Ik ook..quote:
Ik had hem groter geschat. Mijn interesse is nog niet helemaal verdwenen, want in principe is 2 kratjes bier ook wel voldoende.quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef Rubbadubba het volgende:
Buitenkant
Hoogte: 80 cm
Breedte: 37 cm
Diepte: 42 cm
Lampen zijn gewoon met schakelaar uit te zetten, zonder dat de koelkast uit moet staan
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:48 schreef Banzi het volgende:
Het apparaat zou buiten op een balkon komen te staan. Een heel klein beetje beschut tegen wind en regen. Ik kan helaas niet voorkomen dat als het goed waait, dat het apparaat nat gaat worden. Bestaat er een behandeling dat het apparaat ook in de regen nog veilig zijn werk kan doen?
Gast alsof Duvel überhaupt getapt wordt... Dat is dus niet op fust te verkrijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Heb je er misschien een van het merk Duvel?
20 euroquote:Op woensdag 19 april 2006 21:13 schreef zwelgje81 het volgende:
exclusief verzendkosten dan?
En iemand nog interesse in die koelkast? Als je wat leuks tegen te ruilen heb wil ik er ook over denken. Evt Hardware ofzo of digicams of wat dan ook
75 euro, ik zou de koelkast wel snel op willen halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:13 schreef zwelgje81 het volgende:
En iemand nog interesse in die koelkast? Als je wat leuks tegen te ruilen heb wil ik er ook over denken. Evt Hardware ofzo of digicams of wat dan ook
Sorry hoewel ik het geld goed kan gebruiken vind ik het nog iets te weinigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef Banzi het volgende:
[..]
75 euro, ik zou de koelkast wel snel op willen halen.
Reviews van de camera zijn mij iets te slecht en heb nu een Olympus c-170 dus dan ga ik alleen achteruit in kwaliteitquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb op zich wel interesse.
Heb ook nog wel een digicam die je dan mag hebben.
4MP Trust Powerc@m 820 met 32mb geheugencard.
Iets te weinig... Wat is dan wel voldoende?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:04 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Sorry hoewel ik het geld goed kan gebruiken vind ik het nog iets te weinig
Bod genoteerd, kan je mailen op fokzooi (@) wanadoo.nlquote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef T-OPEL het volgende:
Via een vrindin werd ik hier op attend gemaakt.
Voor Ī 150,- kom ik hem vandaag of morgen nog bij je halen.
Ik verzamel alles van Heineken en kan deze kast goed gebruiken.
Zet ik alleen de lamp aan en de koeling uit, tja dat heb je als je geen bier liefhebber ben.
Graag hoor ik wat van je.
Kga vanaaf even wegen en dan kan ik kijken wat het versturen kostquote:
Onder voorbehoud verkochtquote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef T-OPEL het volgende:
Via een vriendin werd ik hier op attent gemaakt.
Voor Ī 150,- kom ik hem vandaag of morgen nog bij je halen.
Ik verzamel alles van Heineken en kan deze kast goed gebruiken.
Zet ik alleen de lamp aan en de koeling uit, tja dat heb je als je geen bier liefhebber ben.
Graag hoor ik wat van je.
hallo ts?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef PatriotOnline het volgende:
ik heb interesse in dee murphys tapknop, heb je hem nog? En leuke 19" serverkast heb je![]()
Voor 150 kan je hem vandaag ophalen,dan hebben we een dealquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Banzi het volgende:
als ik morgen (technisch gezien vandaag (vrijdag)) langs kan komen, wil ik hem voor 150 wel overnemen. 150 is overigens wel mijn max! tapknoppen heb ik niet zo heel veel aan, of ze moeten passen op een beertender? Een kras kan ik nog wel overheen komen, het is immers een gebruikt ding. Misschien kan je ipv tapknoppen compenseren met wat anders? afschuimers, of andere heineken kleinigheden? Ik denk dat we er wel uit zouden kunnen komen. Overigens kan ik alleen overdags, 's avonds heb ik al weer andere afspraken.
Murphy's heb ik nog idd, mail even voor verder af te handelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef PatriotOnline het volgende:
ik heb interesse in dee murphys tapknop, heb je hem nog? En leuke 19" serverkast heb je![]()
Er is iets met me wanadoo aan de hand dus kan niet binnen halen, zou je nogmaals kunnen mailen naar shaunroth@hotmail.comquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef Banzi het volgende:
you've got mail...
Best een slappe grap, sorry.quote:
Niet alles is toch verkochtquote:Op zondag 30 april 2006 05:13 schreef popolon het volgende:
Maar het is verkocht!!!!
Het mag dicht !!
Die knop zoals op de foto ligt nu idd bij mij... ben wel bereid die te verkopen, maar heb geen idee of ik hem wel door de brievenbus kan duwen....quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:24 schreef PatriotOnline het volgende:
hoe zit het nu met de murphys knop? ligt die nu bij Banzi?
hij is voor mij "just for fun". je bood zelf 10 euro incl. verzending meen ik, dat wil ik er ook wel voor geven.quote:Op zondag 30 april 2006 09:19 schreef Banzi het volgende:
[..]
Die knop zoals op de foto ligt nu idd bij mij... ben wel bereid die te verkopen, maar heb geen idee of ik hem wel door de brievenbus kan duwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |