* meldtquote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef komrad het volgende:
[..]
en we hebben nog een niet-abdon poster
Dat was echt vreselijk slecht van Hendry.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nee dat snap ik, maar ik vond zijn spel na die respotted black zwaar onder de maat
Hier wel respect voor de manier waarop Ebbo met zijn sport omgaat.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef komrad het volgende:
[..]
en we hebben nog een niet-abdon poster
snookered of snookertquote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Ebdon snookerd zichzelf![]()
en Holt moest lachen
kommaneuker of commaneuker?quote:
2 aparte zinsdelen dus totaal geen verbondenheid grammaticaal gezienquote:
En verbindt, toch? moeilijk zo vlak voor het slapengaanquote:Op woensdag 19 april 2006 23:48 schreef komrad het volgende:
[..]
2 aparte zinsdelen dus totaal geen verbondenheid grammaticaal gezien
we gaan zo ontopic (en ik ga pitten) maar grammatica/spelling is wel een zeer achtergebleven onderdeel bij veel forumgebruikersquote:
creatief met taal noem ik dat!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:51 schreef komrad het volgende:
[..]
we gaan zo ontopic (en ik ga pitten) maar grammatica/spelling is wel een zeer achtergebleven onderdeel bij veel forumgebruikers
Ik wil niet veel zeggen, maar ik zie jou zelden gebruik maken van hoofdletters en/of interpunctie.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:51 schreef komrad het volgende:
[..]
we gaan zo ontopic (en ik ga pitten) maar grammatica/spelling is wel een zeer achtergebleven onderdeel bij veel forumgebruikers
Vaag idd.quote:
quote:Hendry was literally speechless after his five-frame winning streak in the middle of the match failed to see him through to the second round. In the post-match news conference he spoke two sentences.
Asked if it was a cruel way to lose he replied "I suppose", before ignoring a question about his performance and just shrugging when he was asked about the table.
When asked where this defeat ranked among others in his career, he responded "Along with all the rest."
En Ronnie wordt toch sowieso weer nummer 1?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
En als Jimmy niet weet te winnen ligt hij uit de top 32 ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |