Nee.quote:Op zondag 16 april 2006 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee toch
Of klopt het 'live' niet bij Eurosport?
De tekst "live" wil tegenwoodig helaas niet alles meer zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee toch
Of klopt het 'live' niet bij Eurosport?
Da's idd een verrassing ja.quote:Op zondag 16 april 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
Niet verwacht dat Higgins er al in de eerste ronde eruit zou liggen.
Lijkt me ook leuk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:25 schreef Bruce117 het volgende:
Zou het wel leuk vinden als Stephen Hendry er nog eentje weet te winnen.
Het kunnen er nooit genoeg zijn.
Jaquote:Op zondag 16 april 2006 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Een ontmoeting tussen Hendry en Davis mag wat mij betreft ook nog wel voorbij komen dit WK
Mwoah, zo stabiel speelt Hunter niet de laatste tijdquote:Op maandag 17 april 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
Hunter 8-3 achter, is ook wel verrassend op zich
maar toch, 8-3 is toch wel forsquote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, zo stabiel speelt Hunter niet de laatste tijd
ja, ik had gehoopt op beter....quote:
Programma 1e rondequote:Op maandag 17 april 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer gaat Ronnie trouwens eens beginnen?
Geniaal!quote:Good form in snooker is a bit like taking a sh*t", he goes on. "Some days it will come easy, some days it will come with a bit of work, some days it will come after a long time, and some days it will not come at all.
Bummer,quote:
dan weet ik de winnaar al, de rocket in vorm is niet te kloppenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
The Rocket in normale doen, en dus virtueel onklopbaar.
Een Hendry in vorm sla ik nog iets hoger aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:02 schreef komrad het volgende:
[..]
dan weet ik de winnaar al, de rocket in vorm is niet te kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |