Laat de grote clubs maar eerst meer bekerwedstrijden spelen, dan kijken we wel verder.quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je echt wat aan het imago wilt doen moet je er een voorronde CL plaats aan koppelenDan willen ze wel vechten en valt er tenminste iets te vieren. Helaas hebben we daar eigenlijk een CL plaats te weinig voor, 2 ipv 3.
quote:De aanklager van KNVB heeft weinig clementie voor Tininho en Juanfran, voor wie het seizoen zomaar voorbij kan zijn.
Tininho en Juanfran moeten vrezen dat het reguliere seizoen erop zit. Als het aan de aanklager van de KNVB ligt, krijgen NEC'er en de Ajacied een straf van vier duels aan hun broek. Voor de Spaanse linksback van Ajax gaat het om een onvoorwaardelijke straf, in het schikkingsvoorstel voor Braziliaan is één wedstrijd voorwaardelijk opgenomen.
Juanfran ging zondag in de wedstrijd tegen Roda JC in de fout. De Spaanse back kreeg direct een rode kaart van scheidsrechter Roelof Luinge, die natrappen had geconstateerd. Mocht de Ajacied de schikking naast zich neerleggen, zal de tuchtcommissie zich over de zaak gaan buigen. In de strafmaat is rekening gehouden met zijn strafblad.
Tininho moest wachten op een schikkingsvoorstel, omdat de verklaring van 'slachtoffer' Jason Culina op zich liet wachten. De Braziliaanse NEC'er had twee weken geleden in het duel met PSV een elleboogstoot uitgedeeld, maar ontliep een straf omdat het voorval scheidsrechter Kuipers was ontgaan. Tininho heeft tot dinsdagochtend de gelegenheid te reageren op het schikkingsvoorstel
De KNVB-aanklager wil Marcel Seip voor één wedstrijd aan de kant houden voor het onreglementair afstoppen van de doorgebroken NEC'er Saïd Boutahar. De verdediger van SC Heerenveen kreeg voor zijn vergrijp de rode kaart.
Vertrouw er maar niet op.quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef zjroentje het volgende:
Gezien de nieuwe richtlijnen van de KNVB, tot uiting gekomen in de vrijspraak van Polak en Buijs, lijkt het me niet meer dan logisch dat ook Juanfran niet geschorst wordt.
Wat moet ie daar? Hij speelt in Turkije.quote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kunnen ze hem dan meteen een enkeltje Spanje geven?
Dan sturen ze hem daar heen, als hij maar niet in Amsterdam blijft...quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat moet ie daar? Hij speelt in Turkije.
Het was inderdaad ook niet meer dan een beweging die leek op natrappen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef devv05 het volgende:
Belachelijk, er was nauwelijks iets aan de hand. Als je dan al rood geeft misschien 1, hooguit 2 wedstrijden. Maar ECHT geen 4. Je zou nog bijna echt in een samenzweringstheorie gaan geloven na alles wat er gebeurt is dit seizoen..
Ik zat me net hetzelfde af te vragenquote:
Polak en Buijs werden ook vrijgesproken ...quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Natrappen staat gewoon 4 wedstrijden op denk ik dan? Dus zo vreemd is dat niet.
Het rapport van de scheidsrechter heeft neem ik aan invloed op de besluitvorming.quote:Op maandag 3 april 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Denk niet dat Luinge er iets mee te maken had maar het zou me niets verbazen..
De haat is weer helemaal opgewakkerd.
Gaan we weerquote:Ajax heeft zich gemeld voor Edgar Davids (33). Dit meld vandaag de krant Daily Record in Engeland. De oud-Ajacied die nu uitkomt voor Tottenham Hotspur staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax voor volgend seizoen. Ajax is al een tijdje op zoek naar een ervaren middenvelder en daarmij lijkt Davids een optie te zijn.
Davids zei onlangs in een interview dat hij graag bij z'n oude club waar hij groot geworden is terug wil keren. Hiermee stempelt hij dus ook de wederzijdse belangstelling. Hij koos echter vorige zomer voor Tottenham Hotspur.
De middenvelder die ook wel de 'Pitbull' genoemd wordt is voor Ajax een zekere optie om een versterking te zijn voor volgend seizoen. Eerder werd al gemeld dat Ajax in gesprek is met een ervaren middenvelden maar wilde nog niet kwijt wie. Het lijkt er dus op dat het Edgar Davids is.
Davids speelde van 1991 tot 1996 voor Ajax. In deze periode won hij met Ajax de Eurpacup en de wereld beker. Ook werd hij 4x kampioen van Nederland met Ajax. Hij speelde totaal 106 wedstrijden voor Ajax waarin hij 20 keer het net wist te treffen.
Bron: Ajaxfanz.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |