Je mag het wel zeggen. Uiteraardquote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan hoe PSV speelde afgelopen weekend?
Als ze zo tegen Ajax spelen, dan heeft zelfs Ajax een kans om te winnen.
Dat is alles wat ik zeg, het ging om de beker, niet om de competitie.
Men, je mag niet eens een opmerking maken over het spel van PSV en je wordt er al op aangevallen![]()
1 van de 2 grijpt er dan naast toch?quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat al zeker? Wel hebben we ons eerder voor Europees voetbal geplaatst dan PSV, AZ en Feyenoord. PSV zal wel kampioen worden, maar AZ en Feyenoord zouden nog naast UEFA Cup en (voorronde) CL kunnen grijpen, wanneer zijn in de play-offs alles verneuken.
Klopt. Maar het kan wel zo zijn dat die kakkerlakken helemaal geen Europees hebben en az alleen Uefa Cup.quote:
dan kom ik klaar denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 15:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Maar het kan wel zo zijn dat die kakkerlakken helemaal geen Europees hebben en az alleen Uefa Cup.
Het ligt aan de waarde die je er aan geeft, maar een prijs is een prijs.quote:Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik zou bijv. zelf nooit naar een huldiging van de beker gaan.
Nee, dit team verdient geen huldiging met deze resultaten..quote:Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik zou bijv. zelf nooit naar een huldiging van de beker gaan.
We blijven hopen hequote:Op maandag 3 april 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Contractueel schijnt te zijn vastgelegd dat Cristian Chivu per 1 juli 2006 maar 8 miljoen euro kost, aldus Marca.
Welke overwinning?quote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef the_hunter het volgende:
Gewoon een feestje bouwen in de kuip en daarna niks meer wat mij betreft. In ieder geval niet met de spelers. Ik zal vast nog wel een paar biertjes drinken op de overwinning met wat maten, maar daar heb ik die spelers niet bij nodig
Hoe ging het in 1999 eigenlijk, toen Ajax onder Wouters de Amstel Cup won. Dat was ook een rampzalig jaar.quote:Op maandag 3 april 2006 16:19 schreef devv05 het volgende:
Denk niet dat er een huldiging komt, lijkt me dat ze zelf ook wel weten dat dat nogal ongepast is.
Om 17.00 uur op een vrijdagmiddag werd er toen gehuldigd in de Arenaquote:Op maandag 3 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe ging het in 1999 eigenlijk, toen Ajax onder Wouters de Amstel Cup won. Dat was ook een rampzalig jaar.
met lindenbergh en blind voorinquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Contractueel schijnt te zijn vastgelegd dat Cristian Chivu per 1 juli 2006 maar 8 miljoen Euro kost, aldus Marca vandaag, alleen jammer dat ook Real Madrid en Barcelona interesse hebben.
En de supportersquote:Op maandag 3 april 2006 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
[afbeelding]
Held![]()
Wel een schandalig afscheid gekregen van Ajax.
Als je echt wat aan het imago wilt doen moet je er een voorronde CL plaats aan koppelenquote:Op maandag 3 april 2006 16:24 schreef dedeur het volgende:
Natuurlijk is de Amstel Cup een prijs jongens. De KNVB zou iets aan het imago van die beker moeten doen. Maak er maar een plaats in de play-offs van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |