Gaan we hier het nieuwe gitaristentopic van maken?quote:
Hij is dicht hoorquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef TeleluvR het volgende:
Hier mag een slotje op, verkocht aan Tobbes.
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
Onmogelijk! Wie kan er nou boos op jou worden?quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was Tobbes niet ook een keer boos op mij?
Er zijn er maar genoegquote:Op maandag 3 april 2006 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
Onmogelijk! Wie kan er nou boos op jou worden?![]()
ik weet wel dat hij een beetje gek op je isquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Was Tobbes niet ook een keer boos op mij? Ik heb echt een geheugen als een natte krant. Ik kan niet eens rancuneus zijn, want ik kan niet onthouden ten opzichte van wie ik dat dan moet zijn!
Stiekem...quote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet wel dat hij een beetje gek op je is
Donequote:Op maandag 3 april 2006 17:08 schreef oinkoink12 het volgende:
Hoi hoi, deze mag dicht [TK] Platinum DVD spindel 100 stuks
Surequote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet wel dat hij een beetje gek op je is
Je moet jezelf niet steeds de schuld geven, zeggen dat je dom bent en jezelf de grond in borenquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is dicht hoor
Was Tobbes niet ook een keer boos op mij? Ik heb echt een geheugen als een natte krant. Ik kan niet eens rancuneus zijn, want ik kan niet onthouden ten opzichte van wie ik dat dan moet zijn!
Dit heeft nou net weer niet veel te maken met dom; tis gewoon waar. Ik heb schijnbaar geen hersencapaciteit om dit soort dingen te onthoudenquote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Skv het volgende:
Je moet jezelf niet steeds de schuld geven, zeggen dat je dom bent en jezelf de grond in boren![]()
Dank je wel hoorquote:Je doet het erg goed namelijk
Ik wil dus níet meer van dat soort uitspraken zien!![]()
Ik geloof niet dat ik dat ga doenquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef TeleluvR het volgende:
Mag hier een gastslotje op?
Het gitaristentopic #47, Rock 'n Roll !!!!
Dan kunnen we weer serieus verder in het goede topic!
Ik kan er niet zo mee zitten. Jij?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is een of andere idioot met 15 topics
Liesje kan er niet mee zitten. Bastaquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Skv het volgende:
[tk] CD Octave Pussy: here are the results of the univ....
[tk] DubbelCD EELS: Blinking lights (and other)
[tl] CD Killers, Hot Fuss
[TK] DVD Cinderella man
[tk] CD just friends (van de film)
[tk] CD weezer
[TK] CD admiral freebee songs
[TK] 2DVD Jackie chan : the new police story collectors item
[TK] Dubbelcd 538 dance smash
[tk] dvd the simpsons, greatest hits
[TK] dubbelcd, klassiek, Verdi La Traviata
[TK] Jackass the movie DVD
Dat kan allemaal makkelijk in één topic
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Oke dan ga ik dadelijk ook een stuk of 20 topics aanmaken.Ik dacht dat jij mod was, maar blijkbaar boeit het je niet zo als heel V&A verziekt wordt. Je kan straks je topic nog geen 5 minuten bovenaan hebben staan.
Nou, basta niet hoor. Ik stelde een vraag, en daar mag je best antwoord op geven. Ik vind het een beetje flauw om iemand gelijk een idioot te noemen (niet wereldschokkend, maar het zet de toon).quote:
User heeft geen adres in zijn profiel staan; topics gesloten met boodschap in de sluitpost. Moet goedkomen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal de user in kwestie even mailen met het vriendelijke verzoek eea in één of twee topics te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |