beschrijving van 18:Good questiOn, dude! Kheb em nog niet gezien...hopelijk kunnen mensen die het wél gezien hebben, jouw verhaal bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?
hi

Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
Ik lees net op tv.com dat de productiecodes van de afleveringen achterlopen op de gewone nummering, ep19 heeft dus als productiecode 118.
Dat zal wel voor de verwarring zorgen.

quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Lief-visje het volgende:
nieuwe advanter link ? mooi
hihihi, dan heb ik hem liever toch als John Abruzziquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef Lief-visje het volgende:
hier abbruzi ( peter stormare) in de film de gebroeders grimm

Omdat een boomquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:59 schreef Here_Jezus het volgende:
Waarom is episode 18 wel uit en 17 niet ?

omdat i nog niet op internet staat anders was dat wel bekend geweestquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:59 schreef Here_Jezus het volgende:
Waarom is episode 18 wel uit en 17 niet ?

Adventerquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Lief-visje het volgende:
nieuwe advanter link ? mooi

Dat noem je toch zo of moet ik het plaatje noemenquote:

icoontje of avatarquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Dat noem je toch zo of moet ik het plaatje noemen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |