in topvorm denk ik dat ronnie beter is, hendry is veel constanterquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Een Hendry in vorm sla ik nog iets hoger aan.

Alleen Ronnie is al een paar jaar niet meer in absolute topvorm geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef komrad het volgende:
[..]
in topvorm denk ik dat ronnie beter is, hendry is veel constanter

het jaar dat hij in topvorm was, was hij wel zo ongelofelijk goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Alleen Ronnie is al een paar jaar niet meer in absolute topvorm geweest.

Absoluut waar, maar Stephen heeft dat ongeveer een periode van 5 jaar achter elkaar gedaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef komrad het volgende:
[..]
het jaar dat hij in topvorm was, was hij wel zo ongelofelijk goed

inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef komrad het volgende:
heb je gelijk in maar de absolute top van hendry ligt ook verder achter hem

quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
Bij Ronnie heb ik toch altijd de indruk dat als iemand iets negatiefs tegen hem zegt, of als hij een keer slecht geslapen heeft, of als de koffie niet lekker was, hij zo maar een wedstrijd kon verliezen of weggeven.

9-8 of 10-9 was mooi iigquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef placebeau het volgende:
Dat wist ik,
Ik bedoel een even spannende finale

11quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef placebeau het volgende:
En Stevens door
11 - 5
Niet slecht tegen Swail.

Je ziet het ook aan zijn reacties als een bal niet goed gaat. Daar reageert hij veel sterker op dan andere spelers.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef bolivian het volgende:
[..]!
Inderdaad, hij is emotioneel minder stabiel dan hij zou moeten zijn. Denk bijvoorbeeld aan de vertragingstactieken van Ebdon waar O'Sullivan zich volledig door uit z'n spel liet halen. Niet netjes maar tegelijk ook erg zwak van The Rocket.

Wat je zegt. Hopelijk herpakt hij zich nog.quote:

als liefhebber zijnde ookquote:Op woensdag 19 april 2006 12:10 schreef placebeau het volgende:
Ebdon, als O-sullivan fan mag die er wel uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |