SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
daar is het 8-8, ff 2 frames wachten dusquote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef wdn het volgende:
bbc! NU!
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef mitt het volgende:
Uitslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze is al heel lang snookerfan, is niet eens mijn schuldquote:
het kwam natuurlijk niet alleen door die laatste ballen, hij had daarvoor al zoveel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef Dandelion het volgende:
tjeesis wat een frame zeg van Hendry - Bond.
Wel slecht gespeeld die laatste paar ballen van Hendry, jammer.
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef komrad het volgende:
respotted black
damn ik heb wat gemist
vrouw die snooker kijkt![]()
24, dr vriend is ook snookerfanquote:
nee dat snap ik, maar ik vond zijn spel na die respotted black zwaar onder de maatquote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
het kwam natuurlijk niet alleen door die laatste ballen, hij had daarvoor al zoveel fouten gemaakt.
en we hebben nog een niet-abdon posterquote:Op woensdag 19 april 2006 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
24, dr vriend is ook snookerfan
ze zit trouwens ook op fokEbdon, verlies eens snel
* meldtquote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef komrad het volgende:
[..]
en we hebben nog een niet-abdon poster
Dat was echt vreselijk slecht van Hendry.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nee dat snap ik, maar ik vond zijn spel na die respotted black zwaar onder de maat
Hier wel respect voor de manier waarop Ebbo met zijn sport omgaat.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef komrad het volgende:
[..]
en we hebben nog een niet-abdon poster
snookered of snookertquote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Ebdon snookerd zichzelf![]()
en Holt moest lachen
kommaneuker of commaneuker?quote:
2 aparte zinsdelen dus totaal geen verbondenheid grammaticaal gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |