Dat ook. Het was/is niet echt een stapje hogeropquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hij naar Feyenoord ging, bedoel je?
Volgens mij werd dit gerucht, nog in dit topic ontkracht.quote:
Je hebt gelijk, niet goed gelezen. Edgar Davids zal vrijwel onhaalbaar zijn, dan Denny Landzaat maar!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij werd dit gerucht, nog in dit topic ontkracht.
Beter gaat dat niet door, hotels naast het stadionquote:Mogelijk attractiepark bij ArenA"
4-4-2006 De gemeente bestudeert de mogelijkheid om een nieuwe attractie bij de Arena te bouwen: Ajax-city. Dat meldt De Telegraaf dinsdag.
Tussen sportpark De Toekomst en het stadion moet een heel dorp verrijzen. Op de locatie zal onder andere ruimte zijn voor een hotel en winkels. Ook het Ajax-museum krijgt een plaats op het mogelijk te bouwen complex.
Wethouder Maij van Sport bevestigt de plannen. Ze laat echter weten dat de gemeente er zelf niet veel geld in wil steken. Ajax wil nog niet reageren tot eind april het nieuwe beleidsplan van de club wordt gepresenteerd.
Je kunt ook overdrijven. RvN is door zijn ervaring en doeltreffendheid beter dan Huntelaar. Makaay heeft afgedaan, Van Hooijdonk en Kluivert spelen te weinig en Hasselbaink hoef ik het niet eens over te hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
De bondscoach over de kansen van KJH op een WK-selectie:
[..]
Op dit moment lijkt mij KJH nuttiger dan Ruud van Nistelrooij en Roy Makaay als spits, terwijl Dirk Kuijt tóch als rechtsbuiten zal worden gebruikt. Jongens als Jan Vennegoor of Hesselink, Jerrel Jimmy Floyd Hasselbaink, Patrick Kluivert en Pierre van Hooijdonk zijn om uiteenlopende redenen ook lager gerangschikt dan KJH.
Omdat?quote:Het gaat tussen Huntelaar en Vennegoor. Als pinch-hitter heb ik een voorkeur voor Vennegoor, maar ik acht de kans 98% dat Van Basten Huntelaar meeneemt en Vennegoor thuisblijft.
En terecht...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het gaat tussen Huntelaar en Vennegoor. Als pinch-hitter heb ik een voorkeur voor Vennegoor, maar ik acht de kans 98% dat Van Basten Huntelaar meeneemt en Vennegoor thuisblijft.
verlate 1 april ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Beter gaat dat niet door, hotels naast het stadion
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:28 schreef Cruoninga het volgende:
Ik moet zeggen dat Huntelaar in mijn aanzien is gestegen door de volwassen manier zoals hij reageerde op Luinge. En in tegenstelling tot Blind had hij juist wel een goede reden om te klagen.
Blind daarentegen komt echt over als een schreeuwende peuter en zijn slaafse assistentje Van der Lem doet daar niet veel voor onder. Danny is immers ook een waardeloze schijt-trainer, dus om dan het scheidsrechterskorps van hetzelfde niveau te mogen betichten....
iki las het ook net. we zijn een voetbalclub gvd, tyf op met je attractieparkquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Beter gaat dat niet door, hotels naast het stadion
Ga eens voetballen dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
iki las het ook net. we zijn een voetbalclub gvd, tyf op met je attractiepark
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga eens voetballen dan?
Sorry, kon het niet laten...
Van der Lem in de 40? Ja daag! Hij is van 15 november 1952...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Cruoninga het volgende:
Vind je niet dan? Ik erger me kapot aan de manier hoe er kritiek moet worden gegeven op scheidsrechters de laatste tijd. Spelers maken ook fouten, maar dat wordt ze niet op zo'n persoonlijke manier aangerekend. En dat terwijl ze absoluut onmisbaar zijn voor het voetbal. Wij kunnen dertig keer nakijken uit evenveel camerastanden wat zij in een fractie van een seconde moeten beslissen. Zowel spelers, supporters en trainers zouden dat wel eens vaker bij zichzelf ten rade mogen gaan, want inderdaad, er lopen er buiten meer rond dat er vastzitten.
Dat incident met Huntelaar staat daar trouwens wel buiten, gezien dat gewoon bewust spelertje plagen lijkt. Erg kinderachtig.
Van Van der Lem kan ik me ook nog herinneren hoe hij in de rust van AZ-Ajax al heel zeker wist dat 'die bal niet eens in de buurt van de lijn was geweest'. Knap dat hij dat met zijn superman-oog vanaf de bank zo goed kon zien. Alleen maar geschreeuw dus. En dat voor een vent van in de 40 ofzo.
Dat emotioneel reageert etc. betekent niet dat de arbitrage in Nederland dramatisch is toch? Of durf je dat te ontkennen. Het is niet voor niets dat er niet eens een Nederlander als RESERVE-scheidsrechter mee gaat naar t WK. Elke week is er wel weer íets. Het is zo erg dat we prutsers zoals Luinge, die de 50 al gepasseerd zijn nog laten fluiten. Want volgens de KNVB is hij nog altijd beter dan de jonge scheidsrechters die achter hem zitten. Hoe treurig is dat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Cruoninga het volgende:
Dat kinderachtige gemekker altijd maar weer op emotie gooien gaat ook nergens over. Zeker gezien niemand van al die trainers/spelers na enige tijd van afkoeling berouw lijkt te hebben van zijn uitspatting. Ook Van der Lem dankt zijn werk aan de scheidsrechters die zich elke week weer vrijwillig aan de schandpaal laten nagelen. Wat zou die verder nog voor diploma's op zak hebben?
Tuurlijk gaat dat wel ergens over, gebeurd toch altijd, ook op amateurniveau van elke sport. Ik weet niet of je zelf sport maar ik ben ook wel ens woest op een scheidsrechter als (ik het gevoel heb dat) we genaaid worden. Ik zal misschien niet zo lang blijven mekkeren als een hoop spelers doen ook bij duidelijke pingels etc. (dat is wel vrij triest) maar het hoort gewoon bij sport want je bent gewoon niet objectief op zon moment.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Cruoninga het volgende:
Dat kinderachtige gemekker altijd maar weer op emotie gooien gaat ook nergens over. Zeker gezien niemand van al die trainers/spelers na enige tijd van afkoeling berouw lijkt te hebben van zijn uitspatting. Ook Van der Lem dankt zijn werk aan de scheidsrechters die zich elke week weer vrijwillig aan de schandpaal laten nagelen. Wat zou die verder nog voor diploma's op zak hebben?
Huntelaar scoort veel en toont aan ook in een specifiek 4-3-3 te kunnen spelen, min of meer zoals Oranje speelt. PSV speelt ook 4-3-3, maar met veel meer positiewisselingen voorin, met name van de buitenspelers. Ik heb het idee dat Van Basten het verschil in 'pinch-hitterskracht' (als je begrijpt wat ik bedoel) tussen VoH en Huntelaar minimaal vindt, en daarom kiest voor een speler die meer op RvN lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |