abonnement Unibet Coolblue
pi_36612663
Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

In dit topic komen er een aantal voorbij, de meest genoemde is TNS Nipo:

quote:
Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.

Tof, maar hoe meld ik me aan?
Aanmelden bij TNS Nipo kan alleen via mensen die al als respondent aangemeld zijn. Er zijn er hier genoeg te vinden, laat even een post achter en zij kunnen je aanmelden. Hier is in eerste instantie alleen een emailadres voor nodig, Nipo zal je dan later zelf benaderen voor meer gegevens. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben aangemeld, en nu?
Je krijgt uiteindelijk hun software die je moet installeren om contact met hen te kunnen maken. Oproepen voor enquetes krijg je via je emailadres. Elke maand krijg je een screening die je moet invullen om te bekijken of je in aanmerking komt voor vragenlijsten die ze hebben. Voor de screenings krijg je geen punten, voor de aparte vragenlijsten wel.

Ennehh, punten? Hoe zit dat met het geld dan?!
Voor elke vragenlijst krijg je een bepaald aantal punten (NIPOints). Lange vragenlijsten = meer punten. Soms wordt je gevraagd of iemand bij je langs kan komen om vragen te stellen of wordt gevraagd of je ergens heen wil gaan om daar vragen te gaan beantwoorden. Dit levert meestal meer punten op, soms zelfs direct een geldbedrag. Aan het einde van een vragenlijst krijg je te zien hoeveel punten je verzameld hebt, je kunt dat kiezen voor bonnen van Blokker, Bol.com, Freerecordshop, punten als Airmiles laten bijboeken of het geldbedrag over laten maken naar een goed doel. Heb je een totaalsaldo van 66 punten, dan wordt de bon van je keuze naar je toegestuurd, ter waarde van 10 euro. Hoe snel het sparen gaat ligt eraan of je binnen de doelgroep valt waar ze veel enquetes voor hebben. Overigens kun je altijd weigeren enquetes in te vullen, of weigeren als je geen trek hebt in mensen die langs komen

Ik heb nog meer vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!


Als er iemand zoiets over bijv. Intomart zou kunnen maken, kunnen we die toevoegen.


Nipo: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Intomart: https://panel.intomartgfk.nl/
Invotes: https://n34.noties.nl/invotes/index.php
Ciao: http://www.ciao-surveys.nl/
intervieuw NSS: http://www.online.interview.nl/loginpp.htm
Lightspeed: http://nl.lightspeedpanel.com/member/Login
Opionbar: http://www.opinionbar.com/NL/login.asp
Flycatcher: http://www.flycatcher.nl/
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36612700
Miste het nieuwe topic dus bij deze.
Heb de OP even gekopieerd.

Ik krijg maar niets van Ciao. Alles ingevuld qua profielen maar nog steeds afwachtend.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 3 april 2006 @ 17:36:42 #3
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_36613544
Heeft er misschien iemand een invite voor mij van TNS Nipo? emailadres staat in mijn profiel.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_36613746
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef Blueman het volgende:
Miste het nieuwe topic dus bij deze.
Heb de OP even gekopieerd.

Ik krijg maar niets van Ciao. Alles ingevuld qua profielen maar nog steeds afwachtend.
Oeps ik had de vorige gesloten, niet gezien

maar nog ff mijn laatste post daaruit.

"Ik word echt gek van Ciao, krijg zoveel enquetes van hen. En dan zit je 10 min vragen in te vullen. Krijg je alsnog sorry we hebben al genoeg respondenten in uw doelgroep. Ik heb er de afgelopen weken iets van 10 gehad. Maar voor geen een heb ik iets gehad".

Dus zo jammer hoef je het niet te vinden dat je niets van Ciao krijgt.
pi_36613798
Ooooh een TVP voordat ik jullie zometeen weer moet gaan zoeken in de krochten van GC.

Hier is het erg rustig weer in mijn inbox, ik verwachtte toch wel een screeninkje van Nipo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 3 april 2006 @ 20:12:55 #6
107521 Furia
snoopy weer
pi_36618815
Net een uitbetaling aangevraagd bij Surfrace!!!!! Meteen even kijken of die betrouwbaar is 2 euro schiet natuurlijk niet hard op, maar je kunt in ieder geval dus wel snel een uitbetaling hebben.

Net ook nog een NIPO enquete van 10 punten ingevuld

[ Bericht 9% gewijzigd door Furia op 03-04-2006 20:43:15 ]
  maandag 3 april 2006 @ 20:25:20 #7
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_36619267
Ik heb net een onderzoek van intomart gehad. Er is 2,20 toegevoegd aan mijn saldo
Schudden voor gebruik
pi_36619438
Net ook een NIPO enquete over de sponsorloterij voor 23 punten
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36619564
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:36 schreef Whiskers het volgende:
Heeft er misschien iemand een invite voor mij van TNS Nipo? emailadres staat in mijn profiel.
Done!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 3 april 2006 @ 22:50:20 #10
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_36625501
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef Blueman het volgende:

[..]

Done!
Muggo gracias!
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:26:27 #11
107521 Furia
snoopy weer
pi_36632192
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef Blueman het volgende:
Miste het nieuwe topic dus bij deze.
Heb de OP even gekopieerd.

Ik krijg maar niets van Ciao. Alles ingevuld qua profielen maar nog steeds afwachtend.
Sinds ik me ook bij Ciao Shopping heb ingeschreven/aangemeld (volgens mij kun je dat gewoon via je Ciao account doen) heb ik wel meer!!! Het is alleen nog niet bijgeschreven En met die review schrijven daar kun je ook best leuk verdienen
pi_36632428
Ik vind dat hele Ciao gebeuren nogal onduidelijk en overweldigend
Ik krijg ook geen normale enquetes meer, alleen af en toe een oproep om m'n profiel weer aan te vullen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:36:22 #13
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_36633569
kan iemand mij uitnodigen voor NIPO

samstar2k5@gmail.com ^^

bvd
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_36638400
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:36 schreef SamStar het volgende:
kan iemand mij uitnodigen voor NIPO

samstar2k5@gmail.com ^^

bvd
Done. Als het goed is heb een email gekregen.
pi_36639808
Ik krijg net een mail dat mijn Live@dviesgesprek van Buzzer uitgesteld word Ik heb een afspraak van 14:00 - 15:00u.
Heb ik nu juist vanmiddag vrij en heb later op de middag nog andere plannen.... Nou ja

edit: gaat alsnog vanmiddag om 15u plaatsvinden Ben benieuwd of het goed gaat.. Heb besloten het gewoon te proberen - als het niet lukt, oftewel ik kan het niet volgen, dan breng ik negatief advies uit vanwege het niet kunnen volgen (ben nl. slechthorend). Tis een reden en zo kan ik mijn buzzerstatus behouden. In ieder geval heb ik in een email laten weten van mijn SH.
Ik kon jammer genoeg niemand vinden die samen met het live@dviesgesprek zou willen beluisteren. Alle avonduren waren al bezet. Tsja, gewoon proberen.... Bedankt voor jullie advies in het vorige topic.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:23:44 #16
122997 zquing
Drama Junk
pi_36641911
mag ik ook een nipo invite krijgen? gdi0074(apenstaartding)hotmail(punt)com
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_36643075
Goh, dit kende ik helemaal niet
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:02:05 #18
107521 Furia
snoopy weer
pi_36643172
quote:
Hierbij willen wij u danken voor uw deelname aan het onderzoek E3383
"Telecom meting 1" waarvan het veldwerk liep van 24-01-2006 tot 03-02-2006.
U ontvangt voor dit onderzoek 18 NIPOints (u heeft gekozen voor: Bol.com).

Op dit moment is er nog geen on-line overzicht waar u meer inzicht kunt
verkrijgen in de punten die u ontvangt voor TNS NIPObase
Business-onderzoeken. Hier wordt momenteel aan gewerkt.

Wij hopen dat wij over enige tijd weer een beroep op u mogen doen!

Met vriendelijke groet,
TNS NIPO
Nou ja, hoewel ik het nog niet kan zien zijn de punten dus bijgeschreven!!!
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:02:52 #19
107521 Furia
snoopy weer
pi_36643201
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:12 schreef AnnekeM het volgende:
Ik krijg net een mail dat mijn Live@dviesgesprek van Buzzer uitgesteld word Ik heb een afspraak van 14:00 - 15:00u.
Heb ik nu juist vanmiddag vrij en heb later op de middag nog andere plannen.... Nou ja

edit: gaat alsnog vanmiddag om 15u plaatsvinden Ben benieuwd of het goed gaat.. Heb besloten het gewoon te proberen - als het niet lukt, oftewel ik kan het niet volgen, dan breng ik negatief advies uit vanwege het niet kunnen volgen (ben nl. slechthorend). Tis een reden en zo kan ik mijn buzzerstatus behouden. In ieder geval heb ik in een email laten weten van mijn SH.
Ik kon jammer genoeg niemand vinden die samen met het live@dviesgesprek zou willen beluisteren. Alle avonduren waren al bezet. Tsja, gewoon proberen.... Bedankt voor jullie advies in het vorige topic.
Het duurde bij mij echt maar heel kort... ik had wel aangegeven dat ik geen directe behoefte had aan een hypotheek en het was eignelijk meer van "wat vind je ervan".
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:54:46 #20
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36644976
Oh, hier is het topic gebleven !
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_36646727
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef Furia het volgende:
Het duurde bij mij echt maar heel kort... ik had wel aangegeven dat ik geen directe behoefte had aan een hypotheek en het was eignelijk meer van "wat vind je ervan".
Ik heb het ook achter de rug en het ging vlotter dan ik had gedacht. Het was bij mij ook geen advies gesprek, maar meer om te laten zien wat de mogelijkheden zijn en in de toekomst willen ze dit uitbreiden met meerdere onderdelen binnen de SNS bank, zoals spaarrekeningen, beleggen e.d. Ik zei dat ik niet direct interesse had in een hypotheek (ben student en woon op kamers) maar wel benieuwd was naar wat ze opgezet hadden en hoe het eruit ziet. Ze vroegen ook waarom ik ervoor koos om deel te nemen aan het live@dvies gesprek en heb daarop eerlijk antwoord gegeven.
Ze hielden goed rekening met mijn gehoorbeperking en hadden ook veel geduld. Het cambeeld had maar heel weinig vertraging en kon daardoor iets spraakafzien met daarbij het geluid via de headset welke ook best duidelijk was. Alleen bleef het beeld zo nu en dan stil staan en het geluid happerde - viel zo nu en dan weg. Ook viel ik geregeld weg bij de adviseur.
We hebben meer tijd gestoken in het oplossen van de problemen, dan het gesprek zelf. Ik vond het best interessant moet ik zeggen. Ben er bewust van dat het in de kinderschoenen staat en ze hun best doen om alles goed te laten verlopen. Het moet getest worden en daar zijn wij dus voor uitgenodigd.
Er werd mij laten zien wat ze allemaal konden - ze lieten grafieken zien en een hypotheekadvies (een casus). Je bent dus helemaal niet verplicht om gegevens op te geven enz. (wat wel op de site van buzzer staat). Op een gegeven moment, toen we bij het hypotheekadvies waren viel er een server uit ofzo en kon hij mij niet meer horen - ik hem wel.. Kwam er een collega bij om het evt. op te lossen, maar het was niet oplosbaar. Hebben we het gesprek snel afgerond via de chatsessie. De chatsessie vond ik heel prettig! Ik las dat mensen gebeld werden, maar dat was bij mij niet het geval. Ik kreeg via de mail een link waar ik mij aan kon melden en werd ik toegelaten tot een gesprek (duurde wel even). De communicatie over de mail m.b.t het tijdstip ging prima en vlot.
Vond het erg leuk om te doen en heb ook ingestemd om later nog eens uitgenodigd te worden voor een gesprek als de meeste problemen opgelost zijn.
Het zag er allemaal beter uit dan ik had verwacht - alhoewel de verbinding veel beter kan. Speelt ook mee dat het aan het eind van de middag en 's avonds drukker is op het net.

(ik typ een hele ervaring die meer op buzzer thuishoort dan hier ik moet nog mijn advies inbrengen)
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:59:37 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36647077
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef Furia het volgende:

[..]

Nou ja, hoewel ik het nog niet kan zien zijn de punten dus bijgeschreven!!!
Die kreeg ik ook ja. En nog een bevestiging van 22 punten.

Ik ben nog steeds echt te spreken over de Webmeter van Intomart. 2,50 per maand voor even op 'ok' klikken bij het starten van de browser! En net nog een update vragenlijst voor webmeter a 2 euro
I Intomart. Er is ook weer een VVV bon van 20 euries onderweg
Spoilers!
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:06:50 #23
107521 Furia
snoopy weer
pi_36647274
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook ja. En nog een bevestiging van 22 punten.

Ik ben nog steeds echt te spreken over de Webmeter van Intomart. 2,50 per maand voor even op 'ok' klikken bij het starten van de browser! En net nog een update vragenlijst voor webmeter a 2 euro
I Intomart. Er is ook weer een VVV bon van 20 euries onderweg
Ik wil ook die webmeter!!!!! Maar daar moest je vast weer voor uitgenodigd zijn Gelukkig heb ik wel elke maand 2 euro van het Televisiewaarderingsonderzoek
pi_36647496
Lucky Strike, hoe meld je je aan voor die webmeter? Of moet je daar inderdaad voor uitgenodigd worden?

Ook lees ik hier steeds meer over Nipo Business-onderzoeken. Hoe komen jullie daaraan?
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:21:09 #25
107521 Furia
snoopy weer
pi_36647593
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef Furia het volgende:
Net een uitbetaling aangevraagd bij Surfrace!!!!! Meteen even kijken of die betrouwbaar is 2 euro schiet natuurlijk niet hard op, maar je kunt in ieder geval dus wel snel een uitbetaling hebben.

Net ook nog een NIPO enquete van 10 punten ingevuld
Wow!!!! Het geld was nu al binnen! Ik heb het gisteren pas aangevraagd!! Das voor het eerst dat ik bij een spaarprogramma zo snel betaald krijg!
pi_36647780
Argh.
Weer een onderzoek van Opinionbar en nu over wat eet u op uw brood

val ik weer buiten de doelgroep dus weer maar 10 punten
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:29:29 #27
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36647819
Wat hebben jullie veel van Nipo.
Whatever I want.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:45:24 #28
118967 FicoF
ondertitel
pi_36648354
kan iemand mij inviten voor nipo?

email is ficof1 at gmail.com
pi_36657159
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:45 schreef FicoF het volgende:
kan iemand mij inviten voor nipo?

email is ficof1 at gmail.com
Invite nog steeds nodig? Zo ja, mail me even op het adres in mijn profiel dan meld ik je aan
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36659686
Mijn maandelijkse screeningmail van Nipo staat weer in mijn mailbox en mag pas vrijdag gedaan worden.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36659740
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:47 schreef Blueman het volgende:
Mijn maandelijkse screeningmail van Nipo staat weer in mijn mailbox en mag pas vrijdag gedaan worden.
Ja! Ik kreeg hem ook vanavond! Vrijdag weer Nipo-en
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36661186
intomart was deze week veel. Had mijn poststromenonderzoek (1x in de 5 weken) en nog 2 losse + screening. In de screening kwam de vraag of ik ajaxfan was Ik heb lekker nee ingevuld ondanks dat mijn vriend dus wl ajaxied is
pi_36661490
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:16 schreef LotjeSpieg het volgende:
Lucky Strike, hoe meld je je aan voor die webmeter? Of moet je daar inderdaad voor uitgenodigd worden?

Ook lees ik hier steeds meer over Nipo Business-onderzoeken. Hoe komen jullie daaraan?
Ja, daar moet je inderdaad voor uitgenodigd worden. Ik weet ook niet waarom ik zo interessant ben. Ik doe ook al mee aan de marktmonitor van Intomart, is zelfde principe. Ik krijg dus 4 euro per maand voor twee programma's die precies hetzelfde doen van hetzelfde bedrijf. Heel apart, maar mij hoor je niet klagen!

Verder moet je geloof ik ook uitgenodigd worden voor dat Nipo Business, maar dat weet ik niet zeker. Ik werd uitgenodigd toen ze er net mee begonnen via de reguliere nipo-enquetes. Je moet er overigens wel een eigen zaak voor hebben.
Spoilers!
pi_36661612
Ik kreeg vandaag nog een brief van Nipo, of ik ze wil later weten wanneer het blad Safe bij ons wordt bezorgd. Lekker makkelijk
  woensdag 5 april 2006 @ 01:45:39 #35
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36662361
wilt iemand me aanmelden bij nipo?
mail@kimske.nl
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_36663514
wil iemand mij ook aanmelden bij nipo?
blupje77@hotmail.com
pi_36664511
Kimske en Blubje77, ik heb jullie beide aangemeld.
pi_36664624
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef PeRi het volgende:
Wat hebben jullie veel van Nipo.
Wat zij zegt!
Ik heb net weer een uitnodiging gehad voor de maandelijkse screening, en dat was ook het enige in de afgelopen 6 weken ofzo.
  woensdag 5 april 2006 @ 09:38:35 #39
107521 Furia
snoopy weer
pi_36664920
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, daar moet je inderdaad voor uitgenodigd worden. Ik weet ook niet waarom ik zo interessant ben. Ik doe ook al mee aan de marktmonitor van Intomart, is zelfde principe. Ik krijg dus 4 euro per maand voor twee programma's die precies hetzelfde doen van hetzelfde bedrijf. Heel apart, maar mij hoor je niet klagen!

Verder moet je geloof ik ook uitgenodigd worden voor dat Nipo Business, maar dat weet ik niet zeker. Ik werd uitgenodigd toen ze er net mee begonnen via de reguliere nipo-enquetes. Je moet er overigens wel een eigen zaak voor hebben.
Goed zeg!! Dan gaat het sparen voor die irischeques helemaal keihard!! Maar hopen dat ik ook nog ergens voor wat anders wordt uitgenodigd Voor NIPO business moet je inderdaad uitgenodigd worden en volgens mij gebeurd dat alleen als je ergens hebt aangegeven dat je een eigen zaak hebt...

Van Ciao heb ik bijna weer een uitbetaling.. nog 8 cent!! Allemaal snel mijn reviews gaan bekijken, dan gaat het harder
  woensdag 5 april 2006 @ 09:39:53 #40
107521 Furia
snoopy weer
pi_36664945
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
Ik heb net weer een uitnodiging gehad voor de maandelijkse screening, en dat was ook het enige in de afgelopen 6 weken ofzo.
De vragen in de maandelijkse screening verschillen voor een gedeelte elke maand, het kan dus inderdaad zijn dat je het heel druk hebt, of juist weer helemaal niet. Het hoeft alleen geen indicatie te zijn van hoe het altijd gaat!! En ja, ik mag hem vrijdag ook weer invoeren Hopen dat hij het doet, anders moet ik tot maandag wachten :(
  woensdag 5 april 2006 @ 09:49:33 #41
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36665156
ik had van de week een Intomart enquete over verzekeringen weer 2,20 verdiend
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 5 april 2006 @ 10:22:15 #42
107521 Furia
snoopy weer
pi_36665846
Heeft iemand van jullie wel eens wat van online interview gehad? Volgens mij heb ik net voor de TWEEDE keer een enquete gehad waarvoor je 7 euro op je bankrekening gestort zou krijgen... nu kan ik het mooi in de gaten houden, maar er staat me iets van bij dat ik het de vorige keer ook niet gekregen heb...
pi_36666638
Bij Online Interview spaar je toch voor viewpoints? Die je kan besteden in de Kado Shop op de betreffende site.
  woensdag 5 april 2006 @ 11:00:12 #44
107521 Furia
snoopy weer
pi_36666729
quote:


Beste student,

Onlangs hebben je ouders, die lid zijn van het onderzoekspanel van INTERVIEW-NSS, ons toestemming gegeven je te benaderen voor een onderzoek over oriëntatie op de arbeidsmarkt (Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt). Wij stellen het op prijs als je hieraan wilt meewerken.

Het invullen van de vragenlijst duurt 15-20 minuten. Voor het volledig invullen van de vragenlijst ontvang je een bedrag van 7 euro. Dit bedrag kan op je bankrekening bijgeschreven worden, of wij kunnen dit namens jou aan een goed doel doneren. Aan het eind van de vragenlijst kun je aangeven wat je voorkeur heeft.

Voor de goede orde vermelden wij dat het niet mogelijk is de vragen van dit onderzoek op zondag in te vullen. De rest van de week staat de vragenlijst 24 uur per dag open.
Als je zo aso was dat je jezelf als goed doel stelde (ik dus ) moest je aan het einde je bankrekeningnummer invullen..
pi_36666735
Wilt iemand mij uitnodigen voor Nipo?
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_36666766
Ik heb dus 45 euro gewonnen!!
Single ply roofing, pay less, worthless.
  woensdag 5 april 2006 @ 11:08:16 #47
107521 Furia
snoopy weer
pi_36666941
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb dus 45 euro gewonnen!!
Met stempunt? ik dacht namelijk dat dat nooit gebeurde Ik heb wel eens met IntoMart 50 gewonnen!

Edit: Gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!!!!!
pi_36667304
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:00 schreef Deirtje het volgende:
Wilt iemand mij uitnodigen voor Nipo?
Gedaan. Gestuurd naar het emailadres wat in je profiel bij MSN staat.
pi_36667355
Bij Stempunt heb ik ook een keer 45 euro gewonnen!

Bij Online Interview wil ik ook geld. Liever dan van die viewpoints...
pi_36667771
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:22 schreef LotjeSpieg het volgende:

[..]

Gedaan. Gestuurd naar het emailadres wat in je profiel bij MSN staat.
dank je! :
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
  woensdag 5 april 2006 @ 12:05:25 #51
107521 Furia
snoopy weer
pi_36668519
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef LotjeSpieg het volgende:
Bij Stempunt heb ik ook een keer 45 euro gewonnen!

Bij Online Interview wil ik ook geld. Liever dan van die viewpoints...
Ja, want daar krijg je nog niet eens geld of bonnen mee, maar van die cadeautjes voor een achterlijk bedrag waar je dus niets aan hebt!!! Maar als ik binnen drie weken ofzo nog niets op mijn rekening heb, dan vraag ik er wel om, ik heb nu mijn mailtje bewaard dus kan goed kijken. Ddan wijs ik ze wel direct op die vorige keer natuurlijk, maar ik weet ook weer neit of dat slim is, aangezien dat ongeveer dezelfde enquete was..

Krijgen jullie trouwens bij Jiggy ook tegenwoordig steeds 30 jiggies per mailtje in plaats van 15?? Zo gaat het een stuk harder!
pi_36669212
Ik heb bij Online Intervieuw wel eens zoveel punten gehad dat ik een thermoskan een een heel mooie coffeepadhouder heb besteld. Nu heb ik weer iets van 1200 punten, maar niets om daar van te kopen. Lang geleden trouwens dat ik wat van hen heb gehoord.
Spoilers!
pi_36669305
Oh ja, ik heb van QQFS een mail gekregen:

Beste medewerker van ons Consumentenpaneel!

QQFS is een onafhankelijk marktonderzoeksbureau dat opereert vanuit Zweden. We voeren op dit moment een internationaal marktonderzoek uit in Zweden, Groot-Brittannië en Nederland in opdracht van een farmaceutisch bedrijf dat zich vooral richt op de behandeling van diabetes.

Hiervoor zijn we op zoek naar mensen die Type-I-diabetes (type 1) hebben en een insulinepomp gebruiken of overwegen over te stappen op een insulinepomp. Het onderzoek vindt online plaats via een link die u toegestuurd krijgt en duurt ongeveer 20-30 minuten. Als dank voor deelname krijgt u een vergoeding van 30 euro in de vorm van een tegoed op www.bol.com of via overschrijving.


Alle gegevens worden anoniem en strikt vertrouwelijk behandeld en worden gebruikt om een beter overzicht te krijgen van de behoeften van diabetespatiënten in de verschillende landen.

Als u in aanmerking komt om deel te nemen of misschien iemand kent die in aanmerking komt en interesse heeft, neem dan contact op met mij per e-mail of via onderstaand telefoonnummer, dan kan ik u verdere informatie geven.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten,


Damn, soms wens je echt dat je een ziekte hebt...Dit is een heel forse vergoeding! Krijg regelmatig vragen van diverse bueau's over aandoeningen en medicijngebruik. Maar ja, ik ben gelukkig redelijk gezond, heb alleen een whiplash maar daar vragen ze nooit naar!

Maar mocht er iemand zijn die aan bovenstaand onderzoek wil mee doen, laat het me even weten hier!
Spoilers!
  woensdag 5 april 2006 @ 12:32:19 #54
107521 Furia
snoopy weer
pi_36669393
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik heb van QQFS een mail gekregen:

Beste medewerker van ons Consumentenpaneel!

QQFS is een onafhankelijk marktonderzoeksbureau dat opereert vanuit Zweden. We voeren op dit moment een internationaal marktonderzoek uit in Zweden, Groot-Brittannië en Nederland in opdracht van een farmaceutisch bedrijf dat zich vooral richt op de behandeling van diabetes.

Hiervoor zijn we op zoek naar mensen die Type-I-diabetes (type 1) hebben en een insulinepomp gebruiken of overwegen over te stappen op een insulinepomp. Het onderzoek vindt online plaats via een link die u toegestuurd krijgt en duurt ongeveer 20-30 minuten. Als dank voor deelname krijgt u een vergoeding van 30 euro in de vorm van een tegoed op www.bol.com of via overschrijving.


Alle gegevens worden anoniem en strikt vertrouwelijk behandeld en worden gebruikt om een beter overzicht te krijgen van de behoeften van diabetespatiënten in de verschillende landen.

Als u in aanmerking komt om deel te nemen of misschien iemand kent die in aanmerking komt en interesse heeft, neem dan contact op met mij per e-mail of via onderstaand telefoonnummer, dan kan ik u verdere informatie geven.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten,


Damn, soms wens je echt dat je een ziekte hebt...Dit is een heel forse vergoeding! Krijg regelmatig vragen van diverse bueau's over aandoeningen en medicijngebruik. Maar ja, ik ben gelukkig redelijk gezond, heb alleen een whiplash maar daar vragen ze nooit naar!

Maar mocht er iemand zijn die aan bovenstaand onderzoek wil mee doen, laat het me even weten hier!
Ja, die had ik ook!!!! Ik zat ook al .."Ja, diabetes, nou dat heb ik dan weer net niet "

gelukkig natuurlijk, maar toch!
pi_36669814
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:13 schreef LotjeSpieg het volgende:
Kimske en Blubje77, ik heb jullie beide aangemeld.
Bedankt!
pi_36672371
Flycatcher gehad, 80 punten En een screening van Intomart. En morgen screening Nipo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 april 2006 @ 13:34:27 #57
12990 dewis
doen die snor henken en/ofzo
pi_36706057
Iemand al ervaringen met www.checkitout.nl?
Even geen signature
pi_36706302
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef dewis het volgende:
Iemand al ervaringen met www.checkitout.nl?
Nee, geen idee. Is op zich wel leuk voor jogneren. Het is voor jongeren tot en met 25. Ik ben zelf 25 en ik geloof niet dat ik genoeg punten heb om iets aan te schaffen in de shop voordat ik 26 word. Verder voor mij ook geen relevante 'goodies' in die shop.
Spoilers!
pi_36706745
Wat ook leuk is is www.checkitout.nl. Voor de jongere doelgroep (tot 25 geloof ik), maar niet te Breezer gelukkig Je spaart alleen niet voor geld, maar voor cadeaus (waaronder ook beltegoed enzo)
  donderdag 6 april 2006 @ 14:01:13 #60
12990 dewis
doen die snor henken en/ofzo
pi_36706918
hehehehe, dat zeg ik!
Even geen signature
pi_36707189
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Is op zich wel leuk voor jogneren. Het is voor jongeren tot en met 25. Ik ben zelf 25 en ik geloof niet dat ik genoeg punten heb om iets aan te schaffen in de shop voordat ik 26 word. Verder voor mij ook geen relevante 'goodies' in die shop.
Dat het lang duurt valt nog best wel mee heb ik gemerkt. Tenzij je natuurlijk meteen voor de PS2 wil gaan. Ik ben zelf nog niet echt lang lid, maar door mijzelf aan te melden en doordat sommige vrienden wel via mij lid wilde worden heb ik al bijna genoeg voor de goedkopere producten in de shop. En meedoen aan zo'n enquete levert echt veel op. Ik ga denk ik maar voor het sudoku puzzel apparaat, wanneer ik hem uiteindelijk zat ga worden kan ik hem altijd nog aan mijn oma geven ;-) Maak ik die ook eens blij.
pi_36707730
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Is op zich wel leuk voor jogneren. Het is voor jongeren tot en met 25. Ik ben zelf 25 en ik geloof niet dat ik genoeg punten heb om iets aan te schaffen in de shop voordat ik 26 word. Verder voor mij ook geen relevante 'goodies' in die shop.
Ligt er ook een beetje aan wat je wil aanschaffen en hoe vaak je actief bent. Ik ben zelf groot fan van de goede doelen donaties (okeej, dit topic gaat over geld verdienen - maar toch!). De giraffe adopteren vind ik té cool
  donderdag 6 april 2006 @ 14:55:34 #63
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36708736
net bij Intomart een 5 minuten durende enquete over herenmode zaak en jawel maar liefst 60 cent verdiend
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36710009
Alweer een Flycatcher, deze keer 70 punten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 18:18:55 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36715032
Ik had me maanden geleden ingeschreven bij de Kijkshop. Nooit meer wat van gehoord. Eigenlijk ook al helemaal vergeten dus. Ligt er vandaag een brief in de bus dat ze blij zijn met me. Ik mag een webcam afhalen bij het filiaal hier ter plaatse
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 18:35:55 #66
107521 Furia
snoopy weer
pi_36715614
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me maanden geleden ingeschreven bij de Kijkshop. Nooit meer wat van gehoord. Eigenlijk ook al helemaal vergeten dus. Ligt er vandaag een brief in de bus dat ze blij zijn met me. Ik mag een webcam afhalen bij het filiaal hier ter plaatse
Heb ik ook gehad eindelijk :D

Was het ook al vergeten
  donderdag 6 april 2006 @ 18:36:24 #67
107521 Furia
snoopy weer
pi_36715630
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:
Alweer een Flycatcher, deze keer 70 punten
Flycatcher hoor ik de laatste tijd helaas maar bar weinig van
pi_36719467
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef Leegle het volgende:
Wat ook leuk is is www.checkitout.nl. Voor de jongere doelgroep (tot 25 geloof ik), maar niet te Breezer gelukkig Je spaart alleen niet voor geld, maar voor cadeaus (waaronder ook beltegoed enzo)
Leuke tip! Ik heb mij meteen aangemeld. Ben benieuwd!
Krijg je echt elke maand een onderzoek? Hoeveel verdien je daar ongeveer mee?


Screening van Intomart gister ingevuld. Nu de Nipo screening nog.
Zonet een vragenlijst van Opinionbar, over "wat zou u smaken?". Viel ik natuurlijk voor de zoveelste keer buiten de doelgroep, wel 10 punten.
pi_36719512
Ik heb me net ff uit bed gesleept voor de screening en het vakantie-onderzoek Jaja, bonkende koppijn, maar de plicht roept.

Ik had ook een brief van Kijkshop idd ff kijken wanneer ik die cam kan gaan halen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36719579
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me maanden geleden ingeschreven bij de Kijkshop. Nooit meer wat van gehoord. Eigenlijk ook al helemaal vergeten dus. Ligt er vandaag een brief in de bus dat ze blij zijn met me. Ik mag een webcam afhalen bij het filiaal hier ter plaatse
Ja hier ook, maar ik om nooit bij dat filiaal wat er in die brief staat

vandaag flycatcher, opionbar, nipo en intomart gehad
  donderdag 6 april 2006 @ 20:39:52 #71
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36719631
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef Furia het volgende:

[..]

Ja, want daar krijg je nog niet eens geld of bonnen mee, maar van die cadeautjes voor een achterlijk bedrag waar je dus niets aan hebt!!! Maar als ik binnen drie weken ofzo nog niets op mijn rekening heb, dan vraag ik er wel om, ik heb nu mijn mailtje bewaard dus kan goed kijken. Ddan wijs ik ze wel direct op die vorige keer natuurlijk, maar ik weet ook weer neit of dat slim is, aangezien dat ongeveer dezelfde enquete was..

Krijgen jullie trouwens bij Jiggy ook tegenwoordig steeds 30 jiggies per mailtje in plaats van 15?? Zo gaat het een stuk harder!
Ik heb me even aangemeld bij Jiggy met jouw link.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36720512
30 punten vakantieonderzoek!
Wat een draak van een screening zeg....welke sector bent u werkzaam....blegh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36720862
wil iemand mij een invite sturen voor nipo? roosjenr1@yahoo.com
pi_36725782
Om 21:05 kwam er bij mij en man aan de deur voor een onderzoek van Nipo. Die zegt dat ik telefonisch toestemming heb gegeven om een onderzoek te doen. ik telefonisch? Ik ben niet eens telefonisch bereikbaar. Ik irriteerde mij een beetje aan het feit dat hij zo laat aanbelde en ik op het punt stond om naar de sportschool te gaan (kwam nog te laat ook )
Hij wilde graag een onderzoek afnemen over mobiele telefonie via de laptop. Het liefst deze avond nog, dan zou hij de laptop effe ophalen (woont in de buurt blijkbaar). Ik vond het een beetje vaag. Is ook de eerste keer dat iemand bij mij thuis komt. Waarom ben ik niet even op de hoogte gesteld door Nipo d.m.v een mailtje?
Maar goed.. we hebben een afspraak gemaakt voor morgen 17:15u - geen reden om het uit te laten lopen wat hij moet om 18u thuis zijn om te eten :p
Ben benieuwd wat ik ermee verdien!

Jullie horen morgenavond van me!

Ik herinner mij ergens dat er gevraagd werd tijdens een screening over je mobiele telefonie - en of je bereid bent daar meer vragen over te beantwoorden. Heb dus JA ingevuld.
pi_36727172
Ik ben nu net een beetje verslaafd geraakt aan die clickmails, en dit klinkt me ook wel goed of beter. Maar er is dus een kans dat die mensen hier zonder bericht vooraf aan de deur komen? Dan hoeft het voor mij niet.....
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:46:34 #76
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36727386
Ik zou toch even met Nipo bellen hoor! Gewoon even voor de zekerheid checken of het klopt, wie weet wie je in je huis haalt.
Spoilers!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 07:42:34 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36729192
Ik heb ook weleens iemand hier thuis gehad van het Nipo, maar daar was dan wel een duidelijke afspraak over gemaakt. Ik zou voor alle zekerheid het Nipo even bellen. Dan weet je zeker dat het goed is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36731620
Doe mij maar superpingels..

Geen vragenlijsten, maar wel gratis kaarten voor voetbalwedstrijden..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36732103
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Leuke tip! Ik heb mij meteen aangemeld. Ben benieuwd!
Krijg je echt elke maand een onderzoek? Hoeveel verdien je daar ongeveer mee?
Het aantal checkies dat je ermee verdient weet ik nog niet precies, heb zelf nog geen onderzoeken ontvangen (ben pas een week ofzo aangemeld). Ik heb me vooral aangemeld omdat de cadeaus (zie shop) me wel aanstonden en vanwege het feit dat ze de media vaak opzoeken met hun onderzoeksresultaten, vind ik wel grappig
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:08:35 #80
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36734263
ik moet straks de screening van april invullen, ik hoop dat ik nu eens wat onderzoekjes krijg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36735358
Kan iemand mij aanmelden?

stephanie476@hotmail.com
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:27:56 #82
107521 Furia
snoopy weer
pi_36736552
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik heb me even aangemeld bij Jiggy met jouw link.
dank je Ik had eentje van ipsos waar ik na tig vragen buiten de doelgroep viel, ook eentje van netpanel, maar nog niet gemaakt en vanmorgen weer een uitbetaling aangevraagd via ciao.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:49:34 #83
107521 Furia
snoopy weer
pi_36737224
Ik ben trouwens gister direct die webcam op wezen halen het is er eentej van Trust en hij ziet er best mooi uit
pi_36741334
Ik mag straks een Nipo doen, een korte, over tijdschriften. En net nog eentje van de Lotto, over een nieuw kraslot. Mijn eerste 50 punten bij hun (bij 500 kun je ze inwisselen voor loten, weer eens wat anders).

Webcam van Trust? Oeps, dat is echt een klote merk (en ik kan het weten, heb er twee webcams van gehad). Maar wie weet, misschien valt deze wel mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:01:01 #85
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36741491
Ik gekeken bij de NIPO maar kan me nergen aanmelden
Hoe moet je dat doen??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:39:01 #86
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36742705
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik gekeken bij de NIPO maar kan me nergen aanmelden
Hoe moet je dat doen??
dat moet 1 van ons doen die al mee doen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:42:42 #87
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36742816
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef WEST het volgende:

[..]

dat moet 1 van ons doen die al mee doen
Oh. En zal iemand van jullie dat willen doen?
Email is balskippy-at-gmail.com
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:44:45 #88
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36742888
Ik ben dus dat mailtje van Nipo kwijt, weet echt zeker dat ik een uitnodiging gekregen heb ( thnx nog lotje Spieg)
maar kan niets meer vinden..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:46:26 #89
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36742931
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oh. En zal iemand van jullie dat willen doen?
Email is balskippy-at-gmail.com
done
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef Foxxy het volgende:
Kan iemand mij aanmelden?

stephanie476@hotmail.com
gedaan
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:47:20 #90
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36742962
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:46 schreef WEST het volgende:

[..]

done
Danke
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 16:48:58 #91
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36743015
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:
Ik ben dus dat mailtje van Nipo kwijt, weet echt zeker dat ik een uitnodiging gekregen heb ( thnx nog lotje Spieg)
maar kan niets meer vinden..
Heb je de software al? Dan kun je gewoon contact maken en krijg je de vragenlijst vanzelf binnen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:49:43 #92
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36743046
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Danke
tis dat ik een goeie bui ben vandaag duurt wel ff voordat je mail krijgt (dat was bij mij het geval)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:58:13 #93
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36743393
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je de software al? Dan kun je gewoon contact maken en krijg je de vragenlijst vanzelf binnen.
nee, moet je die via mail binnenkrijgen?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 16:59:39 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36743441
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:58 schreef Kimske het volgende:
nee, moet je die via mail binnenkrijgen?
Je kunt hem ook downloaden. Maar je hebt je deelnemernummer nodig, dat krijg je per brief voorzover ik weet. Als je dat niet hebt kun je het beste even mailen met ze denk ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:03:02 #95
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36743556
wat is de afzender van nipo? Gebruiken ze misschien een andere naam ofzo?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 17:03:32 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36743570
capi@home is de afzender
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:11:04 #97
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36743830
zo mijn screening zit er op en binnenkort mischien wel wat verwachten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:12:20 #98
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36743864
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef Rewimo het volgende:
capi@home is de afzender
hmm nergens te vinden.. Ik mail ze wel even
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_36744002
nipo aub naar schoutenrob at hotmail . com

dank u!
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:23:40 #100
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36744184
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:17 schreef Mex_ het volgende:
nipo aub naar schoutenrob at hotmail . com

dank u!
done
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36744248
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef WEST het volgende:

[..]

done
Dat is vlug! Thanx!
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:32:07 #102
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36744452
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:25 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Dat is vlug! Thanx!
ik stond nog ingelogd maar nu niet meer.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36748795
20 bol.com punten bij Nipo
Volgens mij is dat weer een bon die onderweg naar mij is
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36748926
Net weer een Nipo
Heb een hele drukke week zo
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:50:53 #105
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36749921
Wilt iemand mij nogmaals aanmelden bij Nipo? mail@kimske.nl

eens zien of t nu wel lukt dan
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:47:53 #106
107521 Furia
snoopy weer
pi_36751650
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef Syrena het volgende:
Ik mag straks een Nipo doen, een korte, over tijdschriften. En net nog eentje van de Lotto, over een nieuw kraslot. Mijn eerste 50 punten bij hun (bij 500 kun je ze inwisselen voor loten, weer eens wat anders).

Webcam van Trust? Oeps, dat is echt een klote merk (en ik kan het weten, heb er twee webcams van gehad). Maar wie weet, misschien valt deze wel mee.
Hoeveel punten kreeg jij voor die van tijdschriften? Die mag ik ook zo doen, maar ik vind 20 minuten niet bepaald kort hoor! En straks ook weer de screening natuurlijk! (moet ff achter een andere computer daarvoor)

En die webcam heb ik aan mijn gegeven, maar dan hoop ik maar dat hij er wat plezier aan kan beleven! Het doosje was wel mooi ingepakt
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:52:24 #107
107521 Furia
snoopy weer
pi_36751782
O, ik had het tweede mailtje nog niet gelezen: dat tijdschriftenonderzoek staat op 7 minuten..
pi_36751819
ik kreeg er een mailtje achteraan dat de tijden fout waren en hij was niet lang idd. 11 punten iig en ben geen tijdschrift tegen gekomen maar het ging over websites voor vrouwen. vrouw.nl vrouwonline.nl en nog iets met trendy
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:54:53 #109
107521 Furia
snoopy weer
pi_36755014
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Anitra het volgende:
ik kreeg er een mailtje achteraan dat de tijden fout waren en hij was niet lang idd. 11 punten iig en ben geen tijdschrift tegen gekomen maar het ging over websites voor vrouwen. vrouw.nl vrouwonline.nl en nog iets met trendy
ga ik daar snel ff kijken, misschien komt er wel een vervolgvragenlijst van heel veel puntjes
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:18:39 #110
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36755599
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:50 schreef Kimske het volgende:
Wilt iemand mij nogmaals aanmelden bij Nipo? mail@kimske.nl

eens zien of t nu wel lukt dan
speciaal voor ingelogt maar heb je aangemeld
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:59:13 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36761758
Zo, ik had echt een heel uitgebreide screening! Over hoofdpijn/pijnstillers, internet, digitenne, stoppen met roken en veel over ons bedrijf. Ik heb het vermoeden dat ik wel wat onderzoeken ga doen!
Ik had ook dat tijdschriftenonderzoek: welke van deze tijdschriften leest u? Antwoord: geen. Ok U ontvangt nu 7 punten
Spoilers!
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:22:17 #112
107521 Furia
snoopy weer
pi_36762305
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik had echt een heel uitgebreide screening! Over hoofdpijn/pijnstillers, internet, digitenne, stoppen met roken en veel over ons bedrijf. Ik heb het vermoeden dat ik wel wat onderzoeken ga doen!
Ik had ook dat tijdschriftenonderzoek: welke van deze tijdschriften leest u? Antwoord: geen. Ok U ontvangt nu 7 punten
O, klinkt goed!! Ik moet nog even tot zondag wachten, want de firewall hier werkt steeds tegen en ik heb geen zin om weer om opening van poorten te moeten vragen! stoppen met roken heb ik niets over, maar de rest wel
pi_36766262
Krijg je nog een bevestiging oid na inschrijven bij NIPO?
pi_36766625
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Anitra het volgende:
ik kreeg er een mailtje achteraan dat de tijden fout waren en hij was niet lang idd. 11 punten iig en ben geen tijdschrift tegen gekomen maar het ging over websites voor vrouwen. vrouw.nl vrouwonline.nl en nog iets met trendy
trendystyle.nl .. ik heb hem ook gehad
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36766638
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik had echt een heel uitgebreide screening! Over hoofdpijn/pijnstillers, internet, digitenne, stoppen met roken en veel over ons bedrijf. Ik heb het vermoeden dat ik wel wat onderzoeken ga doen!
Dat was toch het maandelijkse screeningsonderzoek? Ik heb hem ook gehad maar volgens mij krijgen veel mensen die dus
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:42:10 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36767239
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat was toch het maandelijkse screeningsonderzoek? Ik heb hem ook gehad maar volgens mij krijgen veel mensen die dus
Ja, ok dat is ook zo. Maar ik kon bijna op alle vragen ja invullen, dus dan maar ik hopelijk meer kans om een onderzoek te mogen doen dan als ik maar bij een of twee vragen ja beantwoord. We shall see!
Spoilers!
pi_36769900
Zou iemand mij kunnen uitnodigen voor de NIPO. (kabbie{AT) gmail.com)
alvast bedankt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 april 2006 @ 17:50:46 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36770524
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef Furia het volgende:
Ik ben trouwens gister direct die webcam op wezen halen het is er eentej van Trust en hij ziet er best mooi uit
Zo'n ding is wel mini trouwens Maar hij doet het in elk geval ('t is een WB-1400T voor wie dat wat zegt). Ik heb nog nooit zo'n ding gehad en ik verbaas me erover hoe klein hij is. Even blazen en hij is weg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:10:39 #119
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36771057
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:18 schreef WEST het volgende:

[..]

speciaal voor ingelogt maar heb je aangemeld
dank u danku!

Kreeg nu mailtje, aangemeld, maar geen bevestigingsmail...
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:58:33 #120
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_36772404
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:25 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitnodigen voor de NIPO. (kabbie{AT) gmail.com)
alvast bedankt.
Done .
want de klop doet het niet.
pi_36772439
dankje wel HV ik zag het mailtje binnenkomen
  zondag 9 april 2006 @ 15:35:46 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36793574


Ik heb net mijn bol-bonnen ingewisseld! Voor 5,70 heb ik nu 3 boeken en 2 luisterboeken voor bij mijn Annie M.G. Schmidt verzameling.
Nipo
Spoilers!
  zondag 9 april 2006 @ 21:00:12 #123
107521 Furia
snoopy weer
pi_36803726
Net ook maar even de screening gedaan en die over tijdschriften. Weer 11 puntjes erbij Zit ik als alles weer bijgeschreven is alweer op 36 puntjes voor een BOL bon!

TomTom, Here I Come
pi_36808874
Zou iemand mij uit willen nodigen voor NIPO?



Alvast bedankt!
pi_36809293
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef WithMe het volgende:
Zou iemand mij uit willen nodigen voor NIPO?

[afbeelding]

Alvast bedankt!
Done!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36809369
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:35 schreef Blueman het volgende:

[..]

Done!
Dank je wel!
  maandag 10 april 2006 @ 12:37:03 #127
107521 Furia
snoopy weer
pi_36818653
Getsie, 1 van invotes, drukte ik (serieus!) op de verkeerde knop en wordt ik met 10 punten bedankt voor de moeite
pi_36820274
Oeee een screening van Intomart.
Hmmm erg veelzijdige vragen. Of ik de doorzendfunctie van TPG ga gebruiken, of ik ziekte heb die ze gaven en of je fan bent van Ajax tuurlijk ben ik dat niet, doh!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36826003
zou iemand mij ook kunnen inviten voor de Nipo?
pendora@planet.nl
pi_36826465
Intomart actie. Moet ik dit adres gaan rondspammen.
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp?wc=7&rrp=780555
Dacht het niet.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36826504
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef Pendora het volgende:
zou iemand mij ook kunnen inviten voor de Nipo?
Done!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 10 april 2006 @ 17:08:39 #132
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36827631
Die Intomart actie, hadden ze laatst nog eens gedaan. 2 mensen hadden zich aangemeld via zo'n link, maar ik heb nooit geld gezien
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_36827971
Ik zou deze link moeten spammen:

http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp?wc=7&rrp=800112

Begin ik gewoon niet aan
  maandag 10 april 2006 @ 17:33:03 #134
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36828404
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef Impry het volgende:
Ik zou deze link moeten spammen:

http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp?wc=7&rrp=787927

Begin ik gewoon niet aan
gebruik gewoon deze http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp?wc=7&rrp=787927
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36829566
Wil iemand zo lief zijn om mij aan te melden bij TNS Nipo? Danke :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Danny op 24-03-2013 20:39:51 ]
  maandag 10 april 2006 @ 18:20:03 #136
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36829823
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef Stephie het volgende:
Wil iemand zo lief zijn om mij aan te melden bij TNS Nipo? Danke

stephanie1205@gmail.com
done
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36829976
Hartstikke bedankt
  maandag 10 april 2006 @ 18:27:47 #138
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36830034
Check sig
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 10 april 2006 @ 18:39:49 #139
107521 Furia
snoopy weer
pi_36830355
Mochten er nog mensen NIET lid zijn van Intomart (enquetes en prijzen winnen, mijn totaal is inmiddels zo'n 160 euro al!), die kunnen zich hier nog aanmelden


Het is in ieder geval helemaal vrijblijvend en je kunt je tegoed laten uitbetalen in VVV Irischeques en Bol.com bonnen
pi_36836180
Ze mogen me onderhand wel eens wat sturen. Krijg je overal alleen maar betaald in cadeaubonnen (of geld naar goed doel)?
  maandag 10 april 2006 @ 21:21:30 #141
107521 Furia
snoopy weer
pi_36836400
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef saksia het volgende:
Ze mogen me onderhand wel eens wat sturen. Krijg je overal alleen maar betaald in cadeaubonnen (of geld naar goed doel)?
Alle klikprogramma's (zoals bijvoorbeeld die drie in mijn signature) betalen wel in geld uit. Verder bestaat er nog Panelwizard, die betaald 2x in het jaar in geld uit en (voor zover ik er nu ff snel op kan komen) OpinionBar, die betaald vanaf 7,50 ofzo uit.
pi_36842810
Kan iemand gelijk even het.idee@gmail.com uitnodigen voor TNS NIPO?

Hoe lang duurt het trouwens ongeveer voor je je eerste lijst kunt invullen etc.?
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:04:24 #143
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_36843000
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef Stephie het volgende:
Kan iemand gelijk even het.idee@gmail.com uitnodigen voor TNS NIPO?

Hoe lang duurt het trouwens ongeveer voor je je eerste lijst kunt invullen etc.?
Aangemeld .
want de klop doet het niet.
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:05:22 #144
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_36843029
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef Stephie het volgende:
Kan iemand gelijk even het.idee@gmail.com uitnodigen voor TNS NIPO?

Hoe lang duurt het trouwens ongeveer voor je je eerste lijst kunt invullen etc.?
Volgens mij duurt 't gemiddeld ongeveer 2 weken, was bij mij wel zo in ieder geval.
want de klop doet het niet.
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:20:00 #145
107521 Furia
snoopy weer
pi_36847152
Heeft iemand zich bij Intomart wel eens laten uitbetalen in bol.com bonnen? Ik deed het voorheen altijd in Irischeques, maar wil bij Bol.com sparen voor een navigatiesysteem omdat je bij NIPO (waar ik verder de meeste bonnen verdien) ook niet voor irischeques kunt sparen.

Alleen hier staat dus dat je ze via de email krijgt. Is het dan handig om nu al te doen? Aan de ene kant heb ik zoiets van "binnen is binnen", maar stel dat hotmail er ineens mee stopt ( ) of wat dan ook, dan ben ik de sjaak! Hoe ziet zo'n ding eruit, kun je de code noteren en het mailtje gewoon weggooien?
pi_36847539
Je krijgt inderdaad een email met een code erin. Deze zou je dus gewoon kunnen noteren en de email weggooien.. Let er overigens wel op dat Bol.com bonnen maar een bepaalde tijd geldig zijn.
pi_36848082
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef Leegle het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat je wil aanschaffen via checkitout.nl en hoe vaak je actief bent. Ik ben zelf groot fan van de goede doelen donaties (okeej, dit topic gaat over geld verdienen - maar toch!). De giraffe adopteren vind ik té cool
Haha, sorry hoor, maar een giraffe adopteren Ze bedenken steeds gekkere dingen tegenwoordig Heb me zojuist ook even aangemeld op www.checkitout.nl. Hoop wel dat het een beetje snel gaat met gratis dingen verdienen, want ik merk toch dat mij het vaak wat te langzaam gaat... we'll see
pi_36848556
Beste leden!! Wie nog niet lid is van Intomart, kan zich via deze LINK aanmelden
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:56:40 #149
107521 Furia
snoopy weer
pi_36849139
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef LotjeSpieg het volgende:
Je krijgt inderdaad een email met een code erin. Deze zou je dus gewoon kunnen noteren en de email weggooien.. Let er overigens wel op dat Bol.com bonnen maar een bepaalde tijd geldig zijn.
Weet je toevallig ook hoe lang? Ik heb hier een papieren van NIPO en die is "houdbaar" tot 31-12-2007. Dus zeg maar zo'n 2 jaar. Dat is hopelijk lang genoeg
pi_36849707
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:56 schreef Furia het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook hoe lang? Ik heb hier een papieren van NIPO en die is "houdbaar" tot 31-12-2007. Dus zeg maar zo'n 2 jaar. Dat is hopelijk lang genoeg
Mijn codes van inVotes zijn geldig tot maart 2007 (heb ze in maart ook aangevraagd, dus een jaar)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:36:13 #151
107521 Furia
snoopy weer
pi_36850181
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn codes van inVotes zijn geldig tot maart 2007 (heb ze in maart ook aangevraagd, dus een jaar)
Thanx Dan kan ik beter eerst overal saldo's flink op laten lopen

Niet dat ik van inVotes nog zoveel krijg
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:12:39 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36851203
Furia, je kunt natuurlijk ook gewoon je saldo hoog houden bij Intomart, gewoon niet laten uitbetalen!
Spoilers!
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:12:58 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36851207
Dat had je dus zelf ook al bedacht
Spoilers!
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:14:13 #154
107521 Furia
snoopy weer
pi_36851251
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat had je dus zelf ook al bedacht
Ja, maar ik ben altijd als de dood dat dat soort bureau's ermee stoppen voor ik een uitbetaling heb aangevraagd
pi_36858006
Kan iemand mij een invite sturen voor Nipo?

Op vaalserlady@hotmail.com

Thanks alvast
pi_36858031
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Furia het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben altijd als de dood dat dat soort bureau's ermee stoppen voor ik een uitbetaling heb aangevraagd
Daar ben ik ook altijd bang voor, daarom bij inVotes maar laten uitbetalen Intomart is toch vrij bekend en bestaat al jaren, hoop dus dat het daar niet zo'n vaart loopt....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36858216
Zo, alweer een Lotto-kraslot enquete. Ik dacht even dat ik dezelfde kreeg als de vorige keer, maar het was toch een andere. Leuk Pink Panter lot

Ik liep vandaag langs de Kijkshop, was ik mijn brief vergeten om de webcam te kunnen halen!!! STOM! Morgen maar ff langsgaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:04:58 #158
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36859753
Vandaag een uitnodiging voor een enquete van Ciao. Duurt 20 minuten, je ontvangt 1.98. Weet eigenlijk niet of ik hem invul, want ik vind Ciao niet zo'n betrouwbaar bureau (kan aan mij liggen, maar dat idee heb ik ). Daarom nog even kijken of ik er moeite insteek.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:37:09 #159
107521 Furia
snoopy weer
pi_36862509
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef miki het volgende:
Vandaag een uitnodiging voor een enquete van Ciao. Duurt 20 minuten, je ontvangt 1.98. Weet eigenlijk niet of ik hem invul, want ik vind Ciao niet zo'n betrouwbaar bureau (kan aan mij liggen, maar dat idee heb ik ). Daarom nog even kijken of ik er moeite insteek.
Bij Ciao kun je t gewoon doen, ik heb al 3 keer een uitbetaling gehad! En ja, binnen de gestelde termijn van een maand!
pi_36864034
Wie nodigt mij uit voor NIPO?
alvast bedankt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 19:36:21 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36864468
Ciao betaalt keurig uit hoor, no problem

Ik mag morgen weer Nipo-en:
quote:
Enige tijd geleden heeft u meegedaan aan het maandelijkse onderzoek. Dit
onderzoek is succesvol verlopen en wij willen u bij deze vragen of u opnieuw
een vragenlijst wilt invullen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:01:06 #162
107521 Furia
snoopy weer
pi_36865376
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef ingridsp het volgende:
Wie nodigt mij uit voor NIPO?
alvast bedankt!
Wat is je emailadres?
pi_36867388
Nou nog maar eens proberen.....heeft iemand een invite van nipo voor me?

graag naar: vaalserlady@hotmail.com


thanks
pi_36868094
Je kan jezelf ook aanmelden, gewoon ff een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:55:55 #165
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36871987
morgen weer NIPO'en over buitenreclame.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36872155
Zou iemand mij aan willen melden voor Nipo? j.vdgraaf at hccnet.nl

Verder zou ik graag mee willen doen aan die marktmeter van Intomart, weet iemand hoe je je hiervoor kun kwalificeren?

Alvast bedankt
pi_36872231
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef jvdgraaf het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden voor Nipo? j.vdgraaf at hccnet.nl

Verder zou ik graag mee willen doen aan die marktmeter van Intomart, weet iemand hoe je je hiervoor kun kwalificeren?

Alvast bedankt
you've got mail
pi_36872342
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef jvdgraaf het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden voor Nipo? j.vdgraaf at hccnet.nl

Verder zou ik graag mee willen doen aan die marktmeter van Intomart, weet iemand hoe je je hiervoor kun kwalificeren?

Alvast bedankt
Voor marktmeter moet je uitgenodigd worden door Intomart. Helaas (heb t ff opgezocht)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36872772
Daar was ik al bang voor helaas.

Zou iemand mij wel willen aanmelden voor NIPO: j.vdgraaf at hccnet.nl

Man_Made_God heeft mij alleen over Intomart gemaild, niet over nipo
pi_36878092
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:52 schreef vaalserlady het volgende:
Nou nog maar eens proberen.....heeft iemand een invite van nipo voor me?

graag naar: vaalserlady@hotmail.com


thanks
pi_36878185
quote:
Op woensdag 12 april 2006 08:35 schreef vaalserlady het volgende:

[..]
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
Je kan jezelf ook aanmelden, gewoon ff een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 12 april 2006 @ 08:56:12 #172
107521 Furia
snoopy weer
pi_36878392
Ik ben nu echt wat van slag hoor!!! Kijk ik bij mijn saldo van Ciao (waar ik 0,04 cent verwachtte...), staat er ineens 78,04! Wat blijkt? Eén van mijn reviews (ik heb het dus over Ciao Shopping) is beloond met een positie in het bonusfonds. Deze wordt dus ineens 78 euries waard!!!
  woensdag 12 april 2006 @ 09:22:37 #173
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_36878808
Ik heb nog meegebouwd aan het backoffice systeem voor de panelapplicatie van IntomartGfk Erg ingewikkelde materie

Maar uit pure interesse zou ik ook graag meedoen bij TNS Nipo. Kan iemand mij aanmelden met gabberhead [apefriemel] flitspaal.nl ?
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_36879048
is het nou echt zo moeilijk om een topic te lezen???
  woensdag 12 april 2006 @ 09:44:34 #175
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_36879191
Yup
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 10:03:34 #176
107521 Furia
snoopy weer
pi_36879549
En de IntoMart bonnen zijn toch maar aangevraagd! Ze zijn tot 6 april 2007 houdbaar, nou, dan hoop ik mijn systeempje toch wel te hebben!!
pi_36879873
quote:
Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef Furia het volgende:
Ik ben nu echt wat van slag hoor!!! Kijk ik bij mijn saldo van Ciao (waar ik 0,04 cent verwachtte...), staat er ineens 78,04! Wat blijkt? Eén van mijn reviews (ik heb het dus over Ciao Shopping) is beloond met een positie in het bonusfonds. Deze wordt dus ineens 78 euries waard!!!
'

Tof joh! Ik zou ook van slag zijn als ik ineens van 0,04 naar +78 zou gaan hahaha!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 12 april 2006 @ 10:20:46 #178
107521 Furia
snoopy weer
pi_36879930
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

'

Tof joh! Ik zou ook van slag zijn als ik ineens van 0,04 naar +78 zou gaan hahaha!
Direct uitbetaling aangevraagd natuurlijk Zat ik gisteren nog op krap 30 euro te wachten, is het nu ineens dik 107!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 10:21:32 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36879944
quote:
Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef Furia het volgende:
Ik ben nu echt wat van slag hoor!!! Kijk ik bij mijn saldo van Ciao (waar ik 0,04 cent verwachtte...), staat er ineens 78,04! Wat blijkt? Eén van mijn reviews (ik heb het dus over Ciao Shopping) is beloond met een positie in het bonusfonds. Deze wordt dus ineens 78 euries waard!!!
Jee, da's lekker! Ik krijg nooit zoveel vragenlijsten van Ciao eigenlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 april 2006 @ 10:22:01 #180
107521 Furia
snoopy weer
pi_36879961
Trouwens.... volgens mij ben ik aan mijn 25 mensen voor Intomart, maar ik heb nog iemand die waarschijnlijk ook lid wordt.. de link die hier t eerst naar boven komt zal ik aan die persoon geven! (moet wel voor 1 uur, want dan zou ik het geven!)
pi_36880235
Ik heb me ook bij NIPO aangemeld net.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:41:18 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36881974
Spoilers!
  woensdag 12 april 2006 @ 11:44:50 #183
107521 Furia
snoopy weer
pi_36882064
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Furia, dit is de mijne:
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp?wc=7&rrp=406430

Thanks!
jij ook bedankt zo heeft er in ieder geval nog iemand wat aan! Ik geef hem vanmiddag direct door!
pi_36882238
Heeft er misschien iemand een invite voor mij zodat ik mee kan doen bij TNS NIPO? Alvast bedankt!
pi_36882284
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef ikleef het volgende:
Heeft er misschien iemand een invite voor mij zodat ik mee kan doen bij TNS NIPO? Alvast bedankt!
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
Je kan jezelf ook aanmelden, gewoon ff een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
Het is geen Gmail
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 12:20:01 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36883146
quote:
Wij hebben een extra onderzoek over vrijetijdsactiviteiten.

De vragenlijst is bestemd voor Christan, de man van 5 jaar.


Ahhhhhhhhhhhhhh Zijn eerste...

(Nipo)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36883577
De man!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36890590
Is die voor de man van 5 jaar dan ook simpeler geschreven
Neem aan van wel
Vraag 1: Wat vind je van de totally spies
Vraag 2: Doe jij Chin Chan wel eens na
etc
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  woensdag 12 april 2006 @ 16:32:22 #189
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36891312
weer 12 NIPO points
nog 22 tot een bon
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 12 april 2006 @ 19:41:49 #190
107521 Furia
snoopy weer
pi_36896938
Ik had bij Business weer 13 puntjes erbij! Maar ik ben vergeten waar je daar nu kunt inloggen.. was dat al bekend? En zo ja, heeft iemand die link nog voor me??
O wacht, er stond al dat het nog niet mogelijk was

Nou ja, nog 11 Business puntjes tot een bol bon!!

[ Bericht 47% gewijzigd door Furia op 12-04-2006 19:49:25 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 20:04:57 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36897702
De man van 5 jaar heeft 19 nipoints verdiend en zijn moeder 20
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 april 2006 @ 20:51:24 #192
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36899441
ik krijg maar niks van nipo
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36902119
volgens mi is het bij nipo gewoon stil. Want ik had vorig jaar iedere maand wel een bon. En dit jaar heb ik er pas 1 gehad en zit ik nu ook pas rond 40 punten.
pi_36902371
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef MissX het volgende:
volgens mi is het bij nipo gewoon stil. Want ik had vorig jaar iedere maand wel een bon. En dit jaar heb ik er pas 1 gehad en zit ik nu ook pas rond 40 punten.
Misschien wordt het dusdanig populair dat ze veel geselecteerder publiek kunnen kiezen voor bepaalde onderzoeken.
pi_36907591
Intomart weer 60 centjes verdiend met een soort modeonderzoekje
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_36915819
Net nog even 8 punten verdiend bij Nipo, over alcohol. En ik kreeg een mail van Test and Vote voor 8000 punten! Doet de link het niet....
Spoilers!
pi_36923030
Heb zojuist m'n eerste Intomart IrisCheque aangevraagd!
pi_36955825
Had ik mijn eerste vragenlijst voor checkitout.nl, vul ik mijn leeftijd in, krijg ik dit
Je valt helaas buiten de doelgroep van het onderzoek.

Zelfde bij Lightspeed. Gisteren werkte de site niet, vandaag nog eens geprobeerd, vul mijn leeftijd in:
Er zijn al voldoende respondanten.
Grrr..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:35:41 #199
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36959575
Kreeg vandaag een onderzoek van interview nss, moest een vragenlijst van 20 minuten invullen, kreeg ik 7 euro voor. Moest mijn bankrekening invullen en daar maken ze het dan op over
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:37:21 #200
107521 Furia
snoopy weer
pi_36959615
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef miki het volgende:
Kreeg vandaag een onderzoek van interview nss, moest een vragenlijst van 20 minuten invullen, kreeg ik 7 euro voor. Moest mijn bankrekening invullen en daar maken ze het dan op over
Wees verstandig en bewaar het mailtje in ieder geval. Ik heb eerder ook al zo eentje ingevuld en nooit wat gezien. Deze keer (van 5-04) heb ik het bericht maar bewaard, zodat ik het zelf ook niet vergeet en ze er op kan wijzen als het over een maand ofzo nog niets is!
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:56:18 #201
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36960120
1,70 verdiend met een vragelijst over huidverzorgingsproducten van intomart. was met 5 minuutjes klaar
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:35:49 #202
107521 Furia
snoopy weer
pi_36961174
Mooi 10000 extra parels verdiend met de paaspuzzel van MoneyMiljonair

En ook 0,10 met de paaspuzzel van PaidMailOnline!
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:13:19 #203
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36962198
Ik heb een Logitech 2.1 setje besteld op BOL voor ¤45 .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:13:45 #204
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36962215
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:35 schreef Furia het volgende:
Mooi 10000 extra parels verdiend met de paaspuzzel van MoneyMiljonair

En ook 0,10 met de paaspuzzel van PaidMailOnline!
Geef me even je referallink voor MM dan meld ik me daar ook even aan .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:18:46 #205
107521 Furia
snoopy weer
pi_36962329
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Geef me even je referallink voor MM dan meld ik me daar ook even aan .
Thanks!!!

Hier issie

Als ik me voor jou nog ergens aan kan melden...
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:20:13 #206
107521 Furia
snoopy weer
pi_36962374
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een Logitech 2.1 setje besteld op BOL voor ¤45 .
Met bonnen zeker

Ik spaar naarstig door voor mijn TomTom! Nog 21.200 clix of 1452 NIPO punten
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:21:17 #207
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36962404
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Furia het volgende:

[..]

Met bonnen zeker

Ik spaar naarstig door voor mijn TomTom! Nog 21.200 clix of 1452 NIPO punten
Whehe . Wij hebben een TomTom. 700 geloof ik. Fijn ding is dat .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:27:36 #208
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36962547
Wat is het antwoord op de paaspuzzel? , en waar vind ik die dingen voor de puzzeltocht
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:33:15 #209
107521 Furia
snoopy weer
pi_36962698
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is het antwoord op de paaspuzzel? , en waar vind ik die dingen voor de puzzeltocht
Die puzzeltocht dingen verschillen, maar ik ga zelf altijd de links van de site zelf langs, dus bijvoorbeeld "faq", "contact" etc. Mijn oplossing was deze keer


Maar die puzzel wordt niet heel erg vaak vernieuwd helaas. De mailtjes gaan op zich wel hard, en de uitbetaling ook. Ik had het binnen een week ofzo al binnen!

[ Bericht 9% gewijzigd door Furia op 14-04-2006 20:34:05 (spoilers weg) ]
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:33:56 #210
107521 Furia
snoopy weer
pi_36962717
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:21 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Whehe . Wij hebben een TomTom. 700 geloof ik. Fijn ding is dat .
Of 170 mensen aanmelden bij MoneyMiljonair....
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:50:05 #211
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36963103
lol

[ Bericht 99% gewijzigd door Christiaan op 14-04-2006 20:40:23 (edit) ]
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:33:32 #212
107521 Furia
snoopy weer
pi_36964553
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:50 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Gefeliciteerd,
Je hebt de paaspuzzel succesvol opgelost. De computer heeft bepaald dat jij 5000 parels hebt gewonnen.

. Hoop dat het bij mij ook zo snel gaat.
vast wel! dan haal ik meteen even mijn spoilers weg, want als ze erachter komen dat je hem niet rechtmatig "gewonnen" hebt....

wat overigens wel loont is als je wat moet bestellen/kopen eerst even kijken of het ook op die site erbij staat. Ik had zo een keer inktpatronen nodig voor de printer en bij Inkclub waren ze wel goedkoop en kreeg je gratis fotopapier. Toen ik dat via MM deed kreeg ik ook nog iets van 50000 of 100000 parels
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:29:52 #213
107521 Furia
snoopy weer
pi_36974820
Ik liep net tegen een nieuw (volgens mij ook nieuw nieuw zeg maar) enquetebureau aan, Waardevolle Mening. De naam doet wat amateuristisch aan, maar ik heb me toch maar ingeschreven. Ze betalen uit in cd-bonnen of iris cheques en je kunt tussen de 0,40 en 80 euro voor een enquete krijgen. Ben benieuwd!
pi_36974859
Zou iemand wij alsjeblieft willen aanmelden bij TNS Nipo?
mijn e-mailadres is lexielazie@gmail.com
Het zou tof zijn.
pi_36975324
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 09:34 schreef lexielazie het volgende:
Zou iemand wij alsjeblieft willen aanmelden bij TNS Nipo?
mijn e-mailadres is lexielazie@gmail.com
Het zou tof zijn.
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
Je kan jezelf ook aanmelden, gewoon ff een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:31:07 #216
107521 Furia
snoopy weer
pi_36984632
MoneyMiljonair bericht...
quote:
Chrstn Voldoet niet aan de voorwaarden! 0 2006-04-14 19:21:45
  zondag 16 april 2006 @ 11:34:47 #217
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_37000704
laat maar

[ Bericht 98% gewijzigd door Whiskers op 16-04-2006 11:35:28 (laat maar) ]
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zondag 16 april 2006 @ 12:17:25 #218
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37001631
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:31 schreef Furia het volgende:
MoneyMiljonair bericht...
[..]

Vaag :S. Ik heb ook helemaal geen bericht gekregen dat ik niet toegestaan ben, ik heb zelfs helemaal geen bericht gekregen...
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 16 april 2006 @ 13:06:25 #219
107521 Furia
snoopy weer
pi_37002844
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:17 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Vaag :S. Ik heb ook helemaal geen bericht gekregen dat ik niet toegestaan ben, ik heb zelfs helemaal geen bericht gekregen...
Hier staat ook nog dat je 0 parels hebt en dat is een "voorwaarde", dus het kan zijn dat het daarom bij mij nog niet geaccepteerd is. Anders moet je t ff vragen, want je zou zelf direct wel een wachtwoord moeten krijgen...

O wacht, je moet minimaal 16 jaar zijn.... dat ben je toch niet?
  zondag 16 april 2006 @ 13:43:20 #220
62165 vuurwerkman
VERDIEN-ONLINE.NET
pi_37003792
Ik kan maar 4 letters van die paaspuzzel vinden Iemand nog 'hints'?
  zondag 16 april 2006 @ 13:46:43 #222
107521 Furia
snoopy weer
pi_37003891


[ Bericht 100% gewijzigd door Furia op 16-04-2006 14:04:52 ]
pi_37003957
dankjewel!

Ik heb 7500 parels gewonnen
  zondag 16 april 2006 @ 14:05:05 #224
107521 Furia
snoopy weer
pi_37004335
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:49 schreef morgaine21 het volgende:
dankjewel!

Ik heb 7500 parels gewonnen
pi_37005711
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 09:29 schreef Furia het volgende:
Ik liep net tegen een nieuw (volgens mij ook nieuw nieuw zeg maar) enquetebureau aan, Waardevolle Mening. De naam doet wat amateuristisch aan, maar ik heb me toch maar ingeschreven. Ze betalen uit in cd-bonnen of iris cheques en je kunt tussen de 0,40 en 80 euro voor een enquete krijgen. Ben benieuwd!
Heb me hier ook voor ingeschreven
eerst even gekeken wat het nou voor iets was (zeker met zo'n url) maar dit komt denk ik omdat het een engels bedrijf is dat zich nu ook op de Nederlandse markt richt.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  zondag 16 april 2006 @ 15:04:04 #226
107521 Furia
snoopy weer
pi_37005799
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef Blueman het volgende:

[..]

Heb me hier ook voor ingeschreven
eerst even gekeken wat het nou voor iets was (zeker met zo'n url) maar dit komt denk ik omdat het een engels bedrijf is dat zich nu ook op de Nederlandse markt richt.
Ja, ik vind het er neit geweldig uitzien, maar goed, alles gratiesss! Zodra ik een enquete krijg laat ik het wel weten! Ik heb overigens geen telefoonnummers ingevuld. Dat vertrouw ik wat minder, met ook al die sms-spam enzo tegenwoordig.
pi_37006049
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:04 schreef Furia het volgende:

[..]

Ja, ik vind het er neit geweldig uitzien, maar goed, alles gratiesss! Zodra ik een enquete krijg laat ik het wel weten! Ik heb overigens geen telefoonnummers ingevuld. Dat vertrouw ik wat minder, met ook al die sms-spam enzo tegenwoordig.
Nee dat doe ik ook niet.
Vind dat ook nog een beetje
Zitten soms wel rare antwoorden bij waaruit je moet kiezen.
Geef ik aan dat ik student bent en daarna vragen ze met hoeveel mensen ik werk in mijn organisatie.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_37017914
kan iemand mij ook een invite sturen voor nipo

e-mail staat op profiel
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_37018002
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef Stealth-B2 het volgende:
kan iemand mij ook een invite sturen voor nipo

e-mail staat op profiel
NEE

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37018059
Lezen is schijnbaar wel heel moeilijk voor sommige mensen.
pi_37018126
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:15 schreef MissX het volgende:
Lezen is schijnbaar wel heel moeilijk voor sommige mensen.
Ja idd. Wat zou Nipo ook moeten met mensen die niet kunnen lezen?
Ik voel me erg gemeen nu , maar hee, hoe meer aanmeldingen, hoe minder enquetes voor ONS....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 16 april 2006 @ 22:21:45 #232
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37018234
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:06 schreef Furia het volgende:

[..]

Hier staat ook nog dat je 0 parels hebt en dat is een "voorwaarde", dus het kan zijn dat het daarom bij mij nog niet geaccepteerd is. Anders moet je t ff vragen, want je zou zelf direct wel een wachtwoord moeten krijgen...

O wacht, je moet minimaal 16 jaar zijn.... dat ben je toch niet?
Gelukkig is mijn alter-ego met precies dezelfde naam en adres en telefoonnummer maar een andere leeftijd en ander e-mailadres er nog,
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_37018253
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja idd. Wat zou Nipo ook moeten met mensen die niet kunnen lezen?
Ik voel me erg gemeen nu , maar hee, hoe meer aanmeldingen, hoe minder enquetes voor ONS....
Na niets gemeens aan, als je niet eens de laatste pagina kan lezen van een topic, ben je gewoon een sukkel die het verdient.

En zouden wij echt minder enquetes krijgen, naarmate ze meer aanmeldingen krijgen?? Kan me wel voorstellen dat ze op een gegeven moment gaan instellen dat je meer punten nodig hebt voor 1 bon. Omdat ze zoveel mensen hebben die meedoen en het ze dan teveel bonnen kost.

Ik heb trouwens een cd liggen met een onderzoek voor morgen, duur +/- 35 min. Dus ik hoop op veel punten.
pi_37018261
Oh ik heb eindelijk de webcam opgehaald! Kijkshop-mevrouw ging eerst de hele brief lezen, daarna zoeken, kwam terug, collega vragen, weer weg om te zoeken.

En in de winkel hing een groot bord: WEBTESTER WORDEN - GRATIS WEBCAM. Ik hoorde d'r ook nog wat zeggen van "mobiele telefoon" (Oh, ook prima hoor dacht ik bij mezelf).

Na een tijdje had ze 'm gevonden, ik moest me legitimeren en een handtekening zetten op de brief. En nu heb ik dus een webcammie!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37018320
Meer mensen is een diverser publiek, dus zul je minder onderzoeken krijgen omdat Nipo specifiekere doelgroepen gaat krijgen/kan samenstellen. Denk ik. Wat op zich voor de resultaten natuurlijk veel beter is.

Alleen niet voor mijn Creative Vision van 350 euro
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37018366
Ik moet trouwens ALTIJD invullen hoeveel auto's we hebben (drie ) en welk merk, krijgt mijn vader van Nipo een papieren enquete over Hyundai! Terwijl ik DUIDELIJK heb aangegeven dat IK de Hyundai rij, pap een Opel en mam een Twingo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37018493
lekker stom dan. Maar nu heb je je eigen huishouden, dus kan dat binnenkort niet meer
pi_37018901
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:29 schreef MissX het volgende:
lekker stom dan. Maar nu heb je je eigen huishouden, dus kan dat binnenkort niet meer
Mja. Dan kan ik ook niet zijn bonnen uit de post vissen
Bij een aantal bureau's heb ik al doorgegeven dat ik op mezelf woon, ben alleen vergeten welke zal ze komende week allemaal eens nalopen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 17 april 2006 @ 07:28:45 #239
107521 Furia
snoopy weer
pi_37024777
Voor diegene die de oplossing voor de paaspuzzel van MM wilde weten (voor de laatste keer!!!!!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 april 2006 @ 07:29:30 #240
107521 Furia
snoopy weer
pi_37024778
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:24 schreef Syrena het volgende:
Meer mensen is een diverser publiek, dus zul je minder onderzoeken krijgen omdat Nipo specifiekere doelgroepen gaat krijgen/kan samenstellen. Denk ik. Wat op zich voor de resultaten natuurlijk veel beter is.

Alleen niet voor mijn Creative Vision van 350 euro
Daar ben je eerder als bij mijn TomTom. Ik heb mijn eisen al bijgeschroeft naar de One, die is "maar" 389 hihi
pi_37025161
Ik heb maar maar 5 letters gevonden van de MM Paaspuzzel kan iemand mij in de juiste richting sturen zodat ik de andere 4 ook kan vinden? Heb al nagedacht over de oplossing, maar kan niks bedenken.
  maandag 17 april 2006 @ 10:13:11 #242
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37025648
quote:
Op maandag 17 april 2006 09:23 schreef wildeman het volgende:
Ik heb maar maar 5 letters gevonden van de MM Paaspuzzel kan iemand mij in de juiste richting sturen zodat ik de andere 4 ook kan vinden? Heb al nagedacht over de oplossing, maar kan niks bedenken.
Zie twee posts boven je.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_37034135
Net een nipo enquete gemaakt van 61 punten Kijk dat schiet op, zulke wil ik wel vaker. En zolang was ik er niet eens mee bezig, nog geen half uur.
  maandag 17 april 2006 @ 21:46:58 #244
107521 Furia
snoopy weer
pi_37044935
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:21 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Gelukkig is mijn alter-ego met precies dezelfde naam en adres en telefoonnummer maar een andere leeftijd en ander e-mailadres er nog,
Volgens mij trappen ze daar wat minder in....
quote:
ChrisFOK Persoon is/was al lid! 0 2006-04-16 22:43:21
  maandag 17 april 2006 @ 22:32:06 #245
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37046632
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Furia het volgende:

[..]

Volgens mij trappen ze daar wat minder in....
[..]

Ik kan nog wel parels verdienen :S.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 17 april 2006 @ 22:41:29 #246
107521 Furia
snoopy weer
pi_37047105
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik kan nog wel parels verdienen :S.
Wat raar, hij geeft bij mij nog steeds die melding... Misschien dat het nog veranderd..
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:14:50 #247
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37059428
Net gebeld door SNSbank. Ze hebben te weinig adviseurs voor alle buzzers, dus ze zijn gesprekken aan t afzeggen. Mag hopen dat het niet mijn buzz status beinvloed.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37065013
Heb me een tijdje terug aangemeld op www.checkitout.nl, ik moet nog een paar enquetes meedoen en dan ga ik die PS2 aanvragen
Iets voor jullie misschien? Omdat checkitout eigenlijk nergens genoemd wordt door iemand
pi_37068272
vreemd. Ik heb een mailtje van intomart gekregen (mn eerste online onderzoek whoo) en het zou 10 min. gaan duren. Op de link in de mail geklikt en naar de eerste vraag gegaan (stuk of 5 tv programma's en of ik die deze week gekeken heb, antwoord overal 'nee'),...en dat was het dan al want toen kwam ik op de pagina waarop stond dat ik klaar was. Ik denk dat er iets fout is gegaan, het bedrag staat ook nog niet bij mn saldo (of duurt dat altijd langer?).
pi_37069071
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef saksia het volgende:
vreemd. Ik heb een mailtje van intomart gekregen (mn eerste online onderzoek whoo) en het zou 10 min. gaan duren. Op de link in de mail geklikt en naar de eerste vraag gegaan (stuk of 5 tv programma's en of ik die deze week gekeken heb, antwoord overal 'nee'),...en dat was het dan al want toen kwam ik op de pagina waarop stond dat ik klaar was. Ik denk dat er iets fout is gegaan, het bedrag staat ook nog niet bij mn saldo (of duurt dat altijd langer?).
Bij Intomart duurt het altijd even eer ze je saldo bijboeken, maar het kan ook zo zijn geweest dat je niet in hun doelgroep viel en dan krijg je niks. Maar meestal komt er wel een scherm waarop dat staat. Zeker weet ik 't niet, heb al lang niks meer van ze gehad
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:40:35 #251
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37069328
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef saksia het volgende:
vreemd. Ik heb een mailtje van intomart gekregen (mn eerste online onderzoek whoo) en het zou 10 min. gaan duren. Op de link in de mail geklikt en naar de eerste vraag gegaan (stuk of 5 tv programma's en of ik die deze week gekeken heb, antwoord overal 'nee'),...en dat was het dan al want toen kwam ik op de pagina waarop stond dat ik klaar was. Ik denk dat er iets fout is gegaan, het bedrag staat ook nog niet bij mn saldo (of duurt dat altijd langer?).
Dat is het dagelijkse tvonderzoek. Dit moet je elke dag invullen. Als je dit minimaal 10 keer per maand doet, dan krijg je ¤2 per maand.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_37069548
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dat is het dagelijkse tvonderzoek. Dit moet je elke dag invullen. Als je dit minimaal 10 keer per maand doet, dan krijg je ¤2 per maand.
oh zo. Raar dan dat er in het mailtje staat dat het ongeveer 10 min. in beslag gaat nemen en je voor een volledig ingevulde lijst 1.70 euro krijgt, dat zal dan wel een algemeen stukje zijn over de grotere onderzoeken .
pi_37070236
net een enquete van Nipo ingevuld over mobiele telefonie voor 21 punten

Had ik al verteld over een man die bij mij aan de deur kwam om een enquete in te vullen via zijn laptop? Dat ging ook over mobiele telefonie van HI. Was net zo'n programma als wij op onze pc gebruiken, maar het moest via zijn laptop. Heel vaag.. Het kost Nipo veel meer om zo'n enquete via een persoon te laten invullen. Laptop kost geld, die vent verdiend er ook wat mee en ik krijg een 5 euro bon voor een half uur enquete.
Had hem liever via mijn eigen pc ingevuld, gaat dan veel sneller en kan me dan ook beter concentreren dan dat er iemand naast mij zit.
Ben benieuwd wanneer ik de 5 euro bon krijg. Nog steeds niets ontvangen.
Was ik net overgestapt naar het sparen voor bol.com bonnen, kon ik bij die vent niet bol.com aanvinken. Alleen Blokker, FRS of donatie. Tsss.. Dan maar Blokker.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:19:33 #254
107521 Furia
snoopy weer
pi_37070863
Ik heb al een hele tijd niets gehad van NIPO
pi_37076012
Ik had net een nipo voor 59 punten
Dat betekend dus weer een bon, dus 2 bonnen ondrweg van nipo dan en 1 van 20 euro va intomart
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:26:21 #256
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37076040
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef Furia het volgende:
Ik heb al een hele tijd niets gehad van NIPO
Second that helaas.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:26:36 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37076048
Morgen screening van NIPO weer.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 19 april 2006 @ 00:32:57 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_37083725
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dat is het dagelijkse tvonderzoek. Dit moet je elke dag invullen. Als je dit minimaal 10 keer per maand doet, dan krijg je ¤2 per maand.
Ik denk het niet hoor. Voor het televisiewaarderingsonderzoek krijg je een hele screening en uitleg. Vooraf sowieso de vraag of je geinteresseerd bent. Je krijgt dan ook niet de vraag of je een bepaald programma hebt gezien. Je moet in een online tv-gids aanvinken wat je gisteren gekeken hebt en dan per programma (max. 3) een paar vragen beantwoorden over presentatie, saaiheid, e.d.
Spoilers!
pi_37099847
Ik heb nog een enquetebureau ontdenkt, Synovate Global Panel. Hier kun je sparen voor Iris Cheques. Wie interesse heeft, kan zich via mij melden m.b.v. e-mailadres
  woensdag 19 april 2006 @ 17:03:32 #260
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37100183
WTF . Ik had dus vorige week eindelijk mijn ¤20 van Intomart, na een jaartje ofzo. Ik zette mijn refferallink van Intomart in mijn sig. Ik kijk vandaag toevallig, heb ik weer ¤19,90 .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_37100493
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
WTF . Ik had dus vorige week eindelijk mijn ¤20 van Intomart, na een jaartje ofzo. Ik zette mijn refferallink van Intomart in mijn sig. Ik kijk vandaag toevallig, heb ik weer ¤19,90 .
Ik had mijn link in een OP van een topic op Tweakers gezet, ook ¤ 32,- mee verdiend
  woensdag 19 april 2006 @ 18:17:37 #262
107521 Furia
snoopy weer
pi_37102392
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
WTF . Ik had dus vorige week eindelijk mijn ¤20 van Intomart, na een jaartje ofzo. Ik zette mijn refferallink van Intomart in mijn sig. Ik kijk vandaag toevallig, heb ik weer ¤19,90 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik schrok me ook de pletter ja!
pi_37104634
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:17 schreef Furia het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik schrok me ook de pletter ja!
Och, mocht je nog mensen willen aanmelden, mag je best mijn link
gebruiken hoor. Ik ben de moeilijkste niet
  woensdag 19 april 2006 @ 19:40:57 #264
107521 Furia
snoopy weer
pi_37104933
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:31 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Och, mocht je nog mensen willen aanmelden, mag je best mijn link
gebruiken hoor. Ik ben de moeilijkste niet
Ik zal het onthouden

Trouwens wel een uitnodiging voor NIPO gehad voor vanavond! Over pastasauzen En er komt ook weer een Bol bon aan!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 19:47:09 #265
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_37105163
Net een onderzoekje ingevuld over radiospotjes van 18 punten en van Intomart weer een melding dat ze genoeg vragenlijsten hadden... Je mag echt niet een paar uur te laat mail checken, dan gaat een onderzoek al aan je neus voorbij
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_37106249
MIJN LINK mag je ook wel gebruiken hoor Furia
  woensdag 19 april 2006 @ 21:53:19 #267
107521 Furia
snoopy weer
pi_37109821
Net eentje voor NIPO gekregen van 40 punten
pi_37109837
Echt een heel dom vraagje waarschijnlijk. Ik ben ook lid van Intomart, maar waar kan ik 'mijn' link vinden?
pi_37109907
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef LotjeSpieg het volgende:
Echt een heel dom vraagje waarschijnlijk. Ik ben ook lid van Intomart, maar waar kan ik 'mijn' link vinden?
Ik heb hem een weekje of 1.5 terug via de mail gehad. Stond in dat ze op zoek waren naar nieuwe leden en dat je ¤ 2,- per nieuw lid kreeg.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:55:51 #270
107521 Furia
snoopy weer
pi_37109909
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef LotjeSpieg het volgende:
Echt een heel dom vraagje waarschijnlijk. Ik ben ook lid van Intomart, maar waar kan ik 'mijn' link vinden?
Niet dom, je kunt hem namelijk niet op de site vinden volgens mij. Heel af en toe (en laatst was het zover) krijg je van Intomart een mailtje met dat ze nieuwe leden zoeken enzo. Daarin staat dan je link. Heb je die niet gehad? Misschien even een mailtje aan wagen?
pi_37110142
Bedankt voor de snelle reacties. Ik kan me de email inderdaad wel nog herinneren, en had hem naar mijn idee ook bewaard. Maar mijn emailbox denkt hier anders over.
Ik heb een email gestuurd met het verzoek om nogmaals de link te versturen.
pi_37127864
Ik heb mijn link voor IntomartGfk gekregen.
pi_37128731
En ik heb vandaag twee ¤ 10,- Iris Cheque's gehad! Ook van Intomart.
pi_37128994
En ik heb mn link maar in mn sig gezet. Ik moest er wel zes topics voor terugbladeren hehehe
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37129262
Hallo,

Wil iemand mij mss aanmelden voor de NIPO-enquetes?

Alvast bedankt!

Barbababs
pi_37129393
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:33 schreef barbababs het volgende:
Hallo,

Wil iemand mij mss aanmelden voor de NIPO-enquetes?

Alvast bedankt!

Barbababs
Ik heb je een uitnodiging gestuurd.
Voor alle anderen die lid willen worden van Nipo:
Je kan jezelf ook aanmelden, stuur een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
  donderdag 20 april 2006 @ 15:49:02 #277
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37129712
quote:
tot wanneer is die link geldig? ben het mailtje ervan kwijt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37135056
quote:
Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef Furia het volgende:
Ik ben nu echt wat van slag hoor!!! Kijk ik bij mijn saldo van Ciao (waar ik 0,04 cent verwachtte...), staat er ineens 78,04! Wat blijkt? Eén van mijn reviews (ik heb het dus over Ciao Shopping) is beloond met een positie in het bonusfonds. Deze wordt dus ineens 78 euries waard!!!
Hoe werkt Ciao Shopping nou precies? Er moeten reviews geschreven worden. Maar wat schiet je daar mee op?
  donderdag 20 april 2006 @ 18:59:23 #279
107521 Furia
snoopy weer
pi_37135760
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef LotjeSpieg het volgende:

[..]

Hoe werkt Ciao Shopping nou precies? Er moeten reviews geschreven worden. Maar wat schiet je daar mee op?
Als ik t je vertel, wordt je dan via mijn linkje lid?

Maar goed: je schrijft reviews inderdaad en voor iedere keer dat een ander lid die leest/beoordeeld krijg jij een bepaald bedrag. Dit hangt af van het aantal eurotekens dat erachter staat (dit zie je als je er eentje wilt gaan schrijven). Het kan 0,01, 0,02 of 0,03 zijn. Als je de allereerste bent die over een bepaald product een review schrijft krijg je de eerste 3 (?) maanden het dubbele daarvan. Daarnaast wordt er iedere maand 3000 euro verdeeld over de beste reviews. Dit wordt helemaal door Ciao beoordeeld en je kunt eigenlijk bijna niet weten of je er wel of niet bij zit, maar als je er bij zit heb je een mooie bonus te pakken! Zo voldoende info??
  donderdag 20 april 2006 @ 18:59:50 #280
107521 Furia
snoopy weer
pi_37135775
O ja, waarvoor ik eigenlijk kwam: ik had vandaag 7,70 van OpinionBar binnen!
pi_37138518
Bedankt voor de uitleg!! Ik kan de eurotekens niet vinden...

Sorry, maar ik was al lid.. Dus kan me helaas niet aanmelden via jouw link.
pi_37138597
Ow wacht...
Ik denk dat ik ze heb gevonden. Naast de naam van het product. In het grijs.
Ik heb een review geschreven, deze is ook al bekeken, maar ik heb nog geen geld erbij. Duurt dat een tijdje?
  donderdag 20 april 2006 @ 21:14:36 #283
107521 Furia
snoopy weer
pi_37140507
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef LotjeSpieg het volgende:
Ow wacht...
Ik denk dat ik ze heb gevonden. Naast de naam van het product. In het grijs.
Ik heb een review geschreven, deze is ook al bekeken, maar ik heb nog geen geld erbij. Duurt dat een tijdje?
De "volgende ochtend" is het altijd verwerkt!!! Waarover gaat je review? Dan kan ik m ook nog beoordelen
pi_37141608
Nokia 6230. Kan ik voor jou iets beoordelen?

[ Bericht 54% gewijzigd door LotjeSpieg op 20-04-2006 21:46:11 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 21:42:19 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37141683
Vraagje: ik kreeg vandaag voor het eerst van NIPO m'n puntenoverzicht, en daar is alleen het recente doelgroepenonderzoek in terug te vinden, maar je kreeg toch ook punten voor die allereerste vragenlijst, over je interesses e.d.? Zeg maar de "aanmeldingsvragenlijst"? Ik heb daar dan dus geen punten voor gekregen...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37142066
Dat kan soms even duren voor de eerste punten er op staan, als die er bij het volgende overzicht nog niet bijstaan daneven aan de bel trekken bij hun, maar bij mij stonden ze ook pas bij het 2e overzicht er op.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:51:06 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37142202
Ok, dankjewel Anitra Ik houd het in de gaten!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 21:52:11 #288
107521 Furia
snoopy weer
pi_37142291
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef LotjeSpieg het volgende:
Nokia 6230. Kan ik voor jou iets beoordelen?
Ik heb je al gevonden!!!! Nu moet je mijn reviews ook wel kunnen vinden
pi_37150621
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:59 schreef Furia het volgende:

[..]

Als ik t je vertel, wordt je dan via mijn linkje lid?

Maar goed: je schrijft reviews inderdaad en voor iedere keer dat een ander lid die leest/beoordeeld krijg jij een bepaald bedrag. Dit hangt af van het aantal eurotekens dat erachter staat (dit zie je als je er eentje wilt gaan schrijven). Het kan 0,01, 0,02 of 0,03 zijn. Als je de allereerste bent die over een bepaald product een review schrijft krijg je de eerste 3 (?) maanden het dubbele daarvan. Daarnaast wordt er iedere maand 3000 euro verdeeld over de beste reviews. Dit wordt helemaal door Ciao beoordeeld en je kunt eigenlijk bijna niet weten of je er wel of niet bij zit, maar als je er bij zit heb je een mooie bonus te pakken! Zo voldoende info??
Dus... als ik het goed begrijp sturen zij af en toe een vragenlijst maar gaat het erom dat ik reviews schrijf over producten die ik heb?
Dus als ik heel goed schrijven kan en een aantal producten heb die redelijk "uniek" zijn, dan kan ik hier grof geld mee verdienen (als hun mijn reviews goed beoordelen)
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_37152423
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik heb je al gevonden!!!! Nu moet je mijn reviews ook wel kunnen vinden
Ik heb je reviews gevonden. Ik heb bij je auto commentaar gezet. Leuk geschreven!
Verdien je alleen geld als mensen commentaar achterlaten, of ook als ze alleen de review lezen?
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:40:16 #291
107521 Furia
snoopy weer
pi_37154119
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 02:11 schreef Blueman het volgende:

[..]

Dus... als ik het goed begrijp sturen zij af en toe een vragenlijst maar gaat het erom dat ik reviews schrijf over producten die ik heb?
Dus als ik heel goed schrijven kan en een aantal producten heb die redelijk "uniek" zijn, dan kan ik hier grof geld mee verdienen (als hun mijn reviews goed beoordelen)
Ciao is van de enquetes, Ciao Shopping is daar een LOSSTAAND onderdeel van. Met unieke producten doe je het beter in de zin van dat er weinig reviews over geschreven worden, maar er moet ook voldoende belangstelling voor zijn: "medeleden" moeten ze namelijk wel willen lezen!
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:40:44 #292
107521 Furia
snoopy weer
pi_37154134
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef LotjeSpieg het volgende:

[..]

Ik heb je reviews gevonden. Ik heb bij je auto commentaar gezet. Leuk geschreven!
Verdien je alleen geld als mensen commentaar achterlaten, of ook als ze alleen de review lezen?
Alleen bij beoordeling, dus die knopjes met behulpzaam enzo. Commentaar maakt niet uit! Maar dat is natuurlijk wel handiger, want zo kan een ander ook zijn review verbeteren

[ Bericht 14% gewijzigd door Furia op 21-04-2006 11:07:40 ]
pi_37154750
Furia, bedankt voor de uitleg. Ik zal later de rest van je reviews beoordelen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:42:36 #294
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_37155753
het enige drama aan de spaar programma's vind ik dat het zo lang duuuuuurt
ik klik fanatiek verder
Computer Says No
pi_37157531
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:40 schreef Furia het volgende:
Lotje kan ik wel vinden.. maar jou niet...
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_37157963
Ik mag meedoen aan de Vloekmonitor! Moet alleen wel ff ergens een videorecorder vandaan halen om de uren op te nemen. Ben erg benieuwd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37158327
oh ik ben jaloers! dat leek me nou een leuk onderzoek om aan mee te doen
pi_37158382
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:07 schreef MissX het volgende:
oh ik ben jaloers! dat leek me nou een leuk onderzoek om aan mee te doen
MIj ook, maar je bent er per dag dus echt wel 2 uur mee bezig. Gelukkig mag ik naar Net5, MTV en RTL7 kijken en geen Talpa *rrrrrillll*. Moet het ook echt opnemen, want maandag moet ik van 12.00 - 14.00 uur
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37158394
Tis overigens 99 Nipoints voor een week.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:14:50 #300
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_37158532
waar kan je je referal linkn vinden van intomart?
Computer Says No
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')